Hey lieverd, Laat de moed niet zakken he? Dat 2e eitje groeit vast nog lekker mee en dan worden ze gewoon allebei bevrucht! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx
Inderdaad Marisha. Hoop omhoog houden hoor, het gaat helemaal goed komen. Onzekerheid hoort helaas bij de behandelingen. Ik ga voor jullie duimen. Groetjes, Elvira
Hey Marisha, ik duim ook vor je mee, dat de 2e ook nog goed gaat groeien. En als dat niet zo is, dat die ene zo goed is, dat deze gewoon mooi bevrucht raakt. Liefs Hope
Hey meiden, Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Ben vandaag een beetje paniekerig... deze middag had ik enorm veel afscheiding... doorschijnend en draderig... heb schrik dat mijn ei vandaag al geweest is! Gelukkig morgen vroeg terug echo en ik hoop dat alles er gewoon nog mooi zit en ze allebei goed gegroeid zijn en we woensdag of donderdag gewoon IUI kunnen krijgen! Ben er niet gerust in...
Nou, gelukkig zat alles er nog Heb wel nog nooit zo'n vervelende FM gehad. Het was een jonge nieuwe gyn (die wss nog niet veel ervaring had). Ze kon mijn eitjes ook niet meteen vinden en heeft wel 5 minuten zitten roeren daar beneden ik hoef jullie niet te vertellen dat dat geen aangenaam gevoel is maar goed, het was een heel lieve gyn en ze heeft beide eitjes uiteindelijk wel gevonden dus geen ramp... Rechts is mijn ei nu 19mm dus de inseminatie mag gepland worden. Links is mijn eitje maar een beetje gegroeid en is nu 14mm dus de kans dat ie niet meer mee zal tellen is heel groot (of hij moet een super sprint maken) maar dat is niet erg, ik ben al blij met 1 mooi eitje Deze namiddag bellen voor de bloeduitslagen en dan morgen of overmorgen IUI!
Aangezien ik "piekte" heb ik vandaag de IUI gekregen... de 4e alweer *zucht* Het wordt tijd dat het aanslaat hoor Nu weer 14 dagen geduld hebben. Ben daarstraks ook de bolletjes gaan halen. Ik moet 3 maal daags 200mg utrogestan opsteken tot aan de dag van testen... hopelijk helpt het
Dank je wel Wolly, ik hoop natuurlijk hezelfde voor jou Het gebruik van die utrogestan bolletjes gaat me eigenlijk best wel nog goed af... vind het alleen een beetje vervelend dat ik 's middags op mijn werk er ook eentje moet opsteken maar goed, dat nemen we er maar bij! Verder vraag ik me toch wel een beetje af hoe we dit op sexueel gebied moeten doen... vind het een beetje vies dat daar vanalles zit en heb er dan eigenlijk geen zin in (laten we zeggen dat ik een beetje vies van mezelf ben momenteel) maar ja... we kunnen toch moeilijk de volgende 3 maanden zonder doen (ervan uitgaande dat deze poging lukt) Zou eventueel vrijen als je zo'n bolletjes gebruikt een negatieve invloed hebben op de werking van deze bolletjes of zijn deze slecht voor mijn mannetje? Ik weet het... stel weer rare vragen
Tjee meis, ik duim voor jou, ik hoop echt dat je binnenkort een mooie positieve test in handen mag hebben! Hang in there!
Hee Marisha, Ik had helemaal niet door dat jij ook nog een eigen topic had! Leuk om te lezen Ja, ik ken het bolletjesprobleem, ben ook extreem vies van mezelf op het moment. Ik ben het met je eens, je kunt inderdaad niet 3 maanden niets doen, maar voorlopig houd ik ook de boot af. Hopelijk heb je gewoon woensdag een positieve test. Moet jij trouwens ook dan tot week 9 doorblijven gaan met die vieze troep? Groetjes, SRB
Hey SRB! Fijn dat je hier ook wat achterlaat Ik heb geen idee tot wanneer ik die bolletjes moet innemen. Ik heb er maar tot de dag nadat ik moet testen dus ik veronderstel dat indien ik posi test ik terug naar het ziekenhuis moet om nieuwe te halen... het lijkt erop dat het bij ons tot de 10 of 12e week is dat we ze moeten nemen... maar zeker ben ik niet! Goed te lezen dat ik toch niet de enige ben die vies is van mezelf... mijn man moet dus maar op zijn kin kloppen Nog 6,5 dagen tot testen 8-[
Hey Marisha, nog 6 dagen? dat schiet ook al op. Ik zet mijn duimen op volle kracht vooruit, want het wordt weer tijd voor een zwangere op dit onderwerp. Liefs Hope
Hey marisha Het s*x probleem qua bolletjes is heel bekend. Ik had dat ook. Ik dacht bij mezelf.. iehhh.. dan gaat ie tussen dat witte spul zitten.. nee daar had ik ook helemaal geen oren naar. Dus wij hebben ook helemaal niets gedaan toen. Ik heb negatief getest en mocht meteen stoppen met de bolletjes, indien ik positief had gestest hoefde ik nog maar één week door te gaan met de bolletjes.. dus wellicht is dat bij jou ook zo en dan hoef je dus niet 3 maanden te "wachten". HOpenlijk is het lekker raak deze keer [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< xxx
ik had dus echt dezelfde reactie... moet er echt niet aan denken! Ben blij dat jullie hier toch hetzelfde over denken Bedankt voor het duimen dames... als het op het einde van de maand niet gelukt is zijn we de kloof van twee jaar weer voorbij... ik hoop echt dat het ervoor nog lukt 8-[ Zou echt super zijn (maar dat geldt natuurlijk voor jullie ook he)!
Hou je het nog vol met wachten? Dit is echt zo spannend voor je, ik duim nog steeds dat het je WEL mag lukken deze maand!
Hoi meiden, Vandaag een beetje een dubbel gevoel. Voor de eerste keer heb ik weer het gevoel dat het deze ronde toch niets wordt maar aan de andere kant denk ik weer bij alles wat ik voel... misschien toch? Langs de ene kant hoop ik dat het eindelijk zover is, langs de andere kant lijkt het zo onwerkelijk dat ik zwanger zou zijn dat ik soms denk dat het gewoon helemaal nooit zal lukken Ik was nog heel hoopvol deze morgen maar daarstraks had ik een heel licht rode schijn op mijn maandverband en sindsdien is mijn goed humeur gekeldert Ongi kan ik in principe toch niet worden aangezien ik utrogestan neem Bruinverlies heb ik normaal gezien ook maar een drietal dagen op voorhand dus... Ik denk dat deze wachtweken het zwaarst zijn tot nu toe en ik heb nog een klein 6 dagen te gaan voor we eindelijk zekerheid hebben!
Hey meid. Miss dat het komt van de innesteling dat je daarom iets verliest, het zou kunnen rond deze tijd. Ik hoop het zo dat het gelukt is. Ik duim voor je! Liefs wolly
Dat zou wel fijn zijn Wolly maar daar reken ik niet echt op! Voor hetzelfde geld betekent het echt niets en is het gewoon een schijn die er is... ach ja, die onzekerheid! Je probeert positief te blijven maar er zijn altijd wel zo van die dingen die je dan opeens mega pesimistisch maken Ik moet dringend wat afleiding zoeken of de volgende 6 dagen gaan nog heel lang duren!
Hee, heel veel sterkte met die laatste paar daagjes. Hoop houden he! Ik duim voor je! En ik heb je goede voorbeeld hard nodig Ga je niet stiekem eerder testen trouwens? Ik weet dat ik het niet moet doen, maar ik moet nog 8 lange, lange, lange dagen (en ik vind dat als jij na 14 dagen mag testen, ik het eigenlijk ook mag ) Tot na het weekend!