heyyy marjo, wat een geweldig nieuws zeg en wat een mooi gezicht is dat he. zo'n klein frummeltje zien en nu gaan genieten meid kirby, tuurlijk duim ik mee voor je. hoop dat d harde buiken snel zakken en je "gewoon" lekker thuis kan blijven mop xxx sam
zooo kletskousen, ga ik 3 dagen werken geen computer bij de hand en moet ik wel heel veel bij lezen1! En wat een supergoed nieuws allemaal! Moon, super meiss! heel erg gefeliciteerd! vind t echt super voor je, en hoop dat je er wel van kan genieten en er vertrouwen in hebt! Marjo super dat alles goed is! ook wel fijn dat t er maar een is toch? of hadden jullie graag een tweeling gewild? vriend heeft vandaag de kleine erkend! yeh, hij er wil er papa van zijn! de rest heb ik allemaal niet zo bijgeleze, als ik ff tijd heb ga ik ff rustig kijken naar al jullie verhalen! lief radna
Lieve Kirby, ik ga heel hard duimen dat je niet wordt opgenomen in het ziekenhuis! Veel succes. Marjo, nogmaals gefeliciteerd, voel jij je nu meer gerustgesteld? Nu lekker genieten toch? Moon, hoe is het nu met jou, al last van zwangerschapsverschijnselen? Sam, wat duren twee weken toch lang he als je zit te wachten. Ik hoop dat dit nu eindelijk voor jou de laatste weken op "het bankje" zullen zijn. Radna, hoe is het met je? Mijn vriend heeft afgelopen dinsdag de kleine erkend, wij gaan ook binnenkort een geregistreerd partnerschap aan, hoe gaan jullie dit verder regelen. Kus van Senna
Hier goed. Lekker misselijk, pijnlijke (.)(.), maagzuur, krampjes en lekker janken hihi. Dus genoeg *giechel*
He Marjo, wat goed zeg dat de echo goed was! En over 3 weken weer (en dan ook het hartje zien), leuk hoor! Liefs, Snoopy
Bedankt meiden Het is zeker fijn te weten dat het goed zit. Ik voel me echt veel rustiger nu ik het gezien heb.. Kijk alweer uit naar de 2e echo...! Hoe gaat het met jouw zwangerschap Lenneke? Loopt het een btje voorspoedig allemaal? Maandag komt MvM hier trouwens..
Hey meiden, Hoe gaat het nog met jullie? Wil even laten weten dat ik daarnet naar de gyn ben geweest en dat alles nog ok was Ons kleintje groeit pijlsnel, het zou al zo'n 400gr wegen en de grootte hebben van een kindje bij 23 weken zwangerschap en dat terwijl ik dus net 19 weken ben. Ook weer op de weegschaal moeten staan en de kg's komen er maar niet bij, integendeel, ik was weer zo'n 600gr afgevallen. Verder moet ik gewoon m'n medicatie blijven innemen zoals ik nu bezig ben en dan heb ik 28 februari opnieuw controle. We weten wel nog niet wat het wordt, ons kleintje wil zijn/haar geheimpje nog niet prijsgeven Liefs Kirby
Goed nieuws Kirby! Moet een fijn gevoel zijn ook dat het zo goed groeit. En die kleine houdt het spannend he? Heb je zelf een gevoel over wat het is? Jongen of meisje? Doe het rustig aan hoor!
Kirby: Wat ben ik blij te horen dat alles goed gaat! En dat je kindje zo goed groeid, ben echt blij dat te horen Op maar 28 febr. (moet ik ook heen spannende dag want dan moeten we het hartje zien kloppen) hopelijk geeft hij/zij dan zijn geslacht prijs! Is het erg vlgs de gyn dat je niet veel bijkomt? Of maakt het niet uit zolang de beeb het goed doet? Shaar: Whieeeeeeeeeeee nog 4 nachtjes en dan mag je testen! Ik denk aan je, hopelijk word ook jij een oktober mama liefie liefs
Marjo, de gyn vindt het niet erg dat ik zo niet bijkom... zolang ons kleintje maar goed blijft groeien. Ik begrijp gewoon niet waarom ik niet bijkom, ik eet normaal, ik geef niet meer over... en toch, tsja, het zal gewoon mijn gestel zijn zeker? Shaartje, ik hoop dat je ook positief mag testen over een paar dagen! Ik duim alvast voor je! Heb niet echt een gevoel over wat het wordt, de ene keer denk ik aan een meisje, de andere keer aan een jongen... Liefs Kirby
he kirby, fijn dat t zo goed gaat daar binnen! en opzich is t toch wel fijn dat je verder niet aankomt, of wil je dat zelf wel? shaartje, lees dat jij bijna mag testen, spannend zeg! we duimen hier hoor. Nou wij gaan voordat wurm komt nog even verhuizen, hebben gister een eensgezinswoning toegewezen gekregen, Yehh, lekker groot en mooi in leuk dorpje en vlakbij t centrum, dus t wordt nog wel ff hard werken! verder alles goed hier, voel die kleine echt goed, is echt super leuk! liefs radna
heyyyy meiden, alles goed, hier wel, nog 9 dagen voor ik mag testen spannend! shaar, bij jou ook al zo spannend zeg. ik duim mijn duimen blauw, dat we hier allemaal snel zwanger zijn marjo, hoe is het met jou meid??? al lekker misselijk?? moon, hoe is ie bij jou, is het nieuws al bezonken??? radna, wat heerlijk een eensgezinswoning zeg. word wel ff druk he dan, maar wel erg leukkk. wat leuk dat je lekker dat gespartel voelt van je ukkie. lekker van genieten senna, hoe is het met jou meid??? en met je schoonmoeder??? kirby, wat goed zeg dat alles toch goed was bij de gyn, is toch iedere keer fijn om te horen, zeker voor jou. en wat een stiekumerd, gewoon niet laten zien wat hij/zij is pientje, hoe is het bij jou, hoever ben je nu??? jij was als eerste uitgerekend toch? voor iedereen die ik vergeten ben, sorry hoe is het met jullie?/
@ kirby Fijn dat alles goed was. Blijf duimen dat het goed blijft gaan. Hihi ik wou dat ik niet aan kwam als ik zwanger was. @ sam Hier gaat alles goed. Al helemaal weer aan gewend. Me buik is ook alweer lekker aan het uitzetten. Foto staat in me album. Me broek deed gewoon pijn vandaag. Was vorige x ook zo snel. Misschien toch maar snel over op zwangerschaps kleding. Op stiekje aan me knoop
Hihi... Hij zit soms ook lekker verstopt. En dan ineens komt alles er uit.. lijkt het net buikgrijp. Was net ook weer, voel me dan echt mega kl*t*. Lekker veel huilen en niemand kan iets goeds doen.
hahahahah, ja maar ja ze wennen vanzelf wel hoor moon, en t is voor een goed doel toch, alleen dat plassen en dan vooral snach''s daar kan ik echt niet aan wennen ](*,) doen ze zeker zodat ik starks al beetje voorbereid ben dat ik mijn bed uitmoet hahahahah naja ik heb trouwens eindelijk buikfoto in album meiden, waren jullie een paar weken geleden toch zo nieuwsgierig naar nou eindelijk is die er hahahahah en t erge is voor onszelf was t ook pas de eertse hahahaha liefs radna