Meiden, We denken nog steeds na over de naam Sophie. We vinden het een super naam, maar jammer dat hij zo populair is. Nu vroegen we ons af....hoe populair is populair? Ken jij eigenlijk een Sophie / Sofie??
Ik ook! Maar ik werk als juf en ik moet zeggen dat er toch weinig Sophietjes zijn! Meer namen zoals Ise, Isa, Felien, Noa, Roos is HEEL populair bij ons. Persoonlijk vind ik Sophia net iets mooier en misschien ook origineler? (nog niet in de top 100!) Het kan altijd afgekort worden naar Sophie.
je kan het ook altijd nog als sofie schrijven... Had 2 meisje bij mij op de groep en dat waren sophie en sofie..
Ik ken er wel eentje, maar die is al 25 ofzo, dus dat telt niet echt hè . Ik vind het een hele mooie naam!
Ja ik ken er eentje. En ik werk op een kdv, daar ken ik haar van. Valt wel mee dus, en dat terwijl het een top 10 of 20 naam is. Leuke naam trouwens!!!!
Ik ken er 2. Eentje van in de 20. En op onze school van 350 leerlingen ook eentje. Het is geen naam die je (hier) super vaak hoort, ook al is hij populair.
Ik ken ongeveer 4 Sophietjes.... (al zijn deze allen volwassen!) Ook ik ben leerkracht en heb nog nooit een Sophie in de klas gehad eerlijk gezegd. Maar weet je? Kies gewoon de naam die je mooi vindt. Of hij nu op 1 of op 100 staat in de top 100. Het is júllie Sophie en een totaal ander kind dan de buurvrouw heeft.
Valt me tot nog toe mee Tja.....als het DE naam is moet je het gewoon doen he. Maar toch houdt dat populaire ons een beetje tegen...maar vind de reacties tot dusver meevallen....
Whaa boe, soPHie is veel mooier! En ik ken (en ben..) zeker een Sophie. Wel een aantal(vooral groot, ik zat ook bij een Sophie in de klas). Mijn achternichtje heet Sofie en bij mijn oudste zit een Sophie in de klas. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er nooit moeite mee gehad hoor, dat ik een top 100/ 10/ 20 naam heb
een kleine Sophie en een volwassen Sophie. Valt reuze mee dus, want van elke top100 naam ken ik wel iemand die zo heet denk ik.
Ik ken een "Sophietje" (Zou ik zelf nooit voor kiezen, ze zit nu op de middelbare school en laat zich inmiddels Sophie noemen.) Maar ik ben juf (al ruim 10 jaar) en ken maar één Sophie. Dat is op zich niet veel. Er zijn wel namen die ik vaker langs zie komen.
Mijn peetkindje heet Sofie en de juf van mijn zoontje heet Sophie. Maar het blijft een mooie naam hoor.
ik ken er een aantal, 1 bijna buurmeisje van 2, nog een ander meisje van 2,meisje op gym van 4, klasgenootje dochter van 5, nog een 5 jarige sofie en nog een meisje in groep 3/4. En dan nog een meisje vroeger op school en 1 op de gym. Hier is het een poulaire naam, maar ik blijf hem wel leuk vinden!