* Marisha in de MMM*

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marisha, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He...wat goed! Dag 1! :D
    Nu is het eindelijk gestart.
    Je gaat je ei zeker niet missen hoor ;)
    Deze gaat em worden meid! Zet em op! (of euh...nee...toch maar niet opzetten :) )

Duim voor je :thumup:

2. wolly

wolly Niet meer actief

Wat fijn dat je eerder kan beginnen, ik hoop dat de bijwerkingen mee gaan vallen.

Heel veel succes meid!

Liefs wolly :)

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Thanks meiden! ben benieuwd hoor, morgen voor het eerst! Nu moet het eindelijk eens gaan lukken hoor! Ronde 26 al weer!

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Marisha,

wat goed, 1,5 dag eerder je ongi.
    En nog beter: eerder starten met de behandeling.

Geweldig, heel veel succes deze poging.

Liefs Hope

5. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He...vandaag je eerste...heb je ze al binnen of nog niet ;)
    Nu moet het inderdaad gaan lukken... ik duim :thumup:

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Joepie weekend :D

Heb een uurtje geleden mijn eerste pilletje genomen. Bah wat smaakte dat vies zeg... zo'n nasmaak dat dat pilletje heeft :(

Moet eerlijk bekenen dat ik het heel spannend vind en zit nu steeds te wachten of ik iets speciaals voel... je zou nog gaan denken dat ik drugs heb genomen :oops:

Nou ja, ze hadden me aangeraden om ze 's avonds te nemen zodat ik de eventuele hormonale bijwerkingen 's nachts zou hebben dus ben echt benieuwd ;)

Morgen werken in huis om mijn gedachten wat te verzetten!

Een fijn weekend alvast meiden!

7. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Hoop dat je niet veel bijwerkingen hebt en
    dat de hormoontjes je met rust laten vannacht ;) ;)

8. wolly

wolly Niet meer actief

Heyhey.

Hoe gaat het met je nu?

Ik nam ze ook altijd savonds in en had zo goed als geen bijwerkingen en die nare smaak...ik kreeg dat ook en het is vies ;)

9. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He meid. Hoe is het met mijn drugsverslaafde vriendinnetje? :D

10. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden,

hier gelukkig niet te veel last van de hormonstertjes. Vrijdag avond wel een beetje last gehad. Wss een combinatie van stress op het werk, spanning voor het onbekende (de clomid), mijn mannetje dat heel irri wat gaan drinken was en een beetje praatgraag thuiskwam terwijl ik lekker in stilte wou relaxen en natuurlijk het pilletje zelf :D Maar heb gisteren avond het tweede genomen en moet zeggen dat ik er niets van gevoeld heb :thumup:

Verder was gisteren mijn zusje weer in het land en zijn we samen in een zwangerschapsboetiek achter zwangerschapskleren geweest. Ze is nu 15,5 weken zwanger en begint nu toch wel al een echt buikje te vertonen. Gelukkig ben ik zelf vol goede moed aan die nieuwe poging begonnen waardoor ik een winkel vol zwangere dames zonder problemen heb doorstaan en lekker mee kleren heb uitgezocht voor mijn zus... ben best wel fier op mezelf dat ik dat heb doorstaan :D

Moet me nu gaan klaarmaken voor het verjaardagsfeestje van mijn broers zo meteen dus heb nog fijne plannen voor vandaag! Voor ik het weet is het weer tijd voor de volgende IUI!

11. wolly

wolly Niet meer actief

Dat je mee bent geweest om voor haar kleren te zoeken, knap zeg, daar mag je zeker trots op zijn :)

Fijn dat het al beter gaat met de hormonsters.
    Nog 2 pilletjes en je bent er weer vanaf ;)

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je broers? (tweeling?) :)

12. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    he, wat knap joh...was vorig jaar naar die zwangerschapsbeurs geweest maar dat was me toch zo goed niet bekomen hoor. Voelde me rot! :cry:
    Goed dat het jou wel gelukt was...en nog fun ook... :thumup:

Hoe was het verjaardagsfeestje? Lijkt me wel tof zo'n groot gezin. lekker veel broers en zussen :D

13. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    He meid..hoe gaat het met je? Lukt het nog met de hormonen? :D

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Goedenavond meiden!

Hier alles goed ondertussen hoor! Gisteren de laatste clomid ingenomen dus nu is het wachten geblazen. Als ik het zolang uithoudt mag ik zondag op 1e FM komen. Dan zit ik al op dag 12, dus dat wordt dan ieder moment FM (in een cyclus zonder clomid heb ik IUI op dag 14 dus veronderstel dat het met clomid mss wel wat sneller kan gaan)! Ik ben wel al begonnen met ovutesten voor de zekerheid. Heb er al twee gedaan maar beiden super negatief (voor 1 keer zijn we blij met negatieve testen :))

Verder is mijn mannetje vandaag 30 jaartjes oud geworden en zijn we hier lekker van een glaasje champagne aan het genieten (nu het nog mag he ;))

Verder wil ik jullie wel even verwittigen dat ik de volgende weken een beetje minder online zal zijn. Ik kom vanaf nu alleen 's avonds een keertje piepen. Het is zodanig druk op het werk dat ik eigenlijk geen tijd heb om nog op zwp te zitten en als ik dat wel doe moet ik 's avonds nog langer blijven :( Aangezien ik mezelf heb voorgenomen niet meer na 7u op bureau te blijven moet ik overdag wat harder doorwerken!

Liefs,
    Marisha

15. mobius

mobius Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.117
    0
    0
    Geel, België
    Toch goed nieuws van jouw kant dan...fm in zicht en fijne verjaardag gehad met je mannetje :D wens hem nog maar proficiat :D

Blij dat te horen :thumup:

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi marisha,
    ook hier nog even, dank voor je lieve berichtje in mijn topic.
    voor jou nu ook weer een spannende tijd, de eerste fm met clomid.
    en dan begin volgende week iui.
    heel veel succes alvast, en ik hoop echt dat je positief test over twee weekjes.
    liefs lisa.

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey meiden,

Moet zeggen, het gaat me eigenlijk best wel goed af zo een hele dag zonder zwp... zo kunnen we toch wel een beetje onze gedachten afleiden van het feit dat we weer dicht naar de eerste FM gaan! De dag gaat veel sneller voorbij nu ;)

Zit vandaag op dag 9 en moet zeggen dat ik sinds deze middag serieuze activiteit voel in mijn liezen (beide kanten afwisselend)... ik hoop dat dit mijn eierstokken zijn die hard hun best aan het doen zijn twee eitjes goed te doen groeien :D

Strakjes nog een ovutestje doen. Ik veronderstel dat die negatief zal zijn... Indien ik nog zo'n steken blijf hebben in mijn buik ga ik denk ik zaterdag al op FM ipv zondag (dag 11 ipv 12)!

Het komt weer dichterbij :thumup:

Was daarstraks met een van onze directors aan het babbelen en hij vroeg om maandag een vergadering te hebben om wat lopende zaken te bespreken en ik maar "ja, ik weet niet, het kan zijn dat ik er alleen ben in de namiddag... of misschien ook de hele dag niet... of ja, het kan zijn dat ik er toch de hele dag ben... ik weet het niet"... je had die man moeten zien kijken zeg :confused: :) Ik maak er trouwens geen echt geheim meer van op mijn werk waar we mee bezig zijn... indien we ooit op IVF over zouden moeten denk ik dat ik er echt open over zou zijn... het vermijdt toch zo veel pijnlijke vragen... degenen die het nu weten, weten ook dat ze me niets moeten vragen, dat ik ze het wel zelf zal vertellen als ik iets kwijt moet. Vind het wel makkelijk zo!

18. wolly

wolly Niet meer actief

Hey meid.

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje, heb je een leuke verjaardag gehad en heerlijk van de champagne genoten.

Veel succes met je FM van de week.

19. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Marisha, hoe gaat het met jou :(:
    Groetjes Scat ;) ;)

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hoi meiden!

Druk weekend gehad. Had een verrassingsfeestje georganiseerd voor mijn man zijn 30e verjaardag en ben daar gisteren de hele dag mee in de weer geweest!

Vandaag eindelijk op eerste FM geweest. Was wel een beetje vreemd. Op zondag is om 9u 's morgens het ziekenhuis niet open en moet je via de spoed, zo de garage door om zo richting fertiliteit te lopen :( dat had ik nog nooit gedaan dus dat was best wel spannend... gelukkig kwam ik een van de andere meiden die daar moesten zijn tegen zodat ze me de juiste weg konden wijzen :D

Maar goed, de FM zelf was bij mijn eigen gyn dus dat was wel fijn vandaag. Tijdens de echo daarentegen geen fantastisch nieuws (maar ook niet slecht hoor). Langs de ene kant zit een eitje van 16mm en langs de andere kant nog eentje van ongeveer 12mm. Tis niet zeker of dat tweede nog verder mee gaat groeien of niet. Ik hoef ook pas over twee dagen terug te komen dus de inseminatie zal zeker niet voor dag 15 of 16 gebeuren wat dus betekend dat ik weer een langere cyclus zal hebben.

Verder moet ik dus toch ook met die progesterone bolletjes (mutsenballetjes?) beginnen na de inseminatie. Heb het voorschrift vandaag meegekregen.

Geen fantastisch nieuws dus maar had het wel verwacht want ik voelde nog niet overdreven veel de laatste dagen...

Morgen weer werken geblazen :(

Deel Deze Pagina