Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

Jeetje meis, lig je er nu nog steeds in.
    Heel veel sterkte en wat leuk een meisje!

@ peetje

Ja had het gelezen, zo geweldig!

Hier alles wel goed.
    Helemaal niet bezig met zwanger worden.
    En wat gebeurd er dan?
    Heb ik een eisprong uit mezelf.
    Snap er echt niks van haha.
    Maja we zouden nu niet zwanger worden.
    Maar eigenlijk wil ik deze kans niet laten gaan.
    De gyn zei dat het beter was voor ons zwanger te worden zonder hormonen.
    Dus moeilijk moeilijk... man lief wil er niks over horen.
    Dus misschien maar niks zeggen en kijken hoe het loopt?
    Wel lullig maar dit is misschien de enigste kans.

2. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hallo meiden, leuk dat hier ff weer gepost wordt!

Hiep, hiep hoera voor Kirby, want ze is vandaag jarig :D
    Dat er niet bij zeggen he.. ;)
    Jeetje meis, nog steeds in het ziekenhuis zeg.. Pff, je zal er soms wel ff genoeg van hebben. Maar tuurlijk weet je waarvoor je het doet! Wat fijn een kleine meid en dat ze het zo goed doet.. Hoe voel je je verder? Nog zoveel last van harde buiken enzo?

Peetje: Helemaal super meid! Zo zie je maar dat bloeverlies niets hoeft te betekenen. Kun je al een beetje aan het idee wennen eigenlijk? En hoe voel je je verder?

Moon: Super joh, een ei uit jezelf :D Hoe komt je daar zo achter dan? Heb nog niet in het andere topic gelezen, heb je ovu testen gedaan?

Pientje: Ben je al stiekem aan het bevallen meis? ;) Ben benieuwd hoor...
    @ the rest: Hoest met jullie?

Hier gaat het nog steeds met zn ups en downs.. Ene dag voel ik me echt goed terwijl het de andere dag zwaar kl*te gaat.. Het zal er wel bij horen.. Ik mis het zwanger zijn heel erg, maar probeer mn gedachten te verzetten en veel weg te gaan. Op stap met mn vriendinnen en lekker druk in de tuin bezig. Tuurlijk vervangd dat het gemis niet, maar het maakt alles wel een stuk draaglijker om zoveel afleiding te hebben. 2 mei moet ik weer naar het zkh, ja dan pas.. Dan hoop ik echt met duphaston te mogen beginnen gelijk.. Maar misschien is dat ook niet nodig, want heb sinds een dag of 2 dat ik echt wat voel groeien aan de rechterkant. Ik hoop maar zo dat ik het me niet inbeeld! Het zal toch een stunt zijn.. We wachten rustig af.. Disney en Parijs was trouwens super! Hebben erg genoten van ons uitje..

kusss

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja met Ovu test ;)
    Was telkens misselijk.
    Maar wist niet waar van.
    Dus had ik straks ovu en zw test er bij gepakt en op de ovu 2 streepjes.

Verder hier ook ups en downs.
    Gemis naar de 2ling komt steeds meer nu juni er aan komt.
    En dan zie je allemaal zwanger om je heen.
    Hele buurt is mega vruchtbaar allemaal zwanger of bevallen.
    En mis m'n kleintje ook heel erg.
    M'n buik is al weer helemaal terug gelukkig.. foto staat in album..
    Heel mooi weer haha...
    Behalve de strepen die ik over gehouden heb ;)

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    En ik maar denken dat er niemand gereageerd had omdat ik geen mailtjes kreeg!

@Marjo,pfff 2 Mei pas weer! wat duurt dat toch lang heh! Ga je ook aan de ovutesten? Zou wel super wezen een eisprong uit jezelf!

@Peet,nog gefeliciteerd! Wat super zeg! Wanneer heb je een echo?

@Moon,bevalt de rustperiode? Ik zou dat echt niet kunnen!
    Maar helemaal goed als je een eisprong uit jezelf hebt joh!
    Zonder clomid is natuurlijk wel beter!

@Kirby,sjonge al weken in het ziekenhuis? Wat balen zeg!
    Maar wel leuk joh dat jullie een meid krijgen!

@Sam,zo te lezen ben je ongi geworden? Zit je nu weer aan de 100mg dan?

Met mij alles goed! mag al aftellen :D

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ja Pientje, soms word er nog wel wat gepost hier.. ;)
    Echt fijn weer wat van je te horen meis! Nog heel eventjes! Jeetje wat gaat dat snel zeg.. T lijkt nog maar zo kort geleden dat we het over niet groeiende eitjes enzo hadden. Time flies! En da's maar goed ook! Hoe voel je je verder? Veel harde buiken enzo?
    Ik heb mn ovutesten nog niet binnen, maar heb gister ineens een kleine bloeding gehad, dus helemaal in de war haha.. Zie het 2 mei wel, hopelijk eerder natuurlijk!

liefs

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ pientje

Ja bevalt wel haha.
    Maar aan de anders kant wil ik wel verder.
    Maar ja.. is nu wel even goed.
    Ben volop moe en je weet nooit wat dit eitje in peto heeft ;)

Echt spannend joh!
    Wacht vol spanning ;)

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heeyyy lieve meiden,

hoe is het met iedereen.

:idea: kirby, wta moet dat verschrikkellijk zijn, alweer weken in het zh te liggen. tis voor ene goed doel, mara toch lijkt het me absoluut niet leuk.
    wel super dat jullie kleine meid eht zo goed doet daarbinnen bij je. is toch een teken dat ze het toch wel goed heeft bij je ;) :D

:idea: marjo, lieverd, wat vind ik jou sterk meis. en wta fijn dat je zo genoten hebt in parijs, is mooi daar he.

:idea: moon, ik vind het zo ontzettend super dat je uit jezelf ene ei hebt gekregen, hoop echt dat je straks zwanger bent en alles goed gaat.

:idea: pientje, ik wacht met spanning op bericht van je hihi. vind het zo leuk. ben benieuwd wanneer je gaat bevallen :)

:idea: peetje, wat een geweldig nieuws zeg, van harte gefeliciteerd. wanneer krijg je een echo?

:idea: radna, senna en elfje, waar zijn jullie? gaat alles goed?

hier idd eindelijk ongi, dus kunnen weer verder. heb vanochtend de eerste 100 clomid alweer ingenomen en barst nu alweer van de hoofdpijn.
    misschien ook wel omdat ik me te druk maak, omdat het toch niet aanslaat. althans ik heb er geen vertrouwen in, maar wie weet....

xxx sam

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve meiden!

hier ook weer eens een berichtje van mij!

@kirby: jeetje meis...het lijkt me een crime om zo lang in het ziekenhuis te moeten liggen, al helemaal nu het weer steeds mooier wordt! gelukkig heb je een laptop meis! kan je iig een beetje van je afkletsten...

@marjo: fijn dat je het goed hebt gehad in parijs... hopelijk brengt de lente jou veel vruchtbaarheid!

@moon: spannend meis, dat eitje heeft zo moeten zijn lijkt wel....

@sam: lieve sam, ik hoop zo dat deze ronde je toch een ei opleverd! wanneer dat niet zo is, moet je wel gaan bellen hoor!

@pien, radna en senna: alles goed meiden?

ik krijg vandaag een vrouw op visite van de kraamzorg.... mijn huis is nogsteeds onbewoonbaar (stucadoors zijn bezig), dus ik schaam me dood! ze zei aan de telefoon dat ik het niet als controle moet beschouwen, maar zo voelt dat natuurlijk wel! ik heb inmiddels wel alles in huis, alleen alles is nog ingepakt! zelfs mijn bugaboo zit nog in de doos, terwijl ik niet kan wachten om er rondjes mee door de tuin te rijden haha!

vorige week heb ik mijn anti-D spuit gehad, en die deed me toch pijn! ik dacht, ik ben wel wat gewend na al die pregnyl.....
    verder ligt mn kleine meisje nopgsteeds in stuit... de verloskundige zegt dat ze met 35-36 weken zo'n beetje goed moet gaan liggen, dus ze heeft nog even!

nog 1,5 week, en dan heb ik verlof!

liefs elfje

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja lijkt zkr of het zo heeft moeten zijn.
    Nu hopen dat man lief goed gemikt heeft ;)

@ elfje

Pfff dus nog steeds niet af.
    Komt het einde al wel in zicht?
    Wauw wat een mooie buik heb je zeg.

Knufff

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hé meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal...

Wil jullie toch ff bedanken voor jullie medeleven en felicitaties met m'n verjaardag!

Voorlopig blijft alles rustig hier, met een klein beetje geluk mag ik morgen naar huis omdat ik dan bijna de kaap van de 28 weken heb bereikt. Ik moet thuis wel platte rust blijven houden, maar liever dat dan in het ziekenhuis! Ze laten mij nog even naar huis gaan omdat de bevalling nu niet zo heel lang meer op zich zal laten wachten... over 6 weken mag ik stoppen met de weeënremmers en ik mag me thuis nog even rustig voorbereiden op het moederschap, want hier in het ziekenhuis lukt dat dus NIET!

Onze kleine meid doet het goed in m'n buikje, ze beweegt superveel! Als ze later even actief zal zijn, dan zullen we nog wat gaan meemaken :)

Moon, ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en het deze keer goed loopt. Heeft je gyn het nog niet gehad over Utrogestan? Dit bevordert de innesteling... heb ik ook gehad. Fijn dat je een ei uit jezelf hebt gehad.

Elfje, voor jou komt het ook steeds dichterbij. Hoop dat je huisje op tijd klaar is :)

Sam, hopelijk krijg je snel een mooi ei en mag ook jij weer op de roze wolk vertoeven!

Pientje, voor jou wordt het nu wel superspannend! Het kan eigenlijk elke dag gebeuren! Hoop dat je er klaar voor bent :)

Peetje, van harte gefeliciteerd, heb je nu al een echo gehad?

Marjo, lieve meid, dat de tijd mag vliegen en het snel 2 mei is, hoop ook dat je dan met Duphaston mag beginnen... en je dan natuurlijk snel weer zwanger wordt! Veel succes!

Senna, Radna, ... hoe gaat het met jullie?

Liefs
    Kirby

11. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

wat een drukte ineens weer hier, gezelli, de laatste paar keer als ik kwam kijken, was t erg rustig.
    heb nu ff geen tijd om alles terug te lezen, maar dat ga ik binnekort ff doen dan ben ik weer bij!

Hier alles goed, t huis gaat nu eindelijk vorm krijgen en we zijn annd ebabykamer begonnen, volgende week de meubels! kinderwagen en maxi cosi in huis, nu nog paar kleine dingetjes!
    Nog 3 weekjes werken en dan ben ik daar voorlopig ook klaar mee, werk nu nog maar voor 50% das wel wat beter te doen! Morgen weer naar de vk, krijg dan mijn reshus D spuit, en ben benieuwd of mijn baarmoeder nog steeds 4 weken voor loopt, wil dan ook wel ff weten of er een grotere kans aanwezig is dat de kleine eerder komt :)

hele dikke knuf voor iedereen, zodra ik alles gelezen heb maak ik wat persoonlijkere berichtjes

liefs radna

12. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    hoi meiden.
    Woendag hebben we onze eerste echo erg spannend dus!
    Gaat echt super met me alleen erg moe maar voor de rest nergens last van.
    We zijn zo nieuwschierig of het er 1 of 2 zijn.

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Kirby

Spannend hoor allemaal!
    Ben wel heel benieuwd naar je ukkie!

Ik heb niet gemeld dat ik een ei had.
    Omdat we even geen ziekenhuis gedoe willen.
    Ik moet 26 april weer.
    En hoop met goed nieuws.
    Ik heb telkens steekjes en soms zeurend gevoel in m'n buik.
    Volgens mij net als bij de 2ling.
    Maar ik durf niks te hopen.

@ radna

Hihi krijgen we dan foto's van kamertje te zien? ;)

@ peetje

Spannend meissie!
    Ik gok 2 ;)

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

( ik heb het opgeschreven wat jij had gehad... mocht ik niet zwanger zijn of gaat het weer fout dan kan ik er altijd om vragen)

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hello allemaal :)

Peetje, wat fijn dat je woensdag je eerste echo hebt, hoop dat alles ok is!

Moon, meid, ik hoop echt van harte dat het weer raak is... moest het zo zijn, kun je misschien zowiezo eens vragen aan je gyn of het niet verstandig zou zijn om Utrogestan/Progesteron te gebruiken.

Radna, ook voor jou komt het dichterbij hé... ben even vergeten wat het wordt... een jongetje of meisje? Of had je dat niet verteld?

Heeft iemand van jullie eigenlijk msn? Anders kunnen we elkaar toevoegen? Stuur me een pb'tje als je dat iets lijkt!

Liefs
    Kirby

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

Ja ga ik zkr doen!
    Had vandaag roze slijm met afvegen.
    Is nu 7 dagen na me ei.
    Hoop innesteling!

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh meid, ik hoop het zo voor jou!

Knuffel!

18. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden, wat fijn dat er hier wat meer gekletst wordt!
    Kirby, heb je mn berichtje laatst nog gehad op hyves? Hoop het, had je nl. daar ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kan me voorstellen dat het heeeeeeele lange dagen zijn in het zkh! Maar super te horen dat je meisje het zo goed doet! Ik pb je mn msn wel ff, staat ook wel op mn hyves vlgs mij. Dikke knuf en hopelijk hebben ze airco daar ;)

moon: Ik hoop het voor je meis! Ik had ook roze slijm toen ik zwanger was. Duim voor je en hoop echt dat het dan dit keer goed mag gaan als het raak is!

Sorry dat ik niet op de rest reageer, -tijdnood- hebben een BBQ om half 8. Lekker vreten hihi, kan er wel wat kilootjes bij gebruiken.. :D
    Maandag moet ik weer ff naar het zkh want heb zulke rare steken in mn buik steeds.. Hoop dat het niks bijzonder is, of toch een surprise-ei hahaha 8)

kuskus

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Thnx, hoop voor jou ook een eitje!

20. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyy meiden,

even een snel berichtje van mij,
    morgen reageer ik even op iedereen.
    ben vandaag 30 geworden :oops:

wel een leuke verjaardag gehad en heerlijk buiten kunnen zitten.
    en lekker verwend met zeepjes en luchtjes en geld en bloemen :) :D :)

vandaag ook de laatste dag clomid, dus heb het er weer opzitten, alleen word nu al gek van de opvliegers hopen dat het een goed teken is he ;)

xxx sam

Deel Deze Pagina