Even hier neer poten wat ik ook in het IUI topic heb gezet: Ik ben vandaag voor de tweede keer op echo geweest... vind er niets meer spannends aan... voel me al een echt oude rot in het vak... binnenkomen naam opschrijven, nummertje nemen en dan maar wachten... echt niets aan Goede nieuws was dat m'n eitje toch 2mm was gegroeid op 1 dag (was nu dus 19mm) en ik dus vanaaf pregnyl moet laten zetten. Tussen 3 en 4 vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis bellen om het resultaat van m'n bloedonderzoek te weten en of ik morgen of overmorgen inseminatie krijg... ben benieuwd!
Heb net naar het ziekenhuis gebeld om de juiste dag te weten... had gedacht vrijdag maar mijn bloedwaardes gaven aan dat morgen al nodig is Geen tijd dus om me mentaal voor te bereiden... wordt er meteen ingezwierd.. vanaaf pregnyl morgen vroeg zaadjes en om 11u30 is het dan mijn beurt... spannend
Ik heb je verhaal een beetje gelezen, spannend zeg! Ik heb alleen niet helemaal meegekregen of dit nu je eerste IUI is of niet. Ik wens je in ieder geval ontzettend veel succes toe morgen! Hopelijk gaat het helemaa goed komen!
Milla, dit is de allereerste keer dus ben best wel zenuwachtig Stien, schattie... wat zou ik zonder jou toch beginnen he... dankzij jouw tip is de pregnyl spuit enorm meegevallen... zou het zo morgen opnieuw doen hoewel Vraag me alleen af of ze me morgen ook echt gaan aanstaren Wat ik me ook nog afvroeg was hoeverre de pregnyl spuit nog wel nodig/zinvol is aangezien m'n eisprong er toch al zat aan te komen Nou ja, morgen meer nieuws...
Ik denk dat het is om de eisprong beter te kunnen timen mbt je ivi... Ze weten ook perfect zo wanneer ie ong gaat springen binnen een tijdspanne van 4u. En ik denk dt het echt zo is want na de pregnyl spuit krijg ik rond het uur dt ik zogezegd huiswerk mag gaan maken, enorme druk in me bovenbuik... je weet nog wel hé dat ik op de grond heb zitten bijkomen zondag wel TADAAAAA dat was mijn tweeling ei. En ivm het aanstaren... vraag maar es aan je ventje of ie alleen maar id buurt ervan komt morgen, ik hoor je wel gillen Fijn dat de spuit mee gevallen is... had de tip vd pregnyl gekregen ve mama verpleegster.. die zei anders ga je jodelen ... en tot dusver heb ikdat nog nooit gedaan en geloof nt dat dat iemand wil horen haha ! Ben benieuwd wanneer precies je morgen de ivi zal hebben ! Ik ga weer heel hard vr je duimen ! I promise xxx
Hoe is de IVI gegaan Marisha : Ben erg benieuwd. Ik liet even weinig van me horen maar ben weer opgekrabbeld naar mijn punctie en zit nu alle topics te lezen. Groetjes Scat
Hey meiden, lief dat jullie aan mij gedacht hebben! Vandaag was het dus zover. Bijna te laat met het inleveren van het potje doordat het drukker was dan verwacht op de baan... ben het ziekenhuis binnengespurt... je moet potje binnen brengen binnen het uur na productie en op 57 minuten stond ik daar was even spannend! Om u 11u30 was het dan mijn beurt. Mijn mannetje kon niet mee omdat hij naar een andere dokter moest waarvan de afspraak niet kon verzet worden. De eerste inseminatie is dus helemaal in mijn eentje gebeurt... dat was wel een beetje minder maar goed, het is dan toch gelukt. Alleen brachten ze het zaad in en moest ik bijna onmiddelijk terug rechtstaan waardoor ik het gevoel had dat het er allemaal gewoon terug uitliep ze hadden we wel gezegt dat als het gevuld was er een deel terug zou uit lopen maar dat dat geen kwaad kon maar ik kan het niet laten van te denken dat het nu mislukt is Ik weet dat ik niet te veel hoop mag hebben maar het zou wel leuk zijn om van de eerste keer te lukken... Trouwens van de pregnyl momenteel nog geen bijwerkingen... vraag me zelfs af of ze het wel goed gedaan hebben gisteravond Al vind mijn ventje dat ik enorme lange tenen heb vandaag Dit worden twee heel lange weken
Dus het zit erop nu, fijn idee he Ga vreselijk voor je duimen vanaf nu dat de zwemmers maar de goeie kant uitgaan. Het is je gegund en de lange teentjes, dat is wel herkenbaar.. dat ze maar niet te lang mogen worden ..ha..ha.. Groetjes Scat
Hé siskewie ! Fijn dat je 't tijdig gehaald hebt ! En er zullen zeker enkele diepzeezwemmers de jusite richting halen ! Ik ben ervan overtuigd dat jij heel binnenkort heel erg blij zal zijn ! Knuf xxx
Wou dat ik dat met even veel overtuiging zou kunnen zeggen... voel me eigenlijk een beetje down. Heb zo t gevoel dat het mislukt is omdat er naar mijn gevoel nogal veel uitliep... wss de pregnyl die me parten speelt!
Zijn waarsch de hcg'tjes die nu ih rond vliegen... ze zijn nt naar je boobjes gezakt maar wel naar de emotionele rollercoaster ! Blijven vertrouwen... ga je steunen tot je een dikkebuikmama bent ! Knuf
Pffff, en vandaag zijn we er dan weer bijna van overtuigd dat het gelukt is... ben al aan het dagdromen dat ik over twee weekjes positief test denk dat de pregnyl me nog steeds parten speelt Nou ja, dit is wss het meeste kans dat ik ooit al heb gehad op een zwangerschap dus we blijven positief en gaan ervan uit dat het gewoon gelukt is Ze zeggen toch altijd dat je positief moet blijven en het zeker niet lukt als je steeds maar zegt dat het niet gelukt is... dus vandaar... joepie ik ben zwanger Ben me ook meer bewust van mijn lichaam en ben steeds aan het denken wat ik nu voel... heb volgens mij de eisprong niet gevoeld (hoop wel dat ik hem al gehad heb want anders )... dit worden echt lange weken
Ik druk even op de fast forward knop ... 2 weken later... TADAAAAAAAAAAAA... Marish plast over 't staafje en 't wordt toch een vette roze bol zeker ! Keep on the positive thoughts ... ik denk positief vr 2
Voila, dat dacht ik ook! Positief blijven... Als we nu eens alle drie positief testen deze maand... is dat geen deal