Kan je man niet mee naar de gyn,misschien voel je je dan wat minder onzeker en juist wat zekerder? Of overstappen naar een andere gyn/ziekenhuis? Vriendin van mij werd ook steeds maar aan het lijntje gehouden met clomid,steeds dezelfde doseringen enzo. Maar ondertussen was ze alweer een paar jaar verder en nog steeds niet zwanger. Dus is ze overgestapt van ziekenhuis en mocht ze gaan spuiten en nu is ze alweer 26 weken zwanger!
nou op zich is het een supergyn en nooit gene moeite mee, maar vind dit geen goeie actie en snap ik niet echt. of hij moet de redenatie hebben dat hij me nog niet door wil sturen en me zo nog een kans wil geven, omdat ik dan idd naar een ander zh moet voor iui. das het enige wat ik kan bedenken dat ie het zo wil, omdat ik de vorige keer gezegd heb niet zo snel voor iui wil gaan, omdat spuiten bij mij voldoende is, duurt ff mara heb er de vorige keer wel resultaat van gehad. mara ik wil gewoon spuiten en niet meer die rotte clomid, hgeeft toch geen nut,e n heb ik ook gezegd de vorige keer. ik ken mijn lichaam echt wel. denk dat als deze ronde niet gelukt is ik toch eerder terug ga, ff doorbijten dan hihi
Hee meiden, Sam: Heel veel succes meis. Ik zou ook gewoon bellen hoor als je weer merkt dat het zo niet aanslaat. En in het uiterste geval zou je natuurlijk een maand of 2 kunnen spuiten zonder IUI, maar dan heb je tenminste wel een kans! En je durft het best hoor! Pientje: Whieee nog 5 daagjes tot je uitgerekende datum! En vertel nou es hoe het met jou gaat joh! Ben zo benieuwd hoe dat dan gaat zo naar het einde toe.. Heb je al veel oefenweeën enzo? En ben je van je dochter ook rond je uitgerekende datum bevallen of eerder of later? Moon: Las in het clomid topic dat je alweer getest hebt. En met positief resultaat! SUPER Heb je het zkh al gebeld? En alles goed met je suiker? GEFELICITEERD meissie! 3 x moet scheeprecht zijn hoor! Nannie: Jij ook nog ff op het wachtbankje.. Hopelijk val je er mooi af het nieuwe jaar in Duim voor je meis! Kirby, Radna: Hoe gaat het met jullie dames? Doen de beebs het goed? Ik voel me echt goed de afgelopen dagen! Zo blij om. Veel leuke dingen te doen en heb er weer wat meer vertrouwen in voor de toekomst. Heel vreemd, maar die 'grote druk' is er echt even vanaf. Had ook nooit gedacht dat ik dat kon zeggen hoor. Ben net zo'n Jan ongeduld Verder ben ik nog steeds niet aan het werk, dus daar baal ik soms wel een beetje van. Tis een wat lang verhaal, maar ik hoop echt binnenkort weer te beginnen. Btje meer ritme enzo in mn dagen.. Vanmiddag ga ik trouwens mee met de zus van mn allerbeste vriendinnetje. Bruidsjurk passen O,o ben zo benieuwd, het gaat dan weer helemaal kriebelen, helaas ben ik al getrouwd, haha Fijne dag vandaag allemaal!
Thnx meiden! Computeren gaat beetje moeilijk. Het moederbord ofzo is kapot.. en m'n muis is onzichtbaar haha. Dus is een heel gedoe ergens te komen. Onze nieuwe komt pas volgende week woensdag. Kan het eigenlijk niet geloven. M'n vriendin belde net ook dat ze er nog niet over uit kan haha. @ marjo Suikers zijn wel redelijk. Vanmiddag belt het ziekenhuis er over. Zal ik wel moeten komen denk ik. Had ook de gyn gebeld maar de assistente deed niet zo leuk. Was rest verschijnsel van de mk zei ze. Hele verhaal uitgelegd maar kwam weinig bij haar vandaan. Ik mocht dinsdag wel een testje komen doen. Nou de koekoek haha... die ik anders altijd heb is net bevallen. En die wist van alles. Maar heb gelukkig een afspraak voor volgende week donderdag staan.
hey hey, marjo ben blij dat het weer goed met je gaat! je hebt gelijk geniet van het mooie weer en de leuke dingen die je/jullie doen! moon wat is volgens die assistente een restje van de mk? ze is wel een beetje lomp of niet? sam gewoon bellen binnenkort hoor! Je kan het zoals marjo en pientje zeggen! Hier nog steeds op wachtbankje... heb nog steeds last van mijn onderbuik weet eigenlijk niet zo goed wat dat wil zeggen. begint normaal bij mij in mijn onderrug! Liefs Nannie
spannend nannie, op hoeveelste dag zit je nu? moon, wat een rare assistente zeg poehee, muts marjo fijn te horen dat je je weer beter voelt.
@ nannie Ja dat er nog HCG in je urine zit of nog deeltje miskraam van binnen ofzo. Maar ik had 2 weken geleden een ovu en zw test gedaan en kwam alleen 2streepjes bij de ovu. Heb ik ook verteld maar ze wilde me niet echt geloven. Nou dan maar niet hoor.. Donderdag zal ik wel even showen met de echo als alles goed is Ook spannend voor jou! Ik heb ook altijd dat als ik duiveltjes krijg dat het bij m'n onderrug begint dus is hoop! Hihi ik zit trouwens telkens te kijken of pientje al weeen heeft
@sam ik heb 7 april 's morgens de pregnyl gezet denk dat ik dan nu op dag 11 zit! @moon wat vervelend dat ze je helemaal niet willen geloven dan! kunnen ze op zo'n vroege echo wel wat zien dan? wil t liefste zo snel mogelijk testen maar aan de andere kant ook bang voor negatief! ach ja ik weet ook niet echt of ik wel of niet wat voel heb woensdag laatste pregnyl gezet voor luteale fase... liefs nannie
Stelletje nieuwsgierige agen Nee nee nog steeds niet bevallen,helaas... En ook geen enkele teken dat het bijna gaat gebeuren,geen ene voorwee of wat dan ook,kortom...geduld hebben en daar heb ik juist niet zoveel van @Moon,ik las iets over roze slijm? Dat zal echt schrikken geweest zijn! Hoe gaat het nu? Hoop zo dat het weg is [-o< Dit keer moet het echt goed gaan! Ik duim zoooo hard voor je! @Sam,bij jou goed nieuws las ik? Wauw super dat het dit keer wel aanslaat! Gek is dat toch heh,eerst doet het niks en nu weer wel. Ben je toevallig flink ongesteld geweest? Ik heb zelf het idee dat als je een goeie flinke ongi hebt de clomid beter aanslaat. Tenminste zo was dat bij mij wel. Maareh jij hebt dus een druk druk druk weekend voor de boeg 8) Vergeet je niet het bordje "Niet storen" op te hangen 8) @Marjo,blij te lezen dat het beter met je gaat en er niet zoveel druk meer is! Dat vind ik wel erg knap! nog 10 dagen en dan naar de gyn. Ben wel erg benieuwd wat het plan is en hoe het ervoor staat! Was het leuk mee jurken passen? Jammer dat we dan al zijn getrouwd heh 8) Zo leuk om je in een mooie jurk te hijsen
heyy pien, spreek dat kindje van jou eens streng toe dan haha. en idd, het slaat weer een keer aan, goed he. had al een kleine hoop, want ben vorige weke al begonnen met rare ongi pijn en daarna steekjes, maar durfde nergens op te hopen, maar de ovu test was gisteren zo goed als positief en nu ik dit type gaat mijn buik en rug erg zeer doen enne van die erge ongi, pff, ben echt een volle week ongi geweest en was echt erg. liep leeg zou het daarmee te maken hebben? want zulke ongi's heb ik eig alleen na provera en als ik nu erover nadenk heeft de clomid alleen aangeslagen na de provera kuren. zou dat het zijn? xxx sam
@ pientje He bah nog steeds niet Het roze is nu over gelukkig. Ben echt zo geschrokken. Was helemaal over m'n toeren dat marco zelfs moest komen helpen op het werk De hele dag kwamen er wel tranen. Ik hoop dat het nu weg blijft want vind het nu best spannend en eng. Morgen moet ik voor m'n diabetes naar het ziekenhuis dus zal ik wel vragen wat het geweest kan zijn. Misschien wel innesteling ofzo. En zal gewoon netjes wachten tot donderdag met naar de gyn gaan. Gisteravond heeft Kirby me gerust kunnen stellen, die lieverd! Dus heb er weer vertrouwen in... @ sam Klus klus
Hé meiden! Hoe gaat het met jullie? Sam, wat fijn dat je een ei hebt! Nu maar lekker een weekendje klussen en dan hopelijk over 14 dagen twee dikke strepen Lieve Moon, hoop dat het goed met je gaat! En beebje van Moon: blijf maar mooi zitten in haar buikje hé, je mag er pas uitkomen met kerst! Pientje... nog steeds niet bevallen... pfff Dat blijft maar duren zeg Hoop dat het nu snel een keer gaat gebeuren, ben zo benieuwd naar de eerste foto's van je kleine ukje Marjo, fijn dat het wat beter met je gaat! Trouwjurken passen... ooh... vind het ook al bijna jammer dat ik al getrouwd ben Maar wij hebben er iets op gevonden, ons 10-jarig jubileum gaan we vieren met een groot feest (hebben we de eerste keer niet gedaan) en dan mag ik wel een mooie jurk aan Nannie, hoe voel je je? Nog geen duiveltjes te zien? Met mij is alles goed meiden... vandaag de kaap van de 29 weken bereikt en zo krijgt ons kleintje elke keer meer en meer kansen Wat me toch al wat geruststeld... Heb wel niet zoveel te vertellen, want zo heel veel valt er niet te beleven als je constant moet liggen... Gisteren heeft een van onze beste vrienden een moto-ongeluk gehad... gelukkig heeft ie niks, alleen zijn moto die is total loss. Maar ach, dat is maar materieel, ben al zo blij dat hij niks heeft! Liefs Kirby
@ kirby Thnx meis.. het gaat vandaag super. Niks te zien gelukkig Was na het eten naar m'n ouders gegaan, wandelend met de hond... man lief is naar feyenoord. En even lekker in de zon gelegen daar en ijsje wezen halen Gefeliciteerd met de 29 weken. Nog een paar weekjes!
Hé meiden, Hoe gaat het met jullie allemaal? Pientje, jij moet nu ook dringend eens gaan bevallen! Elfje, Senna, ... zwangere dames, hoe gaat het met jullie? Houden jullie het nog een beetje vol met deze warmte? Sam, ben ff kwijt waar je nu juist in je cyclus zit! Alles goed met je? Marjo... wanneer moet je nou weer naar de gyn? Moon, veel succes morgen! Denk aan je hoor! Wou ff laten weten dat ik vandaag weer op controle ben geweest en alles goed gaat met onze kleine meid! Ze zit nog goed voor op schema (heeft nu de grootte van een baby van 32 weken) en ze zou al zo'n 1711gr wegen! Liefs Kirby
He meiden, Allereerst een hele dikke knuffel voor Moon in dit topic. Ik heb er geen woorden voor meis, vind het vreselijk dat jullie dit ook nog voor de kiezen krijgen. Wat een ellende. Het lijkt wel alsof het jullie niet gegund is zeg... Kunnen ze echt geen eileiderbesparende operatie doen? Want ze zijn er nu toch nog vrij bijtijds bij. Ik weet het ook niet hoor, wou dat ik iets konzeggen om je te helpen, maar weet gewoon niet wat. Ik denk aan je.. ********* Kirby: Ben echt blij dat je de 29 weken gepasseerd bent meis Komt helemaal goed hoor met jullie meisje. Wat super dat ze zo voor op schema ligt! Ga je dan ook eerder bevallen of is dat een stomme vraag? Ik kan me voorstellen dat je dagen lang zijn, vooral met deze temperatuur.. Wat erg van die vriend van jullie, maar superfijn dat hij zelf niks heeft. Tis toch altijd eng vind ik.. Pientje: Meis, loop je nog steeds rond?! Pffft zal voor jou ook wel zwaar zijn met zo'n dikke buik en deze hitte. Heb net nog ff in je albus gespiekt *zwijmel* wat een prachtige buik heb je. Ben helemaal jaloers joh! Knappe meid ben je trouwens, maar had ik vlgs mij al es gezegd, hihi. Hoe gaat het verder met je nu? Al veel oefenweeën enzo of alles nog vrij rustig? Tzal nu toch niet zo lang meer duren hopelijk! Was je bij de eerste ook overtijd? Sam: Wat fijn dat Clomid dit keer weer aanslaat. Heb je eindelijk weer een echte kans meis. Tis jou ook zo ontzettend gegund! Je vraag over die heftige ongi kan ik je helaas geen antwoord op geven, maar het zou er best mee te maken kunnen hebben dat clomid pas aanslaat als alles goed is opgeschoond ofzo? Nu ik erover nadenk, ik moest voor de eerste keer met clomid beginnen toen ik niet reageerde op provera (dus na een kuur niet ongi geworden en toch begonnen toen) en toen sloeg het bij mij ook niet aan, dus wie weet.. @ the others: Hoe is het met jullie? Hier wel vrij goed eigenlijk, weinig op het forum geweest afgelopen week enzo. Niet zoveel nieuws. We vliegen het hele weekend al heen en weer voor verjaardagen.. Pfff. zometeen weer eentje.. Woensdag eindelijk weer naar de gyn! Wil echt heeeeel graag verder.. De wens is zo groot! liefs Marjo
Lieve Moon, ook hier wil ik je nog even veel sterkte wensen... er zijn echt geen woorden voor! Veel te oneerlijk! Liefs Kirby