@ pientje Nee is goed zo.. denk niet dat ik het meteen getrekt had als ik nu al weer aan de clomid zou zitten. En als ik dan ook nog zwanger zou raken zou niet echt super voor me lichaam zijn. Op het moment ga ik moe naar bed en sta ik nog vermoeider op. En me suikers zijn een puinhoop dus moet ook eerst weer op de rails.
pff, moon. je hebt wel gelijk hoor. laat je lijf eerst maar een beetje wer tot zichzelf komen. je bent er zelf ook nog en als ej nu gelijk weer zou starten en gelijk weer zwanger zou raken, denk dat ej dan instort, zeker als je suikers een zootje zijn dikke knuff meid
@ sam Ja daarom. Ik zei vanmiddag nog tegen me ma dat als ik nu weer zwanger zou raken met de volgende ronde clomid en het gaat mis dan ga ik toch een poosje stoppen denk ik. Want denk dat ik dan helemaal op ben. Ik heb ook een hele boel vragen voor de gyn. Ik wil weten of het kwaad kan dat als het eitje te langzaam groeit of het daar door komt dat het mis gaat? Of er niks anders is dan clomid dat de kans verkleind? Ik wil me bloed uitslagen weten van het bloed prikken toen ik zwanger was, misschien miste ik daar iets? Maar ja dat duurd nog wel even hihi. Ga me was even ophangen.. en dan zo werken.. Liefss
He Sam; ik had deze maand precies hetzelfde met 150mg Clomid. echt duidelijke temp dip, vruchtbaarslijm, steken, ovulatietest die verdacht veel op positief leek: maar nada noppes (laag blijvende temp daarna). Bij 100mg heeft het een keer aangeslagen en toen ben ik ook voor een paar maanden weggestuurd, maar wel moest ik bellen/langskomen als het niet zou werken. De maand erop deed het natuurlijk weer niets en mocht ik door naar 150 (ook zonder controles en als het goed zou gaan tot en met mei zelf door). Als het niet zou werken, moest ik wel weer bellen, omdat de kans dat het daarna wel zou werken te klein was. Dat was afgelopen maand dus. Ben vorige week bij gyn geweest en nu weer duphaston en een maandje 150mg in combinatie met metformin proberen. gelukkig nu met controles en als dit niet werkt dan spuiten of leo. Zou toch even bellen hoor... @Marjo; hoe gaat ie met je? Chrizzzy
Heee meiden, hoe is het hier? Sorry dat ik zo lang niet meer ben geweest, erg veel gebeurd. Vorige week 2 dagen lang aan de weeënopwekkers gezeten. Maar dat is gelukkig achter de rug. Vandaag heb ik weer een echo gehad, en er zit nog een klein beetje zwangerschapsweefsel, maar mn gyn verwacht dat dat zichzelf op lost of dat het er met de vlgde ongi uitkomt. Aangezien mn HCG nog niet op 0 staat en mn hb en bloeddruk te laag zijn, mogen we pas over 4-6 wk weer met duphaston beginnen en dan pas weer met clomid.. Vandaag weer bloed laten prikken en aan de hand van die uitslag hoor ik wanneer ik weer mag beginnen.. Best ff een domper dus.. Maar ga maar proberen mn aandacht te komende tijd op wat andere dingen te vestigen. Maandag vertrekken we voor een midweekej naar Parijs en Disney.. Kijk er best wel naar uit.. Liefs Marjo
Ey meis, Hoop dat het er snel uit is. En jullie weer mogen beginnen. Lekker joh even weg! Ik heb vandaag vakantie geboekt voor eind juni gaan we even een weekje in een mega luxe huisje zitten. Heb er nu al zin in Zouden eerst niet gaan maar is nu wel nodig! Genietse en doe de groeten aan mickey
Thnx Moon, wat fijn ook dat jullie voor juni ook een luxe huisje geboekt hebben! Heb je alvast wat om naar uit te kijken! Maarre, wie is Mickey?! kusss
Haha ga jij naar Disney? Dan moet je toch wel weten wie Mickey is Mickey Mouse! Ja kijk er echt naar uit. Lekker even weg van alles...
en wie was nou de blonde.....? hihihihihih! Hoe is ie dan? Zal je ervoor zorgen dat je heeeeeellll veeeeell plezier gaat maken daar? En pas op met de auto he in Frankrijk, anders weet je me te vinden, ben pro..... x
Hoe is het met de rest van ons 'good old' cluppie? Ben zker benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat hoor.. Hoop gauw wat te horen! Morgen vertrekken hub en ik voor 4 dgen nr Paris & Disney, echt zin in! Hopelijk is het hier wat drukker als ik terugben! En veel leuke berichten te lezen kussies xx
Ik ben weer de blonde....hahaahahah zie topic clomid....je moet dus nog, helaas gaan de dagen niet sneller..... Heel veel plezier, en je hebt mijn nummer inderdaad, kijk uit naar je sms-sen. M'n wrak is terug in Nederland, sinds vrijdag, hoop dat ie snel gemaakt is. x
Ikkie heb niet veel te melden. Misschien heb je in eerste ronde clomid al gelezen dat ik tijdelijk stop met hormonen tot aug/sep of misschien wel langer. Ligt er aan hoe ik me tegen de tijd voel en er tegen over sta. De miskramen hebben er flink in gehakt. Verder niks hihi... In ieder geval heeeeel veeeeel plezier en genietse!
Hey Marjo,wat leuk,naar euro disney en Parijs! Wens je veel plezier met je hubbie! Hoop dat je lekker kan genieten! Ow Moon wat knap dat je een pauze hebt ingelast! Ik hoop dat deze je goed doet en er straks weer lekker tegen aan kan! Sam hoe is het met je?
heyy meiden, marjo, heel veel plezier meid. geniet er lekker van samen met hubbie. heb je wel verdiend moon, wat ontzettend knap dat je die beslissing hebt genomen meid. en ik snap hem volkomen. heel veel sterkte en dikke knuff van mij pien, spannend meid, nog een paar weekjes. hoe voel je je? radna, elfje, senna en kirby, hoe is het bij jullie? alles goed? ik heb het idee dat ik vergeet sorry daarvoor hier gaat het redelijk, deze ronde clomid heeft dus echt niet geholpen, zit nu op dag 32 en nog is mijn temp laag . dus ben vandaag begonnen met de provera en op hoop van zegen dat die wel aanslaat, zo niet bel ik de gyn denk ik. als ik de moed heb, ben niet zo'n held xxx sam
Hé meiden, Wat is het hier stil geweest de voorbije weken! Hoe gaat het met jullie allemaal? Hoe gaat het met de meiden die jammergenoeg nog in de MMM zitten? Ik duim nog steeds voor jullie hoor! En met de zwangeren onder ons? Gaat alles ok? Ik heb niet zoveel nieuws te vertellen, lig ondertussen al weken in het ziekenhuis... heb nu gelukkig laptop en internet op de kamer, kan ik weer een beetje contact houden met de buitenwereld! Woensdag een echo gehad, op 26w en 3d dus, en onze meid zou al zo'n 1224gr wegen! Het wordt een echte kanjer van een baby, want dat is het gewicht van een kindje bij 29 a 30 weken zwangerschap! Blijkbaar heeft ons meisje, jaja een kleine meid!, het echt naar haar zin in mijn buik! Hoop snel iets van jullie te horen! Liefs Kirby
Hoi meiden kom me hier ook maar eens weer melden. Zoals jullie zien is he ons eidnelijk gelukt! We zijn zwanger. Had er al helemaal niet meer op gerekend aangezien ik een kleine bloeding vorige week vrijdag had gehad. Maandag toch positief getest! Hoe is het met de rest hier? Hele dikke knuf van mij