WHOEPEEEEEEE! KEI VAN HARTE GEFELICITEERD! \/ Wat een fantastisch nieuws zeg! Laat t maar bezinken.. nu ben je ineens van iemand die bezig is zwanger te worden gegaan naar iemand die het is! Dat zal wel even wennen zijn.. Maar denk erom... genieten geblazen nu! WAUW xxx
marisha!geweldig nieuws! van harte! geniet er lekker van, al bevat je het waarschijnlijk nog niet,haha. ik hoop je snel te mogen volgen.
Ongelooflijk he! Ik had mezelf beloofd dat de dag dat ik wist dat ik zwanger was, ik iets zou kopen omdat ik al 2 jaar wacht om iets te kopen... Aangezien ik deze namiddag was gaan werken, kon ik niet meer naar de winkel dus heb ik via het internet twee boeken over de zwangerschap gekocht... kijk er al naar uit om daar in te kunnen bladeren! We brengen trouwens onze ouders zondag al op de hoogte aangezien ze allebei op de hoogte waren van onze behandelingen zullen we het niet lang voor hen verborgen houden (we zien ze zo'n 2 à 3 keer per week en gaan zondag al samen eten)! Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat ik dit hier allemaal schrijf... ik weet hoe moeilijk het is als er weer eens iemand zwanger is...
Proficiat meid! Goed nieuws... geniet er lekker van op je roze wolk. Jullie hebben het verdiend! Liefs, Josien
JE mag het zoveel roepen als je wil hoor Jij hebt er ook zo lang op moeten wachten en hebt alle spanning rondom meegemaakt, bij jullie is het ook mega gewenst en jij bent volgens mij de eerste dit jaar! BETER KAN GEWOON NIET.. Je bent gewoon het voorbeeld voor ons allemaal! xxx
Joehoeeeeeeeeeeeee, Wat een ontzettend goed nieuws! Ik had het helemaal nog niet gezien. Van harte gefeliciteerd. Het is jullie zo gegung. Geniet ervan meis. Liefs, Elvira
Lief dat jullie hier allemaal zo meeleven hoor! Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat jullie mij allemaal heel snel mogen volgen! We gaan gewoon voor een babyboom zorgen in 2008! Vind het trouwens zo moeilijk om mijn mond te houden... het het al tegen een collega verteld (die heel erg met me meeleefde tijdens de behandelingen) omdat ik het echt aan iemand kwijt moest... ik volg mijn zus nu ook op de voet. Zij was gisteren 19 weken zwanger, ik 4. Vind het wel leuk dat we nu toch nog een beetje samen kunnen zwangeren!
marisha hoe is het ? kun je het al bevatten. echt zo gaaf voor je, ik hoop je snel te volgen. heb je al een cadeautje voor jezelf gekocht. geniet er van meid. je hebt het verdient. liefs lisa.
Scat dank je wel! Mooie foto trouwens... vind het niet erg moest ik ook zo dik worden! Lisa, ik heb gisteren online twee zwangerschapsboeken gekocht. 1 dagboek om alles dag per dag bij te houden en dan nog een boek met vele kleurenfoto's om de evolutie te kunnen volgen! Wss zal ik ze pas na het weekend thuis krijgen dus denk dat ik me van t weekend ook nog eens ga uitleven Bevatten is wel wat moeilijk. Je leeft twee jaar toe naar dit moment en nu is het er eindelijk en weet je niet of je nu droomt of niet. Gisteren had ik ook zo even het gevoel van help! Wil ik dit wel? Ja tuurlijk wil ik dit maar je leeft op den duur zo met het idee van ik wil zwanger zijn en niet met het idee van ik wil een kind dat het even toch wel raar was... Jij heel veel succes ook met de IVF poging!
Jeetje Marisha...kom ik een hele poos niet online en zie nu ineens dit geweldige nieuws staan! Oh meid...mijn geluk kan niet meer op! GEWELDIG gewoon! Geniet van elke seconde hoor. Niet gaan piekeren [-X Whaaaaa...wat gaan je ouders blij zijn! \/ PROFICIAT!
Hallo, GEFELICITEERD! Ik ben zo blij voor je! Geniet ervan he! Hopelijk is het een goed teken voor ons, je maatjes op het wachtbankje. Dat zou helemaal mooi zijn. Maar zo niet: meid het is je van harte gegund! Dikke knuffel!
Thanks! Mobius, hopelijk gaat alles goed met je want ik heb je hier wel gemist hoor! SRB, ik hoop dat we gewoon met heel ons wachtbankje posi testen de volgende dagen
Hee, ik realiseer me ineens dat je eigenlijk de naam van je topic nu mag veranderen Wat een heerlijkheid he! Succes met je bloedtest! xxx
Hey Marisha. Hoe gaat het nu, kun je het al een beetje bevatten allemaal? Heb je al last van de beroemde zwanger kwaaltjes. Liefs wolly