* Marisha in de MMM*

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marisha, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    SRB, ik geef je volkomen gelijk hoor! Jij mag van mij woensdag ook al testen! Laten we afspreken dat we allebei voor een posi test gaan ;)

Ik weet trouwens niet of ik eerder ga testen. Ik veronderstel van niet. Heb tot nu toe ook altijd de bloedproef afgewacht maar langs de andere kant duurt het wachten deze keer zo ontzettend lang dat het wel zou kunnen dat ik me niet zal kunnen inhouden. :oops:

Verder wist ik de vorige keren voor de test altijd al dat het niet gelukt was omdat ik dan al enkele dagen bruinverlies had dus de kans dat ik dan zwanger zou zijn was wel heel klein! Nu met die utrogestan blijven mijn ongi natuurlijk weg en zou het wel kunnen dat het nog spannender wordt tegen maandag of zo 8-[

2. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

Ik duim voor je dat er iets aan het groeien is in je buikje!

xxx

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Dank je wel ;)

Alle beetjes helpen en ik kan alle hulp gebruiken nu :D

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hier nog iemand met blauwe duimen.
    Mijn duimen draaien overuren.
    Er MOET iemand uit dit topic deze keer zwanger zijn en dat is er maar 1 en dat ben JIJ!

We blijven hoop houden, kop op.

Liefs Hope

5. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    :D

Nou ja, als je het zo stelt natuurlijk, kan het bijna niet meer ontbreken he ;)

Vind het deze maand ontzettend moeilijk... ik voel me anders dan anders maar heb het gevoel dat het twee kanten uit kan. Het is ook de eerste keer dat ik volledig aan de hormonen moet en ik weet niet hoeveel dit mijn gevoelens kan beïnvloeden! Was er toch maar iets waardoor je zeker kan zeggen: "ik ben zwanger"... ja, een posi test is natuurlijk een goed begin :D

Nog twee dagen geduld hebben... het wordt steeds moeilijjker!

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Het word echt spannend nou Marischa. Ik duim me werkelijk waar te pletter voor jullie. Het kan inderdaad 2 kanten om, maar blijf positief.

Dikke kus,
    Elvira

7. wolly

wolly Niet meer actief

Spannend weer hier op jou topic :) :)

Ik hoop dat je posi test.

Heel veel succes nog met de laatste wacht daagjes.

Ennnnn straks met testen natuurlijk.

Ik duim voor je!

Liefs wolly :)

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hoi marisha,
    het is nu spannend aan het worden hè, nog een paar daagjes. Succes met testen, want ik reken erop dat je niet ongi wordt!

9. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Brrrr, vind het echt veel te spannend!

Voel van mezelf dat ik steeds zenuwachtiger wordt en me vanalles begin in te beelden... als het zo voort gaat waan ik mezelf straks al helemaal zwanger :rolleyes:

Ik denk erover om strakjes na het werk in de carrefour te stoppen en zw testen te halen om morgen vroeg te testen :( Dit zou de eerste keer zijn dat ik voor NOD test (heb op die 26 rondes zelfs nog maar twee keer getest) maar als ik nog twee dagen zo door moet komen mogen ze me afvoeren 8-[

Door die utrogestan worden m'n ongi ook tegen gehouden (ervan uitgaande dat ik het zou worden). Normaal gezien heb ik nu al vollop bruinverlies wat ik nu niet kan krijgen maar waardoor het nog spannender is dan anders... pffff, help!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    kan het voorstellen dat je helemaal gek wordt. Knap dat je nog maar 2 keer getest hebt in die 26 rondes. Nu mag je wel van mij hoor, het is zo spannend! Laat je morgen weten wat het is geworden? Succes!

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hoi marisha,
    wat spannend voor je meid.
    ik hoop echt zoo voor je dat je zwanger bent.
    ga je morgen testen.
    mijn duimen draaien alvast.
    dikke knuffel lisa.

12. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    De test ligt hier klaar. Morgenvroeg toch al een poging wagen onder het mom van een neen heb ik, een ja kan ik krijgen :D

Heb heel veel schrik voor teleurstelling maar waarom nog een dag meer vol hoop zitten? De test die ik genomen heb (Quid maar die verkopen ze denk ik niet in NL) lijkt toch wel gevoelig te zijn (want mijn vorige testen waren met predictor maar die geven pas laat een posi test) dus als het zo zou zijn moet ik morgen toch wel al iets zien denk ik :rolleyes:

Ik laat hier morgen wel weten wat het geworden is... duimen he :thumup:

13. wolly

wolly Niet meer actief

Ik vind het kanp van je als je er mee kan wachten tot morgen vroeg :)

Ik ben zo benieuwd en ik kom morgen vroeg gelijk ff spieken hier.

Heeeeeel vel succes morgen met testen, ik hoop zo dat ie posi is.

Ik duim voor je.

Liefs wolly :)

14. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Oh, erg he, dat afwachten! Ik heb mijn zwangerschapstesten al echt 10 keer uit de kast gehaald en weer teruggelegd. Maar kom op he, we redden het samen wel tot de NOD! (al test ik dan ook wel woensdag hoor, ik kan niet ook nog eens wachten tot 2 dagen daarna zoals moet van mijn arts).

Heel veel sterkte, ik denk aan je! En ik duim voor 2 streepjes voor jou morgen!

15. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou, ik heb dus getest...

Moest deze nacht om 2u al naar toilet, heb me dan toch maar tot 4u ingehouden... en heb sindsdien niet veel meer geslapen :confused:

De test lag voor me op de grond en op het eerste zicht bleef het vakje gewoon wit dus ik al balen. Maar na 4 à 5 minuten heb ik hem opgepakt (want dan kon je resultaat aflezen) en dan zag ik een heel vage tweede lijn. Het was een dikke tweede lijn maar wel moeilijk te zien. Heb de test aan mijn man gegeven en hij ziet die tweede streep ook (je hoeft hem niet tegen het licht te houden om de streep te zien of zo hoor)!

Nu is de onzekerheid natuurlijk nog groter... stond die streep er wel echt? Was die al niet voorgedrukt? Is het misschien nog van de pregnyl? Heeft het wel iets te betekenen? :rolleyes:

Ik heb natuurlijk wel een dag voor NOD getest dus is het wel mogelijk dat het nog een vage lijn is... morgen heb ik bloedtest dus dan krijgen we uitsluitsel... vandaag ga ik genieten van het idee dat ik mss zwanger ben :D

16. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    WAAAAAAAAAA! Meid dat zou geweldig zijn, ik wou dat ik je alvast kon feliciteren, maar ik begrijp dat je zelf ook nog wat voorzichtig bent in het wel of niet dus ik wacht nog wel even op een iets definitiever berichtje! Wat spannend meid! Het zou super zijn! Genietze!

17. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ja idd, tis toch erg he Stienke, hebben we na al die jaren eindelijk eens een (vaag) positieve test en dan gaan we nog twijfelen of de test ons niet bedriegt :(

Ik hoop dat ik hier morgen echt mag komen melden dat ik zwanger ben!

18. WAAHHAHAHAHAAAAAAAAA spannend! kan je er een foto van plaatsen?

19. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Marisha,

dat zou toch geweldig zijn?
    Maar ik kan me je afwachtende houding ook heel goed voorstellen.
    Ik ga me iig rot duimen dat de bloedtest morgen vet positief aan geeft ;)
    Nog 1 dagje volhouden meid, en dan ben je uit je onzekerheid.

Liefs Hope

20. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Rach, neen, heb er geen foto van genomen (om 4u deze morgen had ik niet meteen een toestel bij de hand ;)) en nadien mag je het resultaat toch niet meer aflezen dacht ik...

Deel Deze Pagina