Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    he meiden,

zo das lang geleden, beetje druk hier geweest met van alles! Heb vanaf vandaag trouwens lekker verlof!

Sam, wat spannend, nog 2daagjes zie ik op je banner! en heb je al enige kwaaltjes of tekenen? duim heel hard voor je!

Marjo, hoe gaat t met jou? alles al een beetje een plekje kunnen geven? Ben je al weer onder controle bij de gyn, of al weer bezig met de clomid?

moon, gefeliciteerd he meis, gaat alles goed? hoop dat je dit kindje in ( wordt je december mama? ) .... eindelijk in t echt mag zien!

Kirby, hoe gaat ie met jou? is t nog een beetje vol te houden die bedrust met dit weer! Las geloof ik wel ergens dat jullie meis t goed doet toch?

pientje, gefeliciteerd, in je andere forum ook al gedaan, maar hier ook nog even! geniet ervan!

Hier alles goed, ben denet in t zh geweest voor een groei echo, omdat mijn baarmoeder maar iets blijft voorlopen, met de kleinen is alles goed, hij is zelfs iets kleiner dan zou moeten, hij wordt nu bij de geboorte geschat op 48 cm en 6a 6,5 pond, en volgens de lengtes die die nu is zou de uitgerekende datum 1juli zijn, dus ons mannetje loopt iets achter, maar bij de 20wk was die ook al iets kleiner dan gemiddeld, maar wel gezond dus dat is t belangrijkste!

T kamertje is af! volgens mij had ik foto's in t album gezet! alles nu alleen nog wassen en schoonmaken, maar alles is in huis! kan nu al niet meer wachten, lijkt me zo geweldig straks met die kleinen op pad!

Had voor op mijn werk muffins gebakken en die dan met roze en wit geglazuurd en daar op dan roze/wit en blauw/witte muisjes, zag er echt heel leuk uit, dit wil ik denk ook ipv beschuit met muisjes maar wwet niet of ik die muffins in de vriezer kan bewaren? weet iemand dit?

nou ga ff aan de boodschappen, heb geen zin, ben beetje lui van dat zh hangen, ze liepen nl meer dan een uur uit en toen moest ik nog bloedprikken :(

fijn weekend allemaal en sam ik duim heel hard voor je!

liefs

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hee radna,
    wat lekker dat je verlof hebt, en tis nog mooi weer ook :D

je hebt een mooi kamertje zeg, lekker fris kleurtje.
    van die muffins geen idee of je die in kan vriezen, maar het idee is wel erg leuk zeg.
    en het belangrijkste is idd dat je mannetje gezond is hoor, of ie nu groot of klein is.

hier idd erg spannend aan het worden, vandaag dag 12, temp is nog hoog, maar de vorige keer ging ie op dag 13 naar beneden dus ben benieuwd morgenochtend.
    kwaaltjes, pff; heb gevoelige (.)(.) soms een weeig gevoel in mijn maag. krampjes en steekjes. en ik ik heb zo een verschrikkellijk dorst pfff, niet normaal en dat is nou net de ene kwaal waardoor ik me gek laat maken, want bij kylian heb ik 9 maanden lang dorst gehad en was ik en mijn flesje water aaneen gesmolten.

xxx sam

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ radna

Ja zoals nu er voor staat 29 dec.. maar kan nog verandere hoor 10 mei hoe ver precies.

Jeetje wat een toeter in eens!
    Echt mooi!

Kamertje is ook heel leuk geworden, lekkere frisse kleurtje!

Sja weet ik ook niet.
    Hier hebben ze een speciale cake en die doen ze ook altijd gewoon in de vriezer in stukken dus denk dat het wel kan.

4. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Radna: Super mooi kamertje, helemaal toppie! Fijn dat jullie kindje het zo goed doet! En da's toch netjes zo'n 6/6.5 pond met de bevalling? Mooie buik heb je zeg, super joh!
    Leuk idee voor een tractatie ook trouwens die muffins..

Sam: Jeetje, je maakt het wel spannend zeg! Ga je morgen testen?

Elfje: Lekker dat je al met verlof bent! Wat gaat dat snel zeg! En fijn dat het opschiet met jullie huisje, daar ben je ook wel aan toe denk ik.. Veel plezier met de echo maandag, hopelijk ligt jullie meisje goed!

Moon: Wanneer heb jij weer een echo?

Nou pffff ben blij als ik die duphastondagen weer gehad heb en we straks weer een echt kans hebben! Ben er zo aan toe! Vanav. ga ik lekker stappen met een vriendinnetje van me. Lekker ouderwets door tot in de vroege uurtjes. Nu kan het nog.. ;)

xx

5. sam mv kylian

hihi, geen idee. misschien als ik het lef heb :rolleyes: , hoewel het nog altijd te vroeg is, heb officieel zondag mijn nod ;)

gezellig meid, gaan stappen vanav, veel plezier en lekker genieten, nu kan het idd nog :D

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Marjo, fijn dat je weer verder kan! Hoop dat het lukt!

Sam, hou je die zenuwen nog een beetje onder controle? Ik duim nog steeds voor je hoor!

Ik weet niet meer wie hier ooit eens om m'n buikfoto vroeg, maar de meest recente staat nu dus in m'n album, de andere kon ik niet terugvinden op de rommel-harde schijf van m'n mannetje :)

Morgen 31 weken wiiiiiiii nog zo'n 5 weekjes te gaan...

7. sam mv kylian

mooi buikje meid.

en je gaat snel he, alweer 30 weken, super joh.

ik heb vanochtend getest, mijn temp was nog hoog dus wou de gok wagen.
    maar helaas negatief :(

maar ja ben nog voor mijn nod, mijn temp is nog hoog, terwijl die normaal op dag 13 al zakt.mijn urine was erg waterdun, door al het drinken wat ik doe, want heb zo een verschrikkellijke dorst de laatste week.

dus als ik maandag of dinsdag nog niet ongi ben weer maar testen

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey meiden

hier ff een berichtje van mij.
    Ben de laatste tijd niet zoveel aanwezig omdat ik even wil proberen er niet zoveel mee bezig te zijn tijden behandelingen.
    we hebben afgelopen week een gesprek gehad met de gyn en we gaan nu over op inseminaties dus echt IUI en niet meer zelf aan de slag na de puregon en pregnyl!
    dit proberen we drie keer en daarna gaan we waarschijnlijk in het ivf traject het hangt er vanaf of de eitjes mee willen werken!

Wat goed marjo dat je weer bent begonnen! Lekker he dat je eindelijk weer kansen krijgt!
    Ik ga voor jullie duimen!
    Hoeveel ga je spuiten dan?

en voor de zwangeren geniet er nog even van de buikjes zien er echt mooi uit!

Liefs Nannie

ps sam zal voor je duimen misschien heb je idd te vroeg getest.

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

10 mei...
    Ik hoop dat alles goed zit.
    Ben wel heel erg ziek maar had gisteren bloed en later roze en vandaag ook roze :(

@ kirby

Mooie buik!
    Je man lijkt trouwens op een vriend van ons...

@ nannie

Hopelijk is het daarmee snel raak!

Knuffff

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hé meiden,

Simone, wat lees ik nu? Bloedverlies :( Wanneer moet je opnieuw naar de gyn? Was het de tiende niet? Ik blijf voor je duimen hoor meis! Kun je trouwens niet bellen en vragen of je ff eerder kan? Denk wel dat je al genoeg hebt mogen doorstaan!

Sam, ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest!

Nannie, hoop voor jou dat het snel raak is!

Liefs
    Kirby

11. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi meissies!

Moon: Balen zeg.. Hoop echt dat het niet doorzet. Kan me je angst goed indenken.. Hoest er nu mee? Hopelijk vliegen dekomende 3 dagen om!

Nannie: Ik herken het, dat er ff niet zoveel bezig mee willen zijn. Vind het enorm balen voor je dat het weer niet gelukt is. Had er best een goed gevoel over de afgelopen ronde.. Hoop echt dat IUI net dat extra zetje zal zijn voor jullie. Ga je wel door met Puregon spuiten? En weer laag beginnen dit keer en dan ophogen? Echt enorm balen voor jullie dat IVF al zo dichtbij komt. Zat laatst nog aan je te denken over dat jij ook zo heftig reageerd op Puregon. Heeft je gyn weleens een LEO behandeling voorgesteld eigenlijk? Veel succes en sterkte deze ronde!

Kirby: Wat gaat dat hard zeg! Jeetje, super mooie buik heb je., wauw!
    En nog maar 5 wkjes te gaan nu, gaat echt mega snel.. Nou ja voor jou missch. niet maar tis nu nog maar eventjes! Hoe voel je je verder nu?

Sam: Balen dat de test nega was.. Maar geen bloed geeft moed :) Ik hoop echt voor je dat de ongi niet doorkomt. Je hebt zoveel kwaaltjes, heb echt zo'n gevoel dat je zwanger bent joh! Duim heel hard door!

Hier weinig bijzonders te melden. Vanmi. een gesprek op mn werk.. Niet zoveel zin in.. Zit al vanaf jan. thuis namelijk en wil nu echt graag weer beginnen. Zie er gewoon tegenop iedereen weer onder ogen te komen daar en tegen alle vragen enzo..Gaat ook echt beter met me en ben klaar voor een nwe ronde!
    Stappen vrijdag was trouwens erg leuk. Maar kan wel merken dat het al een tijd geleden was. Was echt keimoe om 6 uur!
    Verwacht ongeveer zondag ongi te worden en dan beginnen we weer! Begin nu weer met Clomid 100, icm Pregnyl en Progestan omdat ik daar ook mee zwanger geraakt ben! We zullen zien wat mei nog in petto heeft..

liefs
    Marjo

12. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo lieve meiden,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb maar ik kom nog steeds regelmatig bij jullie kijken hoe het gaat!

Moon, hoe is het nu met je, is het bloeden gestopt? [-o<

Sam, heb je al een test gedaan? Ik ben hard aan het duimen voor je.

Marjo, is het de bedoeling dat je weer full time gaat werken of ga je het langzaam opbouwen?
    Veel succes op je werk!
    Na zondag weer beginnen met een nieuwe ronde, spannend hoor!

Kirby, je hebt inderdaad een mooie buik (ik heb ook ff nieuwsgierig gespiekt ;) ).

Elfje en Radna ook lekker verlof, wat gaat het toch snel!
    Voor mijzelf voelt het wel een beetje dubbel want ik zal mijn werk ook best missen maar hier thuis heb ik ook nog genoeg te doen.

Hier gaat het allemaal goed, ik heb eigenlijk van weinig kwaaltjes last dus dat is erg lekker.
    Vanmorgen ben ik maar aan het wassen geslagen en ik wil het hele huis opruimen en schoonmaken (nog genoeg te doen).

Kus van Senna

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Het is nu nog roze soms met afvegen.
    Verder ben ik erg ziek.. misselijk.
    Zetpillen gehad en moet de 10de echo.
    Had wel gevraagd over het bloed en roze maar moest afwachten kan alle kanten op.
    Hoop donderdag een kloppend hartje.
    Echt genieten kan ik niet van deze zwangerschap helaas.
    Ik ga weer plat ben erg beroerd

14. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Spannend Moon, enne beterschap, kruip lekker je bed in!

Sam, ben je al ongesteld of niet?
    Spannend (ik ben erg nieuwsgierig).

Marjo, hoe is het gesprek op je werk verlopen, viel het allemaal een beetje mee?

Groetjes Senna

15. sam mv kylian

hoi senna, hoe is het met jou? ook nog maar een paar weken, jeetje wat gaat dat toch snel.

hier nog geen ongi te bekennen, krampen genoeg, maar van de 100 keer dat ik ga spieken op de wc per dag is er 100 keer niks te zien ;)

ben vanavond aan het proberen om heeeeeeeeel weinig te drinken zodat ik morgenochtend weer kan testen. als ik durf ;) :rolleyes:

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Simone, hoop dat het rozeverlies nu snel ophoudt en je donderdag een flink kloppend hartje te zien krijgt! Je weet het, ik blijf duimen!

Sam, zo spannend! Hoop dat je morgen positief test!

Senna, een beetje last van nesteldrang? ;)

Marjo, hoe verliep het gesprek op je werk?

Hier is alles ok, heb wel de indruk dat beeb aan het indalen is en dat kan soms een beetje ongemakkelijk voelen...

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He meiden,

Senna: Leuk weer wat van jou te horen en fijn dat alles zo goed gaat meis! Het gaat echt snel nu zeg!

Moon: Blegh, zetpillen. Vervelend he.. Hoop en duim echt op een mooie echo! En zolang het rozeverlies is, nog geen reden tot grote paniek. Alhoewel ik je angst erg goed begrijp meis.

Sam: Jeetje wat spannend zeg! Dat broerkloeren komt me erg bekend voor. Denk echt dat je vorige test gewoon nog te vroeg was. Jij bent echt zwanger, let maar op :)

Nou, het gesprek op mn werk ging onwijs kl*te. .. Totaal geen medeleven/ begripvan mijn leidinggevende. Heb hele botte vergelijkingen naar mn hoofd geslingerd gekregen.. Hij heeft niet eens aan mijn collega's verteld wat er allemaal gebeurd is.. :confused: (kwam ik later achter in de 'wandelgangen')
    Dat mag ik komende woensdag allemaal zelf gaan doen.. :( Vind het te ziek voor woorden! Er zit nog een heel verhaal achter, maar daar heb ik nu ff de puf niet voor. Ben het echt helemaal zat daar..

xx

18. sam mv kylian

helaas marjo.
    na drie dagen overtijd is vanochtend mijn temp gekelderd en ben ik ongi geworden :(
    dus nieuwe ronde voor ons.

wat klote trouwens zeg zo'n baas, pffff.

19. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ach lieverd toch, wat vind ik dat naar voor je :cry:
    We hadden er allemaal zo'n goede hoop op.. Veel sterkte en hopelijk vlgde ronde meer geluk. Ik ga je achterna dan! Ik denk aan je.. Dikke kus

Deel Deze Pagina