Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyyyyyyyyyyyy meiden,

:idea: Pientje, ik las dat het lekker aan het rommelen is bij je. hoop dat het doorzet meis.

:idea: kirby, alweer ruim 30 weken, wat supergoed dat jullie meissie het zo goed doet zeg. hou je eht nog vol?

:idea: radna, hoe is het bij jou? al klaar in je huisje en met eht kamertje?

:idea: en elfje? hoe gata het met de verbouwing, einde al in zicht?

senna, bij jou ook alles goed? lang niet gezien hier? ;) :rolleyes:

moon, ik blijf het een stomme, achterlijke fout vinden, maar goed, thank GOD dat ze er nog op tijd achterkwamen.

marjo, wat fijn om te horen dat het goed gaat met je. wanneer moest je nou naar de gyn, deze week toch?

nannie, jij ben ttoch al over je nod heen nu? en en en?

zal vast iemand vergeten zijn, sorry daarvoor, hoe is het met de rest?

hier goed, zit vol in spanning tot zaterdag of zondag dat ik ga testen. poehee, nog even volhouden dus.
    voel van alls, ook wta ik niet moet voelen (ongi pijn) maar ja dat kan ook van alles zijn, dus erg lastig om je hoofd koel te houden weer ;)
    nog 4 daagjes volhouden.

xxx en knuf van sam

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik leef nog en beebje ook :) gelukkig.
    Was echt mega maf! en domme fout!

Die 4 dagen helpen je wel door Sam ;)

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sam, nog maar vier daagjes! Het lukt je wel! Nog even volhouden! Ik duim voor je!

Wat betreft dat volhouden...wel, het lukt me nog net, heb het af en toe flink moeilijk, maar het begint in te korten en dat geeft me dan weer goeie moed! Ik heb wel echt overal pijn van het liggen! En slapen? Wat is dat? Maar ach, ik klaag niet :) Over een paar weekjes krijg ik mijn kleine meid in m'n armen en dan is het voorbij... denk dat ik dan niet meer aan deze periode zal denken :) Alle aandacht voor ons meisje :)

Marjo, ik denk dat jij vandaag naar de gyn moest? Hoe is het geweest? Hopelijk breng je goed nieuws!

Moon, alles goed met je? Niet teveel kwaaltjes? :)

Pientje, bij jou blijft het ook spannend, kijk constant bij de april mama's om te zien of je nog niet aan het bevallen bent.... maar het rommelt dus al wel een paar daagjes hé?

Senna, Elfje, Radna... alles goed met jullie, houden jullie het nog een beetje vol met deze warmte?

Als ik iemand ben vergeten.. sorry... hoe gaat het met je?

Liefs
    Kirby

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik heb telkens gevoel of ik griep heb ma was bij de 2ling ook zo.
    Verder heel erg misselijk, slecht naar de wc kunnen, veel plassen, duizelig en naar m'n (.)(.) mag niet eens gekeken worden :) die doen zo auw!
    Dus klachten zat :)

Nog even meis dan is ze er :)
    Ben zo benieuwd!

5. sam mv kylian

kirby, ik snap het hoor, valt niet mee lijkt me.
    kan het me niet eens indenken hoe het zou zijn, 9 maanden platliggen poehee. petje af hoor meid.

en moon, wanneer moet jij weer naar het zh.
    en klachten is niet erg haha

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    10 mei.. dan gaan we hem er is goed van langs geven.. die mafketel!

7. sam mv kylian

gefe hem maar flink zijn vet,
    achterlijke *^&*%^$%#^*&(^(*)

8. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja en ik eis een echo de week er na weer :)
    Want vind het dan best spannend als nu het hartje klopt volgende week dan wil ik gewoon de week er na weer.
    Om te zien of het nog steeds zo is. :oops:

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Jaaah, ben ook wel benieuwd hoor :) Wou dat ik een venstertje in m'n buik had :)

10. sam mv kylian

:)
    kan ik me voorstellen hoor kirby, dat venstertje. kon je lekker vaak spieken naar je meissie.

moon, idd je hebt de positie nu om eisen te stellen en zou er flink veel stellen :D

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

Haha ja dat zou wel geweldig wezen dan kon je het elke x bekijken.

@ sam

Sja ik wil dat, alleen net met man lief over gehad en die zegt dat ie niet de week er na al meteen weer een echo wil :(
    Moeten genieten en gewoon doen zo als het hoort.
    Mannen :rolleyes:

12. sam mv kylian

pfff, leuk hoor die mannen soms ;)

nuchtere gevallen
    :rolleyes:
    enne anders laat je hem thuis ;)

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  14. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden,

Ff weer een teken van leven van deze kant! ;)

Pientje: Vind het zo spannend! Een dezer dagen mogen we het toch wel ongeveer verwachten! Hoe gaat het met je? Veel oefenweeën enzo?

Sam: Spannend voor jou meis! Nog een paar daagjes. Las zonet ergens dat je telkens zo'n ongi-gevoel had. Dat had ik ook paar dagen voor mn NOD, ook zo'n dag of 3 ervoor begon het. Dacht dat het weer game-over was, maar was toen zwanger! Hoop het echt voor je!

Kirby: :) een venstertje in je buik ha ha. Zou wel makkelijk zijn trouwens, echo's overbodig!
    Blij het je de 30 weken overbent. En idd je weet waarvoor je het doet, en als straks julie kleine meid er is ben je het vast zo vergeten allemaal. Dan kun je er echt van gaan genieten!

Moon: Jeetje, vind het echt vreselijk wat een grove fout heeft die gyn gemaakt. Mn mond valt er echt van open, niet normaal meer. Ben echt heeeeeeeel blij voor je dat je op het nippertje 'gered' bent meissie. En ik duim me suf dat het dit keer goed mag blijven gaan!

Hoest met de andere topicvriendinnetjes? Ben benieuwd hoor!

Ik ben gisteren weer naar de gyn geweest en alles was weer mooi rustig! Wel was mn baarmoederslijmvlies al aan het opbouwen, maar er was geen dominante follikel te zien. Het verklaart wel mn bloedingen van de laatste tijd, dat waren vlgs haar zgn. doorbraakbloedingen doordat mn slijmvlies wel behoorlijk is uitgerijpt.. Ik heb duphaston meegekregen voor 10 dagen en als ik nu weer ongi ben beginnen we weer! Ben echt zo blij dat we weer verder mogen. De angst zit best diep, maar we waren zo dichtbij.. Ik kan het echt niet nog langer naast me neerleggen, word er alleen maar onrustig van.. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen! En in mei krijgen toch alle vogels een ei? hi hi;)

liefs
    Marjo

15. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He wauw, hihi wat toevallig Kirby! Ga gelijk ff spieken in het topic. Super!

16. sam mv kylian

Pientje, gefeliciteerd!
    wat een geweldige naam,
    ik ga zo snel even kijken in het april topic :D

marjo, wat super dat je weer mag beginnen, snap dat dat ook wel weer erg lekker is.
    en idd in mei leggen alle vogeltjes een ei, dus ook bij jou :D :D :D :D :D

ik vind het toch wel spannend worden nu.
    de ongi pijn is minder als gisteravond.
    wel heb ik last van mijn rug.
    en ik heb zooooooooooooooooooooooooooooooo'n verschrikkellijke dorst en droge mond pfff. en dat had ik bij kylian ook.
    en dat gefet weer hoop terwijl ik niet te veel wil hopen eigenlijk, valt dan weer zo tegen.

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Sam, ik voorspel................................................ Een positieve test! :thumup:

Wat een ontzettend mooi kereltje heeft Pientje gebaard zeg en vind de naam ook helemaal super!

18. sam mv kylian

whaha, ik hoop echt dat jou voorspelling uitkomt hoor.

en idd pientje heeft echt een supermooi kindje gekregen zeg.
    en een mooie naam ook zeg.

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wat een lekker jochie heeft Pientje!

Oooh sam dat word spannend... het moet nu gewoon!

Hier wel aardig.. mega beroerd.. mams is helpen met schoonmaken hier die lieverd :D

20. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee lieve meiden!

hier ook weer eens eenberichtje van mij!

@sam: super spannend meissie! jij bent nou wel eens aan de beurt! ik hoop echt dat je positief test deze week!

@marjo: bij jou dus weer een verse start! ik hoop dat je snel een mooi eitje hebt!

@moon: misselijkheid is goed! ik hoop dat je gauw gewoon heerlijk kan genieten!

@kirby: trek jij het nog een beetje? petje af voor je hoor meis! ik hoop dat alles goed blijft gaan met je!

@pientje: GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE KNULLETJE! !

@radna, senna en mijnimeel: hoest met jullie?

ik ben ondertussen sinds een weekje heerlijk aan het genieten van mijn verlof! mijn huisje begint vorm te krijgen, en ik heb inmiddels de hele babyuitzet thuis... (weliswaar nog in dozen, maar waarschijnlijk volgende week, kan ik alles uitpakken)
    de grootste klus in het huis is nu nog het tegelen van de badkamer... daar is vanavond mee begonnen, en komt dus hopelijk netjes op tijd af...
    maandag krijg ik een echo bij de VK, om te kijken of mijn meisje officieel goed ligt...
    verder gaat het lichamelijk prima met me! ik begin nu echt uit te kijken naar het moment dat ze er is! ik ben nu wel eens benieuwd naar het gezichtje wat al die maanden in mn buikje heeft gewoond!

dikke knuf! elfje

Deel Deze Pagina