Ha Stientje, Lief dat je aan me denkt... heb druk weekend gehad dus msn kwam er weer niet van! Nog twee nachtjes slapen... heb vandaag of morgen mijn ei en bedacht me dat indien alles goed gaat, ik over een maand mijn eerste IUI al zou krijgen... Al loop ik nu natuurlijk wel op de feiten vooruit maar ik hoop het zo! Nog twee daagjes geduld en dan weten we het (weet niet eens of er een wachtlijst is maar ik dacht het niet)... Hoe is het nu met jou... zal je topicje even gaan lezen
Miste je al hoor drukkerdje Maar snap het wel hoor, je kan nu eenmaal nt alles tegelijk ! Geef er daar maar een lap op dinsdag maar ik verwacht je wel op msn om verslag uit te brengen... VERPLICHTE MELDPLICHT
Hey Stien, ik was je aan het zoeken op msn Nou, hier dan maar even snel verslagje: Vandaag het verdict gekregen... mannetjes sperma was wat minder dan de vorige keer. "Slechts" 16,5 miljoen zaadjes waarvan maar 50% beweeglijk genoeg. Na opwerken werd dat wel 75% dus dat was wel goed. Probleem zag onze gyn wel in het feit dat slechts 1% de perfecte morfologie had en dus vond ze het door de twee bovenstaande dingen wel aangewezen om te insemineren! Aangezien er bij mij geen problemen zijn (alles doorgankelijk en met de juiste vormen) stelde ze IUI voor! Woehoehoew! We mogen de volgende ronde al meteen beginnen al moet dit wel zonder hormonen omdat bij mij normaal gezien alles ok zou moeten zijn en door hormonen overstimulatie zou kunnen optreden dus we doen het eerst drie ronden zo en dan krijg ik een evaluatie gesprek waar we nog eventueel op hormonen konden overgaan. Hier heb ik wel een beetje een dubbel gevoel bij (heb ik niet meer kansen als ik ook nog gestimuleerd wordt ) maar als we zwanger kunnen geraken zonder hormonen misschien zo dan toch wel liever! Heb nu al zo'n karaktertje... als ik dan nog aan de hormonen moet gaat mijn mannetje gedurende enkele maanden ergens anders wonen denk ik Dus... ik wacht de volgende ongi af... dan op dag 12 (wss zaterdag) binnenkomen voor echo en bloed en dan naargelang de uitslagen hiervan nog eens een echo of pregnyl (en dan de dag erna of twee dagen later inseminatie)... Eindelijk kunnen we starten... ik heb er zin in!
Super hoor meid, weer een stapje verder! Ik hoop voor jullie dat de IUI aanslaat en dat je binnenkort zwanger bent!
Dat hoop ik ook! Jij morgen succes met je eerste FM! Binnenkort zal ik eindelijk weten wat dit juist is
Ow ja, heb meteen ook de foliumzuurtabletjes weer klaar gelegd zodat ik vanaf morgen terug met de foliumzuur kan beginnen... dan ben ik al weer 4 weken bezig tegen de IUI!
Wooooooooo toch ad slag met ivi ! Fijn nieuws dat er eindelijk aktie wordt ondernomen ! En inderdaad als het nt hoeft liever zonder hormoontjes want die kunnen de gekste dingen met je doen Dikke knuf alvast en hou me op de hoogte hé ! We spreken elkaar vast snel weer !
Marisha, ik kom ook eens even op jouw topic kijken. Heb al even een beetje gelezen en herken het moment van de onderzoeken en dat er dan eindelijk actie komt. Dat voelt zo goed. Dan heb je zoiets van: Nu gebeurt er eindelijk iets en het vergroot natuurlijk je kans op zwangerschap, want daar gaan we natuurlijk van uit We duimen voor roze namen Groetjes Erna en ik blijf jouw topic ook volgen natuurlijk
Hoi Ernie, lief van je dat je iets achterlaat En idd heb zo'n beetje het gevoel dat we nu pas de eerste echte ronde ingaan... tuurlijk klusten we ervoor ook wel maar ik het zo het gevoel dat we nu pas echte kansen gaan hebben! Ik zie dat je juist begint met je eerste IVF poging! Heel veel succes! Hier voor de rest niet veel nieuws onder de zon... ben van mijn voorlaatste weekend doorzakken aan het genieten Lekker drinken waar ik zin in heb... heb me net een lekkere Baileys-cocktail gemaakt nu ik nog mag... profiteren he Nog een goei week tot NOD en dus nog een goeie week tot de eerste poging!
Hoi Ester, Dank je wel! Kan niet wachten tot mijn NOD... eindelijk! Jij ook heel veel succes met de ICSI!
Die NOD komt er zonder rood hoor... want die rode mannetjes met groene basketjes blijven hier maar rond mijn huis cirkelen ! Hun tomtommetje doet het niet !
Hahaha die Stien toch Ik denk dat we hier met dubbelgangers zitten... deze morgen zaten ze bij mij op de motorkap... Wil je wel lief zijn en die tomtom die jullie zaadjes hadden (zie ander topic ) even lenen aan de rode mannetjes met groene sportsloefkes zodat ze zeker en vast op tijd bij mij verschijnen... mijn cyclus is prima nu (weet je wel echo op zaterdag enzo) dus zou niet graag hebben dat ze daar bij jou in de buurt verdwalen Dikke knuffel en tot snel!
Mafferddd ! Bij deze stuur ik je per postduif het tomtommeke door ! Dus zie je een vogel met een paraplu... haal 'm beneden die is vr jou bestemd !
*zit uit het raam van mijn kantoor kloddernat nog steeds te wachten op die duif* Hopelijk komt ie op tijd... nog 7 dagen!
Verdorie, met z'n tomtommetje zou ie toch nt de weg mogen verliezen... ! En hij had nochtans een extra paraplu vr jou bij ...
Vandaag de voorbodes van de ongi op bezoek (zijn met hun tomtommetje eindelijk hier geraakt ) dus morgen of overmorgen dag 1 van de IUI cyclus! Ik ben helemaal blij, wss nooit zo uitgekeken naar m'n ongi ! Als alles dus goedgaat heb ik volgende week vrijdag of zaterdag (dag 12) de eerste FM en bloedtest en dan zondag of maandag de eerste IUI! Ik kan echt niet wachten! Aan mijn zusje die wss vanaf nu haar weg naar zwpagina heeft gevonden en mijn topic in het oog houdt... ik ben blij dat jullie eindelijk ook de eerste stap gezet hebben En ja, zoals je kan lezen wachten we dus niet maar beginnen we meteen met IUI