Thanks meiden! Enne Mobius je hebt gelijk hoor! We gaan er samen in februari weer helemaal voor... maar eerst onze gesprekken op 25/01... ben benieuwd wat we daar te horen gaan krijgen (effe alle vragen waar ik aan denk opschrijven). Zullen we samen aftellen Mobius? Nog 23 dagen... Tja, het was wel even flink balen op oudejaar als je op toilet opeens een streepje rood op het papier ziet da's even een flinke traan laten en dan denken... hmmm champagne Heb er gisteren iig heeeeeeeel hard van geprofiteerd en het ettelijke glaasjes gedronken (moest Kerst nog inhalen ) Straks weer een feestje met lekkere champagne en dan morgen bloedtest (al reken ik nergens meer op, daar moeten we toch weer door) en dan gaan shoppen met mijn mannetje... het zijn weer solden! Fijn, fijn, fijn! Liefs, Marisha
Ook voor jou de beste wensen en dit word het jaar waarin iedereen die al zolang zit te wachten op het wonder ook positief gaat testen.. Zet hem op en hou vol.... Maak van 2008 een super jaar...
Haha...kan geloven dat die champagne dubbel zo lekker smaakt dan Zeker als je de Kerst nog had in te halen We gaan idd samen aftellen...joepie! Geniet van de solden-shopping
Hey Marisha, Nog de allerbeste wensen. Tja soms is de champagne heerlijk.. en zolang het kan Genieten hoor! Liefs, Elvira
Ondertussen is de ongi al weer voorbij... Ben zelfs niet meer op bloedproef geweest omdat ik geen zin had om vroeg op te staan en dan nog eens geld betalen voor iets wat ik al weet en wat dus gewoon maar tijd verdrijf is... ze hebben tenslotte al twee keer die proef gedaan dus weten ook wel wat de bloedwaardes zijn op het einde van mijn cyclus! Enne... als ze erom vragen de 25e zeg ik wel dat ik me overslapen had Idd, Scat, ik hoop dat het snel de 25e is en dan hoop ik dat ik snel terug mag beginnen met de volgende ronde. Het is wel eens fijn zo een maandje geen gedoe aan mijn lijf maar aan de andere kant wil ik gewoon zo snel mogelijk zwanger zijn
ach Marisha, ze hebben toch je telefoonnummer wel in het ziekenhuis, dus ze hadden je ook kunnen bellen waarom je er niet was.. dus zal wel meevallen denk ik zo! Op naar de 25e! en dan wel opdagen he? knuf Jootje
De 25e zit ik 's morgens al met mijn tentje klaar om de afspraak zeker niet te missen denk ik! Het uur staat al in mijn geheugen gegrift! Denk trouwens niet dat ze me daar gemist hebben
Heb net het ziekenhuis aan de lijn gehad... en heb onder mijn voeten gekregen Ik moet dus nog steeds langskomen want als ik niet kom wordt mijn cyclus niet afgesloten en kan ik niet aan een volgende cyclus beginnen... aangezien ik deze maand een maand rust neem is het nog belangrijker dat ik langs kom want dan moeten ze kunnen kijken of mijn bloedwaarden wel allemaal ok zijn of zo iets... Ik zei tegen de verpleegster van ja ok maar dat is al een week geleden dus dat is toch al anders maar dat maakt niet uit... ik moet nog steeds langs komen... volgens mij zijn ze met mijn voeten aan het spelen Ik mag naar de HA gaan ook voor deze test maar ze moeten iig de resultaten krijgen. Pfffff Had nooit gedacht dat ik nog van mijn ziekenhuis onder mijn voeten zou krijgen ook! En ik moet nog deze week komen... zaterdag ten laatste... moet ik hier nog verlof voor nemen ook... dacht het niet... zal zaterdag wel gaan!
Oeps... Dat had ik ook niet verwacht hoor dat ze daar nog over zouden bellen... Nou ja, dan zijn ze in ieder geval toch echt met je begaan en hebben ze aan je gedacht! Toch maar iets positiefs uithalen he? Wel balen dat je het nu toch nog moet laten doen.. Succes! xxx
Vond ik ook... zag op mijn gsm het ziekenhuis verschijnen en ik dacht oeps Ach ja, zo zie je toch dat ze je volgen en aan je denken... da's waar! Maar denk dat ze stiekem toch een beetje hun zakken vullen met ons steeds maar te laten terug komen voor bloedproeven Maar goed, ik vreesde even dat ze belden om te zeggen dat onze afspraak niet zou kunnen door gaan... dus dan liever dit!
Hihihihi Hahahaha...Moest toch even lachen... Naar je voeten krijgen van het ziekenhuis Stoute meid geweest Nu mag je op het strafbankje Ach, idd een teken dat ze je toch een beetje volgen he? (al is het maar om centjes te verdienen aan het labo ) En zoals je zei...liever zo een telefoontje dan zeggen dat de afspraak niet doorgaat Nu wel flink luisteren in het vervolg he [-X
Hihihi Voelde me echt wel een klein kind dat iets mispeuterd had toen ze me belden... denk dat zelf mijn leugentje van "overslapen" geen indruk maakte op die verpleegster
Zie me die verpleegster in mijn gedachten staan zoals in een film van vroeger....een ouder vrouwtje met zo'n mutsje en schort aan, boos wijzend met de vinger
Nogal een chance leven we niet meer in die tijd en zijn ze toch wel een beetje moderner geworden wat wel nodig is voor onze behandelingen Ik vind trouwens dat mijn gyn altijd heel mooi, modern en vrouwelijk gekleed is! Vind het wel aangenamer dan als daar zo'n slons voor je zit
Goedemorgen meiden, Lief van je Scat, dat je met al je eigen problemen toch nog de tijd neemt om ons te volgen! Dikke knuff! Met ons alles goed. De tijd kruipt langzaam voorbij maar nog 8 nachtjes slapen en het is zover! We hebben gisteren natuurlijk zelf nog maar eens "geoefend"... ook al geloven we er zelf natuurlijk niet meer in het zou wel leuk zijn moest het toch nog op een natuurlijke manier gaan en we vinden het zo'n zonde om zo maar een maand over te slaan Nu hebben we tenminste het gevoel dat we toch een beetje bezig blijven... als jullie snappen wat ik bedoel. Verder bij ons ook heel veel ander nieuws zoals mijn auto waar we misschien een koper voor gevonden hebben waardoor we weer wat extra centjes zullen hebben om andere dingen mee te doen. Verder gaan we volgend weekend ook beginnen met onze eetkamer/zitkamer en keuken te schilderen, de open haard plaatsen, de gordijnkasten aanpassen, gordijnen hangen etc waardoor ons huis eindelijk eens af geraakt (we wonen daar nu al twee jaar en er is nog steeds niet geschildert Ben me momenteel ook aan het bezig houden met de renovatie van een oude schommelstoel die nog bij ons stond (helemaal gestript en nu terug opnieuw in elkaar steken) dus jullie lezen het... genoeg afleiding op dit moment