oh meiden ik schaam me gewoon om dit hier te schrijven ik was gister avond moe na de punctie dus was lekker op bed tv gaan kijken toen ben ik dus in slaap gevallen en manlief heeft me lekker laten slapen toen hij naar boven kwam... ik schrik dus vanmorgen wakker en denk progestan vergeten! #-o gelijk daarna heb ik ze gezet natuurlijk heeft dit veel effect denken jullie oh vind het echt zo erg en zo dom van me net of ik er helemaal niet mee bezig ben.....
Ik zou het niet weten, Anna, maar waarom bel je niet even met het ziekenhuis? En ik denk dat mensen echt wel weten dat je er wel mee bezig bent. Je kunt er moeilijk niet mee bezig zijn, lijkt me.... Vergeten, vergissen, in slaap vallen, het is menselijk.
Hoi Anna, Ook ik moest de avond van de punctie progestan inbrengen. Midden in de nacht schrok ik toen wakker en heb ik het alsnog gedaan. Ik heb de dag erna gebeld met het zh, en het maakte niet zoveel uit volgens hen. Als ik het maar gelijk zou oppakken. Je hoeft je niet te schamen hoor! Zo'n dag heeft al een impact en je bent toch een beetje van het pad. Als je het voor de zekerheid wilt weten, gewoon even met het zh bellen. Groetjes, Elvira
hoi elvira... nou je stelt me al een beetje gerust in ider geval had al geprobeerd te bellen maar er is nog niemand dus moet nog even wachten ik voel me gewoon zo dom...
ziekenhuis aan de lijn gehad vanmorgen en het was idd geen probleem gewoon vandaag beginnen en me niet druk maken gelukkig dus maar ze moest een beetje lachen omdat ik paniek had ze zegt meid denk je nou echt dat je de enige bent...? gelukkig niet dus
Wat fijn om te lezen. Ik ben het nog niet vergeten, maar ik ben nogal vergeetachtig en onhandig, dus dit gaat nog wel een keer gebeuren Niets aan de hand dus. Moest je ze alsnog inbrengen, of overslaan?