Lieve Marjo, Heel veel sterkte vandaag.....lijkt me ook zo vreemd allemaal...alles wat nu over je heen komt. Heel dikke knuffel en hopelijk mag je snel weer naar huis. Kus, Eva.
hee lieve marjo, ik hoop dat je vandaag een beetje doorkomt... heel veel sterkte meissie... dikke knuffel elfje
Lieve Marjo, Als het goed is, is de curretage nu achter de rug. Ik hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat. Dat je man je maar goed mag verzorgen dit weekend. Ik vind het zo'n vreselijk verhaal. Oneerlijk. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven en ik hoop dat jullie binnenkort gezegend worden met een kleintje die wel bij jullie blijft. Die zal altijd zijn/haar broertje/zusje hebben die met hem meekijkt! Knuffel, Appeltje
He meiden, wat doet het me goed om zoveel lieve berichtjes van jullie te lezen! Thnx! Wilde even snel laten weten dat het allemaal goed is verlopen gisteren. Mocht tegen 15.00 weer naar huis. Wel heb ik erg veel last gehad van een soort weeachtige buikpijn en veel bloedverlies, maar het lijkt nu al minder te worden.. Dus dat is fijn. We krijgen zo mn ouders even op de koffie dus ik kom vanmi. ofzo wel even uitgebreider schrijven hoe het is gegaan.. Ben heel erg opgelucht dat dit achter de rug is.. kus Marjo
Fijn dat het goed verlopen is! Sterkte en echt rustig aan doen he. Dan gaat het het snelste over. Liefssss
ow neee Moon,wat lees ik nu? Shit hey! Wat erg Ik schrok,zag ineens 3 sterretjes staan dus gelijk ff bij je berichtgeschiedenis gekeken,sjonge niet jij ook al! Vind het echt heel erg voor jullie Marjo & Moon... Ik hoop en duim dat jullie snel weer zwanger mogen zijn en het goed afloopt! Ik denk aan jullie en als ik ooit iets voor jullie kan doen...just tell me... Al is er weinig wat ik voor jullie kan doen...sterkte meiden! Liefs Pientje
Hoi Meis, Ja helaas mocht het hier deze x ook weer niet zo zijn. Tis is zo gek had nooit verwacht. Alles liep goed hartje klopte mooi en dan zo ineens. Zit nu vol spanning te wachten tot het komt. Vloei al heel erg en veel krampen. Vind het best eng...
Lieve Marjo, Wel prettig dat het allemaal goed is gegaan vandaag jij hebt al genoeg aan je hoofd. Ik hoop dat het nu lichamelijk goed met je gaat en probeer rustig de tijd te nemen om het verlies te verwerken. Veel sterkte meid! Ik denk aan je! Lieve Simone, Hoe is het nu met je, het is toch onvoorstelbaar dat het deze keer ook weer niet zo mocht zijn! Het is zo oneerlijk! Veel sterkte en ik denk ook aan jou! Kus van Senna
Hey lieve meiden, Ik schrok ook heel erg van het berichtje van Simone. Ik dacht echt nee dat kan toch niet toen ik zag staan 3 sterretjes.. Heb haar gelijk een pb'tje gestuurd.. Vind het zo oneerlijk Weer een oktobermama minder.. En waarom moet jij dit nu nog eens meemaken, zo wreed dit.. Meis, ook nog hier een hele dikke knuf van me! Mn msn venstertje staat altijd voor je open he.. Ik begin weer erge krampen te krijgen, maar gelukkig weinig bloedverlies meer. Vanmiddag heb ik mezelf wat onderschat, want ik liep alweer in de winkel om een cake te kopen Heel stom, stom want alles duizelde me voor de ogen.. Had gisteren een erg lage bloeddruk, 80/50 dus vind het nog een wonder dat ik daarmee naar huis mocht. (wel in een rolstoel overigens, haha..) Dus die zal ook nog wel niet helemaal op peil zijn.. Ik heb de curretage overigens als behoorlijk heftig ervaren. Op zich was de ingreep zo gebeurd, maar de emotionele impact dringt steeds een beetje meer door.. Het onwaken uit de narcose vond ik heel vervelend, ik heb alles bijelkaar gehuild en wist echt niet meer waar ik was..Nu komt het echte verwerken straks, gelukkig heb ik veel lieve vriendinnen en familie die ons steunen. En jullie natuurlijk he.. Ze sturen het embryo'tje trouwens op voor nader onderzoek, daar ben ik erg blij mee.. In de meeste gevallen komt er niks uit, maar voor onze geruststelling is het erg fijn dat ze het doen.. dikke kus Marjo
Ja hier wel goed. Erg krampen en vloei ook best wel. Maar het is er nog niet uit geloof ik. @ marjo Zelfde geld voor jou! Krijg wel de kriebels van je verhaal. Helemaal toen ik las dat je ook huilend wakker bent geworden Das niet leuk he! Ik was ook helemaal van waar ben ik? me kindjes? Hele nare ervaring...
he moon, ik lees t van jou nu net pas. wat omwijs oneerlijk, elke keer zo kort die blijdschap en dan gaat t mis, vind t echt heel erg voor je! Hoop dat je t zo snel na je andere kindjes een beetje kan verwerken. hele dikke knuf radna marjo, Hoe gaat t met je? lijkt me ook echt heel erg om dan zo wakker te worden in t ziekenhuis, en dan te wten zonder kindje. laat je maar even lekker verwennen door vriendinnen en familie! dikke knuf radna
He meiden, Hoe is het met jullie allemaal? Moon, trek jij het nog een btje meis? Hier ging het ff wat beter, maar sinds een paar dagen weer behoorlijk bloedverlies. Vannacht was het bijna net zo hevig als vrijdag na de ingreep. Heb dus met de gyn gebeld en vanmi. kan ik gelukkig even langskomen.. Hopelijk valt het mee allemaal.. Verder zit ik al dagen met een dikke wang, onstoken verstandskies Hihi dat kan er ook nog wel bij.. kus Marjo
he gatver marjo, hoe is het vloeien nu? al weer minder? en voor de rest, hoe gaat het met je meis moet zoveel aan jou en moon denken
Aah meis, wat rot dat je weer zo vloeit :x Hier is het ook nog niet over. Hoop voor je dat het niks is. Ja ik trek het wel redelijk... kan het beter aan dan de 2ling. Heel erg moe maar verder wel goed. Droom alleen niet zo fijn op het moment Telkens over de dood en dode kindjes...
He vervelend Moon dat je zo naar droomt.. Ik vind je heel erg sterkt, dat wil ik nog even bendadrukken! Ik hoop echt dat er niks naar voren komt uit de onderzoeken. Enne je weet mij ook te vinden he! Mj: Bedankt hoor, hoe gaat het met jou? Sam: Ik meen gelezen te hebben dat de clomid deze maand waarsch. weer niet aaslaat. Balen meis! Jeetje ik hoop echt dat je toch nog een 'verlaat' ei krijgt.. Nou ik geloof echt niet meer wat mij overkomt. Komt er dan nooit eens een einde aan al dit gek*t! Gistermiddag een echo gehad, en wat blijkt.. ZE HEBBEN NIET ALLES WEGGEHAALD Denk je ook alles gehad te hebben, wat een drama! Ik snap werkelijk niet hoe het kan, ik mocht meekijken en zag echt dikke zwarte vlekken in mn baarmoeder. Nog allemaal zwangerschapsweefsel! Ik heb gelijk weeopwekkende injecties gehad en die moet ik vanmi. weer halen. Maar ik doe er helemaal niks op! Heb geen ergere buikkrampen gekregen en ben ook nog niks geen stolsels verloren. In het uiterste geval als het niet vanzelf op gang komt, dan krijg ik een 2e curretage Menn, dit is echt niet normaal meer, ik begin zo langzamerhand te geloven dat ik het moedwillige mikpunt ben van ongeluk ofzo.. Ga bellen of ik maandag weer een echo krijg, want moest in eerste instantie wachten tot vlgde wk vrijdag. Ja daaahaaaag! Oo ik ben het echt zo zat!