he meiden, marjo, ik had dat ook met dat dromen, en dan vooral in t begin! nu is dat niet meer, maar nu slaap ik echt veel onrustiger en dit had ik anders nooit, je kon een kanon naast me afschieten OHh sam, lees t nu pas van jou, wat spannend en nog maar 4 daagjes! hoop t zo voor je! Hier alles goed, zaterdag naar de 9mnd beurs geweest met mijn moeder, en wat een drukte, maar t was wel gezelli, lekker in de rij gestaan voor de echo bij t kruidvat, en 2 fotos mee gekregen van ons wurm! was wel gesloopt aan t einde van de dag, en weet niet of ik er nog een keer heen zou gaan, maar t was voor nu leuk, lekker veel kleine beebjes gezien ook. Ga zo naar de vk, lekker hartje luisteren!
@ sam oh het word al spannend voor jou! 3 dagen zie ik. @ radna veel plezier bij de vk! Nou hier gaat het eigenlijk wel goed. Wel last van de pregnyl bleeh de valse tekens beginnen alweer. Me borsten doen zeer! En blijf een beetje krampende pijn in me rechter onderbuik houden? Ik weet dat me eitje vanaf rechts kwam dus misschien daar mee te maken? Voor de rest gaan we met volle moed verder! Blijft spannend!
hooiiiiii meiden radna, wat leuk zeg dat je een echo gehad hebt, altijd leuk he, hoe meer hoe beter hihi. veel plezier bij de vk. peetje, lastig he die pregnyl, geven je van die leuke seintjes hoop dat de 9 dagen snel omzijn voor je meis marjo, hoe is het met jou meis??? wanneer kreeeg jij nou weer een echo?? deze week of volgende week?? senna, hoe is het met jou meid?? pientje, gaat snel bij jou he, voor je het wete is het april hoe gaat het met je?? kirby, hoe is het met jou?? heb je al een buikfoto ben aagje En hoe is het met de rest van jullie? hier nog 3 dagen en ik voel weer van alles ben doodmoe, komt niks uit mijn handen. heb steken in mijn liezen en in mijn buik. maar sinds gisteren ook ongi krampen, hoewel die vandaag weer weg zijn. nog 3 dagen gelukkig
Heeeeeeeeeee ladies, Hoe is tie hier? Sommigen nog wezen carnavallen? Hihi ik niet hoor, Drenthe he.. tja... Radna: Wat leuk zeg dat je naar de 9maanden beurs bent geweest. Ik had er ook wel heengewild maar t was zo kort dag allemaal. Leuk ook van die echo foto! Jammer dat je zolang moest wachten maar tis natuurlijk altijd erg druk he.. Ben benieuwd hoe het bij de vk was! Senna: Wat naar dat jij ook zoveel droomt, met name over je schoonvader. Ik denk indd dat het ook met de verwerking te maken heeft, er is zoveel gebeurd in jullie leven.. Ik ben ook echt blij hoor als ik 5 wk verder ben, dan is het toch wat onbezorgder allemaal.. Hoe gaat het verder met je? Peetje: Spannend zeg! Ik ga voor je duimen hoor! Ik had ook vaak aan de kant waar de eisprong geweest was nog een tijdje last van krampjes.. Sam: Oei oei oei ik houd het bijna niet meer hoor Zou jij dan de vlgde zijn? Hope so! Wbt die ongi pijn, had ik ook en taaaaadaaaaa zwanger Dus voor jou hoop ik dat het hetzelfde betekend. Wanneer ga je testen, ook echt over 3 dagen of mss een dagje eerder al Met mij gaat het goed.. Mn kwaaltjes wisselen per dag eigenlijk. Op het moment niet veel last, sinds gisteren doen mn tepels weer zeer en ze staan constant in de 'koud-stand' Hub vind het erg interressant allemaal zegt ie Vlgde wk wo (28e) de 2e echo! Kan bijna niet wachten, kijk er echt naar uit! Hoop zo dat we dan een mooi knipperlichtje te zien krijgen! kussss
marjo, wet goed om te horen dat het goed gata met je. enne voor die man van jou is het maar genieten nu ik wil wachten tot donderdag met testen, of ik dat volhou, geen idee.......
oww peetje, het liefst he loop ik nu naar de kast en test ik. maar ja als ie dan negatief is weet je nog niks
@ Sam Spannend! Nog 3 daagjes Hier gaat het wel. Zit niet echt lekker in me vel. Denk dat ik erg zenuwachtig begin te worden voor de echo. Ben niet te genieten hihi. Moet zo naar ziekenhuis voor me diabetes daar gaat me middag slaapje dan Hoop dat het snel vrijdag is.
hee moon, wat naar dat je niet lekker in je vel zit zeg. hoop voor je dat het snel vrijdag is meid. dikke knuff sam
he meiden, nou was ff schrikken bij de vk. ik op die tafel liggen, t hartje hoorde we gelukkig weer pffff..........maar toen ging ze voelen, en toen zei ze dat mijn baarmoeder de groote had van zwangerschap 26-27 wk, ze kon nog geen kinddelen voelen dus kindje heeft wel de groote van zwangerschap 23-24 wk, nu moet ik volgende week dinsdag naar de gyn voor echo en meeting enzo, en t rare is dat bij de 20wk, t kindje kleiner dan gemiddeld was en nu is mijn baarmoeder dus ineens stuk groter, hoop dat t verder niet veel betekent maar schrok toch wel ff, morgen bloed prikken voor suiker! gelukkig deed t hartje t en voel ik m nog maar ben benieuwd wat dit nou is liefs radna
jeee wat is dat schrikken zeg. kan me voorstellen dat je even ondersteboven bent. ben benieuwd volgende week wat de gyn zegt. misschien heb je wel heel veel vruchtwater? was bij mijn moeder ook toen ze zwanger was van mijn broertje, hebben ze zelfs nog ene tijd gedacht dat het er 2 waren, maar die had zo verschrikkellijk veel vruchtwater. hoop dat dat het 'gewoon' is bij jou meis dikke knufff
Kan me voorstellen dat je bent geschrokken Radna. Maar wel heel fijn om het hartje weer gehoord te hebben, en indd mss heb je erg veel vruchtwater aangemaakt de laatste weken? Waarom moet je prikken op suiker is dat ivm zwangerschapsdiabetes ofzo? Veel sterkte en hopelijk is het gauw vlgde wk voor jullie! Probeer rustig aan te doen he meissie.. dikke kus
he, ja hoop ook dat t zoeits is, of misschien grote placenta ofzo, lijkt me niet dat t iets ergs is, dan had ze me geen week laten wachten, als er echt ietrs niet goed is sturen ze je denk gelijk naar t ziekenhuis. dat prikken voor suiker moet omdat mijn opa dat heeft, ondanks dat dat ouderdoms suiker is moet ik er wel op laten prikken, waarschijnnlijk heeft dat niet veel met de baarmoeder te maken, want bij suiker is t meestal zo dat t kindje dan ineens heel hard groeit en dat was bij mij dus niet. ga me er niet te druk over maken, voel t nog en heb t hartje gehoord dus dat is iig goed!
nee, denk als ze echt dacht dat er iets mis was dat ze je gelijk dezelfde dag nog naar de gyn hadden laten gaan.
hee radna! das schrikken meis! ik hoop dat je snel gerust gesteld kan worden! @sam: joehoe meis, je weekjes schieten nu echt op! ik hoop dat je donderdag zeer blij verrast wordt! @moon: veel succes bij de echo! probeer zoveel mogelijk te ontspannen! met mij gaat het ook wel lekker, ik groei goed... over 2 weekjes mag ik weer naar de VK! ik vind het allemaal zo snel gaan! (ik ga 25 april al met verlof!) ik heb nu echt een probleem met mn winterjas! ik heb zo'n lange strak aangesloten jas, en nu krijg ik heb echt bijna niet meer dicht! hopelijk blijft de winter nu echt uit! liefs elfje
heeyy elfje, spannend he wat leuk dat je zo goed groeit en gaat zeker hard he. kan me nog goed herinneren dat je net getest had poehee en nu alweer 23 weken.
@ radna Wat naar, hoop dat je snel weer goed nieuws hebt en dat het niks blijkt te zijn. @ Elfje Ja probeer het wel hihi. Maar is toch onzekere tijd. Ik wil gewoon heel graag dat het nu goed gaat en dat ik een hartje zie. De kans is niet echt groot volgens mij dat ik die vrijdag ga zien. Dan ben ik 5w6d. Als ze me dan over 2weken pas terug willen zien, ga ik toch zeggen dat ik dat niet trek. Vorige x heb ik ook zo in de zenuwen gezeten omdat ik moest wachten tot de hartjes er in kwamen. Dat zie ik nu echt niet zitten. Verder maak ik me soms wel is druk dat ik me niet zo misselijk voel als de vorige x. Nu ben ik het bijna niet en vorige x was mega erg. Maar goed ze zeggen dat elke zwangerschap anders is dus dan ga ik daar maar van uit Over me diabetes waren ze gisteren erg tevrede.. was wel beetje bang dat ze dat niet waren omdat m'n gemiddelde omhoog was gegaan. Maar dat maakte niet uit Dat was me geklaag wel weer haha
heee meis, is geen geklaag hoor. en al was het dat wel, wij luisteren graag kan me er alles bij voortsellen meid, die weken lijken dan jaren te duren he. duim voor je dat het snel vrijdag is. wel goed dat ze tevreden waren over je suiker zeg