He...wat goed dat je je kan bezig houden met al die leuke dingen Enne...al goed geoefend Wat zou het toch mooi zijn als het nu gewoon ineens wel lukt...hmmm... daar duim ik nu voor!
Hahaha We waren dus op hetzelfde moment, hetzelfde aan het denken en schrijven Wij zijn toch twee stukken ongeduld hoor
8-[ Idd, nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover... de tijd vliegt eigenlijk best wel! Ik merk ook dat het mij en mijn mannetje goed doet om zo eens een maandje geen spanning te hebben van de behandelingen. We genieten nu terug meer van elkaar. Als ik onder invloed ben van de pregnyl kan ik nogal "kattig" reageren en denk dat mijn mannetje stiekem wel opgelucht is om deze maand ook eens te kunnen ademen
heel herkenbaar meid kattig zijn mijn man vind het ook altijd heel vervelend als ik weer aan de hormonen moet maar goed hij weet ook wel dat het niet anders kan en als hij een kind wil, moet hij dit er maar bij nemen heel veel succes met het gesprek over 4 dagen meid aftellen
Even een berichtje om je te laten weten dat ik je ook volg en met je mee duim. alvast veel succes vrijdag. Liefs Hope
Hahaha...dat kattig zijn valt hier ook niet altijd in goede aarde Alhoewel ze toch wel begrijpen waar het aan ligt he Ze kunnen er gelukkig wel nog mee lachen En de tijd gaat nu echt wel goed vooruit \/
Mijn mannetje lacht er meestal ook wel mee... wel groen hahaha Tja, we gaan toch niet voor ons plezier aan de hormonen he! Ze mogen al blij zijn dat wij dit doen en zij niet aan de hormonen moeten (mannen zijn toch wel kleine kinderen he ) Nog 3 nachtjes slapen...
Ik merk dat mijn man veel minder de discussie aangaat. Waar hij normal gesproken juist een discussie aangaat haakt hij nu af. Hij zal wel denken:" daar komt ruzie van!" Ik merk het ook wel aan mezelf maar het is moeilijk onder controle te krijgen.hi..hi grrr :x grr We slaan ons er allemaal wel doorheen en misschien komen we er nog wel sterker uit met z'n twee Groetjes Scat
Denk dat mijn mannetje niet meer in discussie durft te gaan Ach ja, ze weten waarvoor het is en ze moeten er maar door... voila!
He meid...straks is de helft van de week weer om Nog maar 2 nachtjes slapen. Morgen kan je al 'morgen' zeggen