Het gaat een beetje met ups en downs (mijn schoonvader is na een ziektebed van 6 weken overleden aan kanker, hij is op nieuwjaardag overleden). Ik vind het wel stoer van haar dat ze haar activiteiten weer zo snel oppakt, ze gaat weer zwemmen, boodschappen doen, jeu de boulen enz. Het is gewoon nu allemaal zo lastig om het te beseffen dat hij er echt niet meer is! Wat lief dat je ernaar vraagt! Veel liefs van Senna
Wel goed ja van haar dat ze dat allemaal weer doet. Is beter dan bij de pakken neer te gaan zitten. Ja dat is heel raar he dat ie dan in een keer weg is. Ik kon het toen bij m'n opa ook helemaal niet beseffen.
ben ook blij dat de provera binnen is, nu de rotzooi van een clomid nog en we hebben dat ook weer gehad en is waardeloos he klap op klap krijg je dan, zo voelt het tenminste. maar we gaan were vol goede moed verder, jij ng 8 daagjes, spannend joh. mijn duimen draaien overuren hoor meid. senna, wat balen van je hoge bloeddruk zeg. tis ook niet niks wat je de laatste tijd te verwerken hebt he. komt het misschien daardoor of zeg je van niet? wat knap van je schoonmoeder dat ze toch haar eigen dingetjes weeral heeft opgepakt zeg. super joh. radna, heb je een buikfoto? ben aagje. pientje mooi buikje joh
he meiden, heb nog geen een buik foto gemaakt, erg he, denk steeds zal nog wel niet echt van de baby komen want die zit natuurlijk nog vrij laag is meer alles wat opgeschoven is, maar toch ga je dat nu wel al aardig zien, had mezelf voorgenomen vanaf week 20 elke week een foto te maken, en dan zal ik ze hier ook showen. even geduld dus nog meiden Verder alles goed hier, op af en toe lage rug pijn en pijn in mijn lies na, heb dit vooral als ik werk of als ik teveel gedaan heb, wist niet dat dit al zo vroeg zou beginnen maar ja.....alles voor t goede doel! Spannend marjo, hoop dat je straks ook zwangere clomidbabe bent! Sam, met jou ook alles goed, t is al een tijd geleden dus weet niet of je op t wachtbankje zit of nog aan clomid, mijn duimen draaien iig voor jullie. Senna, wat vervelend van je schoonvader had wel gelezen dat hij ziek was, maar nog niet dat hij overleden is, wat zal nieuwjaarsdag dan vanaf nu een stempel hebben zeg, komt daardoor ook je hoge bloeddruk enzo. Spannend 7 feb je echo, willen jullie weten wat t wordt? Ga even naar t eten kijken hier, zwart smaakt niet zo liefs radna
hee meissies! wat een heerlijk idee! ik mis jullie steeds enorm op de site! iedereen zit ergens verspreidt.... ik kreeg van sam een pbtje, en heb nu poas weer beschikking over mijn computer ivm verbouwing.... @radna: hee juni-fellow! alles goed meis! ben benieuwd naar je 20 weken echo! @sam: hee meissie! ik had idd al lang niets van je gelezen....... jammer dat je cyclus weer is afgebroken, hopelijk snel de , en dan gauw weer verder! @senna: hopelijk blijft je bloeddruk nu redelijk op niveau...(hoe is het met je schoonmoeder? is ze nog veel bij jullie?) @moon: meid, ik hoop dat deze maand eindelijk eens voorspoed voor jou brengt! @pientje: wauw, mooie buik! weten jullie wat het wordt? gaat verder alles goed? @marjo: wat een heftige verhalen heb ik van je gelezen, hopelijk met deze "clomid-babe" ronde, wordt je eindelijk positief verrast! ik duim voor je! ik heb vorige week woensdag mijn 20 weken echo gehad... daar hebben ze een "white spot" ontdekt in het linker ventrikeltje, dus zijn we vrijdag naar het academinsch geweest bij prenatale diagnostiek.. daar hebben ze mn kindje nog eens volledig onder de loep genomen. behalve die "white spot" was alles hartstikke goed, dus waarschijnlijk betekend dat niets... we waren wel opgelucht. zoiets komt blijkbaar best vaak voor, en zou 1 van de tekenen van het down syndroom kunnen zijn. (kleine verhoogde kans, net als bij hogere leeftijd)...ze hebben alle andere tekenen gezocht, en die waren er niet! kortom: een hartstikke gezond MEISJE! ja, ja, een MEISJE! haha super leuk.... deze week maak ik weer een nieuwe buikfoto, want die maakt op het moment een groeispurt door.... meiden, ik vind het echt super dat we elkaar weer zo kunnen spreken! dikke knuf, elfje
Hoi hoi, leuk elfje ook wat van jou te horen Wat zullen jullie in spanning gezeten hebben nadat ze dat vlekje ontdekten zeg Maar gelukkig is het waarsch. niets bijzonders dus, ben je wel helemaal gerustgesteld dan? En een meisje, gefeliciteerd! Wat heerlijk! Ben ook zeer benieuwd naar jouw nwe foto's hoor! Radna: Leuk te horen dat het zo goed gaat ook met jou, behalve dan je rugpijn en last van je liezen. Dat zal wel met het vele staan te maken hebben! Pientje: Heb je een pb gestuurd, maar we 'mogen' hier nu ook verder kletsen ha ha Ben benieuwd hoe het verder met je gaat hoor! En of je ook al weet wat het wordt! Sam: Ben je al ongi geworden inmiddels? Hoeveel mg Clomid slik je deze ronde, nog steeds 50 of mag je al over op 100 nu? Senna: Dikke knuf voor jou, vind het heel erg voor jullie wat er gebeurd is. Het heeft echt tijd nodig om het allemaal te verwerken en dan blijft de pijn nog. Het dubbele is dat je ook net zwanger was toen het gebeurde. Vreemd contrast voor je gevoel dan. Toch hoop ik dat je ervan geniet hoor meissie! Ben ook benieuwd naar jouw buikje! Moon: Denk je dat je toch een eisprong gehad hebt of er tegenaan zit? Ik hoop het voor je hoor! Nou pffff wachten, wachten Je zou denken dat hoe vaker je al teleurgesteld bent hoe minder hoop je gaat krijgen. Maar juist deze ronde vind ik zoooo spannend! 3 eitjes en progestan! Nog 6 daagjes, hopelijk maak ik die sowieso eens vol en natuurlijk het allerrrrliefst blijven de weg! O euhm zullen we de topictitel aanpassen Weet niet of dat kan hoorr. liefs
@ elfje Had volgens mij al gezegd maar zo leuk een meisje! @ all Ja hoor ik heb op dag 20 een eitje die gaat springen Had het toch goed gevoeld. En deze gyn zei dat het nog makkelijk kon. Dus ben denk ik een beetje voorgelogen.
Goeiemiddag allemaal, en jaaaaa elfje is er ook . meid wat zullen jullie in de rats gezeten hebben na de echo poehee. maar gelukkig toch alles goed. en een meisje wat leukkkkkkkkkkkk zeg. moon, wat goed toch nog een ei. nu ook op de wachtbank dus? marjo, die wachtweken zijn zoo erg he en snap je wel hoor dat je nu zo veel goede moed hebt. drie eitjes poehee. ik duim mijn duimen zwart voor jou en moon. radna, hoe is het meid??? senna, hoe gata het met jou, en je bloeddruk. enne..zat al in je album te kijken maar geen buikfoto, ben nara die van jou ook wle benieuwd (ben absoluut geen aagje hoor . pientje ook nog alles goed meid?? hier gisteren ongi geworden, dus eindleijk weer wat actie. morgen clomid starten. marjo, ik rkijg nu 100 mg clomid. dus hopen dat dat beter zijn werk doet. vanochtend gebeld voor een echo, en 5 februari kan ik langskomen. is op dag 14, dus ben benieuwd. althans, de afspraak staat mara niet met plezier, pff wat kunnen ze soms moeilijk doen ik sta er nu tussen en kan het niet belt ze terug. nou ze kan terugbellen wat ze wil, heb allebei de assistentes achter me staan hahahaha
Marjo, drie eitjes! jeetje wat veel! Ik ga hard voor je duimen, meid, toch een beetje drie keer kans. Radna, wat vervelend dat je af en toe pijn in je rug en lies hebt. Heb je zwaar werk en hou je dit nog een beetje vol? Aan de ene kant wil ik graag weten wat het word maar als ik het weet dan weet ik zeker dat ik mijn mond slecht kan houden tegenover anderen. Ik wil dan niet dat mensen in mijn omgeving het weten. Elfje, ik ben zo blij voor je dat de echo in het academisch ziekenhuis goed was! Hoe gaat het met de verbouwing, dit is een behoorlijk grote verbouwing toch? Sam, ik hoop dat de 100 mg clomid snel gaat aanslaan en dat er maar een mooi eitje mag gaan groeien! Moon, gelukkig toch een eitje! Nu maar wachten en hopen! Pientje, weet je al wanneer je met zwangerschapsverlof gaat? Hier gaat alles goed, mijn beste vriendin heeft afgelopen zaterdag een dochter gekregen (Chris) en ik ga elke dag even kijken. Volgende week ga ik haar een paar dagen "verlengde kraamzorg" geven want ze heeft haar stuit gekneusd tijdens de bevalling en ze is nog niet erg mobiel. Lekker tutten, helemaal leuk! Groetjes Senna
@ Sam Ja lekker nog langer wachten hihi. @ Senna Ben echt blij, had het al helemaal opgegeven. Hihi leuk dat je haar kraamzorg gaat geven. Kan je al een beetje oefenen
Zo begint welliswaar nog druk te worden hier... @Marjo,vind het zo spannend! Nog 6 op het bankje! Zal straks nog ff je pb beantwoorden @Sam,lekker (nouja lekker ) dat je ongi bent geworden,dan is het nu weer tijd voor het echte werk hopelijk slaat het nu wel weer aan! @Senna,spannend 7 feb de echo! ben je ook al aan het aftellen? Wist ook niet dat je schoonvader al was overleden wel dat ie ziek was. Gek heh, mensen overlijden en er worden nieuwe geboren... Over zwangerschapsverlof...ik ga niet met verlof...ik werk nl. niet en zit dus de hele dag op mijn luie gat heerlijk @Elfje,heeey gezelli! Was zeker wel schrikken na de 20 weken echo...gelukkig heb je er nog een echo achteraan gekregen en is verder alles goed. Wordt er na de geboorte nog eens extra naar gekeken? En wat leuk een meisje lekker tutten met jurkjes enzo @Moon,hey wat goed toch nog een eisprong! Je zit nu vandaag dus op dag 20? Dus vandaag eisprong? Ben je weer bij de gyn geweest? Met mij gaat verder alles erg goed. En we weten inderdaad wat het wordt,maar dat houden we wel voor ons,maar jullie mogen het natuurlijk wel weten,maar ik wil het niet zo open en bloot op het forum zetten,voor het geval een bekende meeleest. Dus als je het wilt weten moet je maar een pb sturen
oh wat leuk dit topic zeg om te lezen hoe het nu allemaal met jullie gaat! Weer wat bekende gezichten!
Ja Kirby is ook al een hele poos niet meer bij Juni mama's geweest. Ik ben daar blijven plakken hihi. Heb iemand haar al PBtje gestuurd?
nee, kriby heeft nog geen pb gehad zal dat gelijk doen peetje leuk dat je er ook were bent meid. hoe is het met jou? pientje hou het maar als verrassing meid, vind ik wle leuk. hoe aagje ik ook ben hihi hier vanochtend de eerste dosis clomid weer binnen. xxx