Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Heee meiden,

Wat leuk dat er weer wat meer geschreven wordt!

Kirby: Vreemd zeg dat jij blijft afvallen, je zou haast verwachten dat de kilo's eraan vliegen als je de hele dag rusten moet en wel gewoon eet. Maar zolang je beebje goed groeit is er natuurlijk geen paniek. Ga maar lekker wat extra chocolaatjes eten :p Doe ik met je mee, oke? Mag ook wel wat bij, alhoewel dat met mijn huidige eetpatroon wel moet lukken ;)

Moon: Ik zit ook zo verstopt steeds, erg ellendig. Maar ben nu al een paar dagen aan de activia en heb wel het idee dat het helpt. T gaat nog met niet van harte maar wel beter.. En je buikje groeit indd snel zeg!

Sam: Nog 9 nachtjes wachten, het moet nu ook jouw beurt zijn hoor! Zou je dan nog net een oktobermama zijn eigenlijk? Dat lijkt me super!

Radna: Hihihi had het ook al op hyves gezegd, maar vind het super voor jullie dat je nu een mooie eengezinswoning toegewezen hebt gekregen! Gefeliciteerd! En lukt het om alles ruim voor de komst van jullie mannetje af te krijgen denk je? Mooi buikje heb je al zeg!

Pientje: Hoe is het met jou? April komt steeds dichter in zich nu he! Jeetje wat gaat dat snel zeg!

Hier gaat alles prima hoor! Heb wel iets te vroeg gejuicht wbt het niet misselijk zijn, ben zo'n btje de hele dag hondsberoerd geweest vandaag. Vooral vanochtend vroeg.. Maar ik heb het er dubbel voor over hoor meiden! De groene flessen van MvM vullen is ook een eitje voor me, heb bijna niet genoeg aan 1 fles per dag :)

kus
    Marjo

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Ja vorige x ook.
    Marco is bang dat het er weer 2 zijn haha

3. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Spannend joh! Hoe zou je dat zelf vinden eigenlijk? Te gek of niet?

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

moon, zou je stiekum dat wle leuk vinden een tweeling?

radna, wat een mooi bescheiden buikje zeg

marjo, oef zo erg misselijk, maar is idd voor een goed doel.

en marjo, ik zou net geen oktobermama meer worden, zou 2 nov uitgerekend zijn. maar probeer wel te smokkelen met de datum ;)

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik zou het wel leuk vinden ja!
    Was er vorige x ook heel blij mee hihi.

@ sam

Wij hebben ook september mama's zitten.
    Die zijn 30 sep uitgerekend.

6. sam mv kylian

owww, dan kom ik ook naar de oktober mama's hoor, vind dat wel leuker als ik er al ken :D:D:D:D

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Sow spannend joh!
    Mag nu wel is zo zijn toch!

8. sam mv kylian

ja he, vind ik ook hoor, die mmm heeft alweer lang genoeg geduurt ;)

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden!

Sam, ik vind ook dat het nu zeker eens aan jou is om die positieve test in handen te krijgen :) Veel succes hoor meid! Trouwens, ik had ook veel zin om bij de juni-mama's te schrijven, daar ken ik radna, senna en elfje enz... heb het toch maar niet gedaan, maar schrijf niet meer echt mee bij de juli-mama's, kan het gewoon niet meer volgen :)

Moon, is wel spannend hé, worden het er weer twee, of blijft het deze keer bij eentje? Hoeveel eitjes had je deze cyclus of weet je dat niet? Trouwens, wat heb je al een mooi buikje :)

Radna, blij om eindelijk eens een buikfoto te zien van je :) Mooi buikje hoor :) Gefeliciteerd met jullie eensgezinswoning :)

Marjo, misselijkheid... spreek er mij niet van :) Is nog maar enkele weekjes dat ik er geen last meer van heb, gelukkig maar... Fijn dat je ook meewerkt met MvM, ik wou dat ook wel doen maar hier in België wordt dat blijkbaar niet gedaan.

Zal morgen eens proberen om een buikfoto in m'n album te zetten!

Liefs
    Kirby

10. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee wijfies!
    weer gezellig gekletst vandaag!

@sam: voor jou weer een kopje thee.....nog effetjes wachten meis, ik duim voor je!

@moon: das snel, jou buikje! (geeft ook wel bevestiging he!)

@kirby: ben benieuwd naar jou buikfoto!

@radna: wat een bescheiden buikje meis! hartstikke mooi!

@marjo: hoe voelt je roze wolk meis? je banner staat je iig super!

@all: ik maak me een beetje zorgen over mijn verbouwing... ik voel dat ik steeds meer gestresst raak over het feit of het wel op tijd af komt.... ik heb zo'n zin om te beginnen met de babykamer, maar moet dus wachten, wachten, wachten..... pffff

morgen zal ik weer eens een nieuwe buikfoto plaatsen, ik heb de laatste dagen echt weer een groeispurt gehad...(krijg jeuk aan mijn huis ervan, dat wordt weer smeren!)

dikke knuf voor jullie!
    liefs elfje

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

Ik had maar 1 eitje maar vorige x zijn er ook 2 gesprongen.
    Want was 2ei-ig dus waar toen die andere vandaan kwam was een raadsel voor iedereen.

@ elfje

Ja geeft zkr bevestiging.

12. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    Zo meiden hoe is het hier.
    Bij ons gaat het echt lekker!
    Maandag kregen we te horen dat het blaasje al 1,3 was.
    Moest eigenlijk woensdag pas terug komen maar wou zelf dinsdag al !
    En wat denk je is die dinsdag gewoon al 1,8.
    ongelooflijk!
    Na zon lange eerste cyclus lijkt het nu goed te gaan!
    Net terug uit het zh pregnyl gezet.
    Zelf heb ik het idee dat hij gisteren avond uit zich zelf is gesprongen had krampende pijn in me rechter eierstok.
    Dus we hebben maar ff geklust!
    Nu weer die spannende 2 weken!

13. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    wordt weer spannend peetje!
    sterkte de komende 2 weekjes!

14. sam mv kylian

owww peetje wat spannend ook meid.
    ik duim voor je

elfje lekker zo'n bakje thee joh :D:D

nog een week :rolleyes:
    vanmiddag bellen voor progesteron waarde, ben benieuwd

15. sam mv kylian

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik zit hier te shaken en te glimmen en heb er klamme handen van.

heb net op goed geluk gebeld of ze de uitslag al wisten van het progesteron prikken.

vrijdag (2 dagen na ei) was ie al 30,5 en
    gisteren was ie 106.1 :confused: :confused:

de gyn had tegen mij gezegd als ie boven de 20 is is het goed en heb je een goeie eisprong gehad. nou dan is dit wel een superei :) :D :)

ben er helemaal beduusd van

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Mooi sam!

17. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh super sam!

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Jeetje Sam! Dat hoge progesteron had ik met 3 eisprongen en jij met 2 dus :confused:
    [-o< Oei, oei wat spannend word het nu!

Peetje: Wat fijn dat je ineens als een speer ging op de hogere dosering! Super joh! Goed jullie best gedaan? ;)

Elfje: Hopelijk raakt het allemaal op tijd af! Probeer niet teveel te stressen he meissie. Maa ik snap het wel hoor, je wilt het toch graag ruimschoots voor tijd af hebben allemaal. Ik kan ook niet goed tegen 'troep' om me heen.. Ben benieuwd naar je nwe buikfoto :D

Kirby: Wat jammer zeg dat MvM niet in Belgie zit indd.. Fijn dat het met jou goeg gaat, blij te horen! Doe maar lekker rustig aan he..

@ the others: Hoe is t met jullie! Pientje ben ik ook wel erg benieuwd na, ook al een tijdje niks van gelezen..

Met mij gaat het wel goed, af en toe ben ik erg onzeker. Gister voelde ik bijv. weer heel erg weinig. Was zo blij dat mn borsten vanmorgen zeer deden bij het wakker worden :)
    Met vlagen soms ff goed misselijk, 2 dagen geleden bijna de hele dag.. Maar over het algemeen valt het erg mee qua 'kwaaltjes'...
    O ff een vraag aan alle zwangeren, dromen jullie ook veel intensiever? Jeetje tis echt niet normaal meer ik droom de meest vreselijke dingen en het lijkt allemaal zo realistisch :confused: Herkenning?

Kus
    Marjo

19. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Sam, wat super dat die waarde zo ontzettend goed was, volgens mij een super ei!

Peetje, weer spannende twee weken, wel super dat je het gevoel hebt gehad dat je een eisprong hebt gehad.

Marjo, sinds dat ik zwanger ben heb ik enorme levendige dromen, zeker over mijn overleden schoonvader (een soort verwerking denk ik) en dit is niet erg prettig.
    Ik denk dat het ook vrij normaal is dat je je onzeker voelt in het begin van de zwangerschap, dat had ik n.l ook.
    Ik was zelf zo blij dat ik over de eerste drie maanden heen was.

Groetjes Senna

20. sam mv kylian

ik had dat ook toen ik zwanger was van kylian,
    pff, werd soms zelfs huilend wakker :(

Deel Deze Pagina