moon, volgens mij als je voor vieren besteld en gelijk betaald heb je ze de volgende dag in huis! kan je morgen of donderdag al! marjo, nou wat een ramp is dat zeg die positiekleding, al die broeken zijn veel te lang en ze zijn ook allemaal best smal aan de onderkant vond er bij mij niet super uitzien, maar misschien moet ik er nog even naar toe groeien en aan weene, en anders ga ik voor de leuke rokjes, heb nu een buikband gekocht, dan kan ik mijn favo spiojkerbroek met stiekje door de knoop nog aan en dan doe ik gewoon zon band oom ziet niemand dat ie open staat mmar ja was dus niet echt leuk shoppen, ik weer ff bij de babykleertjes kijken ja daar kan ik wel de hel winkel van leegkopen, maar heb me ingehouden heb nl al best veel kleine maatjes en die zijn allemaal met lange mouw en moet nu dus ff wachten op de voorjaars zomer kleding, heb ook wel wat korte mouwtjes en beentjes nodig dua dan kan ik weer lekker shoppe! spannend hoor sam, ik moets van de gyn ook ovutetsen gaan gebruiekn en ik vond dit wel erg fijn! zou sowieso vanag nu al aan de klus gaan, de maand dat t bij ons gelukt is was op vakantie en toen hadden we geen controle maar gewwon 2wk lang om de dfag geklust dus er was een voorraadje, die andere keren hadden we t denk toch te dicht op de eisprong zelf gedaan. heb net ff lekker 2 boterhammen met knakworst gegeten......yummi, was laat aan t ontbijd dus had nu pas trek, de hond vond t ook niet erg, want 10 kanakworsten krijg ik toch niet alleen op, dus die zat ook te smullen naast me
heyy radna, klinkt lekker joh die knakworsten en idd, we zijn zondag al begonnen met klussen voor de zekerheid zoals je zegt er kan maar een voorraadje klaarliggen he en idd ik vond dat ook zo'n ramp positiekleding kopen, en als ik eindelijk iets leuks gevonden had en ik had het een uur aan thuis zat het voor geen meter
@ radna Heb ze besteld. Zie dan wel wanneer ze binnen komen. Hihi lekker! Ja dat zal de hond niet verkeerd gevonden hebben.
Ik breekf ffies in.............. Om Sam een dikke knuf te geven........ Dus bij deze een dikke smakkerd jouw kant op wijffie! Heb je hem gehad?
ja mooi is die he, was ook wel de mooiste, een van t geslacht moet je beetje op puzzelen, en een van t gezichtje en dan van bovenaf, echt zon skelet hoofdje krijg je dan en die is niet zo duidelijk, maar deze is echt super. had een kaart gekocht voor mijn ouders en opa en oma en daar een fotokopie van de echo in gedaan, hahahaha ze zijn allebei gelijk een album gestart en dit is de eerste foto, wel leuk dat je ze met zo iets wat zo makkelijk is om te doen al blij kan maken!
Radna, ik ben nu 18w 2d. Gefeliciteerd met jullie zoontje. En ik ga niet in het ziekenhuis naar de gyn hoor, maar naar zijn praktijk bij hem thuis. Wat die positiekledij betreft, nou, ik heb die helemaal nog niet nodig... kan nog makkelijk in mijn andere kleren. Vind ik trouwens heel vreemd want toen ik zwanger was van mijn dochtertje droeg ik die al met 16 weken of zo. Maar ja, ik ben nog geen grammetje bijgekomen, integendeel, zit nog twee kilo onder mijn startgewicht dusjah... Nuja, alles is voorlopig goed met onze uk, die zit enkele weekjes voor op schema, dus zolang die goed groeit zijn die buik en die kgs maar bijzaak Liefs Kirby
he kirby, ja is ook zo, ik was ook pas laat hoor met buik, 2 weken geleden ofzo was t ineens zichtbaar en dat merkte ik ook aan mijn kleren, maarja, die van ons was met de echo wat kleiner dan gemiddeld, maar wel alles goed en misschien krijgt ie nog een speurt. Das denk wel wat leuker gewoon op praktijk bij m thuis, ziekenhuis is toch stuk anders vind ik, ik dacht voordat ik naar de vk ging maakt geen verschil, maar is toch wel zo. jij hebt dan ook steeds dezelfde denk, das ook wel fijn, wordt t toch wat persoonlijker! liefs radna
Zo, jullie kunnen er ook wat van, mijn hemel, lekker kletsen! Met mijn werk is het ook geen probleem hoor die echo's, kan het wel combineren. Gelukkig. Hoop niet meer zo vaak te moeten......hahaha Sam, gewoon aan de wip jij! Dit wordt hem hoor! Radna, Kirby fijn om te horen dat jullie zo lekker aan het buiken zijn! Lijkt me heerlijk. Kirby, als je het vervelend vind moet je het zeggen hoor, maar je hebt je dochtertje vrij laat verloren toch? Weten ze waar dat aan lag? God, Marjo, je zal er toch maar drie hebben....hihihi, barst je uit je voegen, weet je meteen hoe elastisch je huid is.....oeps! Bedankt voor je knuffel. Realiseer je je dat die van jou de oudste zal/zullen zijn op onze meeting? Hoop dat ik niemand vergeet, ben ook erg op dreef vanavond. Mijn druppels geven me mega veel energie en mijn normale gezonde huidskleur weer terug! tis wat....echt waar! Happy Shaar, oh, en die banner Marjo, zelf gestyled....heheheh' Leuke site trouwens.
Ik heb een heel licht blauw streepje! Ben nog voorzichtig maar hij staat er wel. Morgen test ik weer haha
ohhhhhhhhh moon, ze zeggen streep is streep maar snap dat je voorzichtig bent hoor meid. mijn duimen draaien nog ff door
goeiemorgen allemaal, en JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa, we zijn oom en tante 2 schitterende meisjes van 3100 en 2900 gram. Lisa en Tessa om half 9 is toch maar besloten om een keizersnee, toen zat ze nog maar op de 8 cm. dus om half 10 naar boven gegaan en een keizersnee gehad. 1 beebje heeft klem gezeten met haar hoofdje dus die moet over 2 weken terug en misschien nara de fysio. maar verder zit alles erop en eraan en is het kerngezond ik ga proberen of ik strakjes al ff kan gaan kijken bij der
@ radna Eigen merk van etos. Vond het zonde om meteen met de digitale te doen haha. Straks komen die andere binnen misschien kleuren die beter haha. @ Sam Gefeliciteerd! En wat een leuke namen! Hihi dus je gaat straks lekker genieten...
hee lieve meiden! jeeeee wat kunnen jullie kletsen zeg! @marjo: vrijdag komt steeds dichter bij meis!sssssspannend! voel je je nog goed? @moon: woehoe een licht streepje! spannend! ik heb er een goed gevoel over! @sam: klinkt goed meis! 2 eitjes! heel veel plezier de komende dagen! ik hoop echt dat je ze zal benutten! @radna en kirby: ik kan echt al weken geen normale broeken meer aan! en heb de afgelopen 2 weken weer een groeispurt gehad....als dat nog maar goed komt met mij! haha @all: ik ben gisteren weer naar de VK geweest, en alles is prima! mijn baarmoeder komt nu tot aan mijn navel en dat klopt perfect bij de duur van mn zwangerschap.. ik krijg nu eindelijk ook wat meer energie (en die heb ik hard nodig met die enorme verbouwing) vorig weekend hield mijn autootje er mee op, en de garage bevestigde: hij is overleden....hihi dat komt echt super slecht uit nu, heb namelijk zaterdag een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer gekocht....en het geld is echt op! gelukkig heeft mijn lief een blitse alfa, en die heb ik dus meegenomen naar mn werk...hij ging met de trein! lief he! vandaag mag ik mijn nieuwe kleine, spot goedkope nieuwe autootje ophalen (peugootje 106).... ik hoop dat ik er een jaartje mee vooruit kan, zodat ik tijd heb om opnieuw te sparen voor een fatsoenlijke auto! liefs elfje
Sjonge wat is het druk hier @Moon,wauw spannend zeg een licht streepje! Dat moet toch haast wel goed zitten? Maar kan me voorstellen dat je een duidelijke streep wilt. Hou ons op de hoogte heh Word je dan ook een oktobermama? @Sam,yesssssss 2 eitjes! super! Heb je vandaag al een ovutest gedaan? Nu gaan we met z'n allen heel hard voor jou duimen! Moet goedkomen! Wel een lekker gevoel heh,dat je weer een kans hebt! @Marjo,ow nog 2 dagen,ben zo benieuwd hoeveel beebjes er in je groeien! Het schijnt dat je met clomid meer kans hebt op een 2ling,maar het valt me op dat er bij ons clubje geen 2lingen zijn. En van alle 2lingmama's to be op dit forum waren ze niet aan de clomid Maar ik denk wel dat er bij jou iig meer dan 1 beebje is hoor! Hoe voel je je verder? Wel lekker heh dat de streep nog vetter is geworden op je test. Een goed teken lijkt mij! En de rest ben ik alweer vergeten...sorry
heyy pientje, hoe is het met jou meid? hier net een ovu test gedaan en positief alleen nu twijfel ik, gisteravond hebben we geklust. dus eig wilden we morgenavond pas weer sexen maar is dat verstandig? of toch vanavond ook en morgenavond nog een keer? of is dat weer te veel van het goede de vorige keer met een posi ovu test, was ie donderdagmiddag positief en heb ik vrijdagavond mijn eisprong gehad. hellup