Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    :) ik weet pientjes geheim al.. ;)

Hopelijk een goede ronde voor je Sam!

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Blij dat we elkaar weer allemaal gevonden hebben :)

Het is inderdaad een hele tijd geleden dat ik hier nog ben geweest maar dat komt omdat ik sinds 2 januari in het ziekenhuis heb gelegen, ben nu sinds dinsdag thuis maar ik moet dus platte rust houden tot de bevalling... Ik was nl. opgenomen in het ziekenhuis omdat ik teveel pijnlijke, harde buiken had. Sindsdien moet ik dus weeënremmers nemen en platte rust houden. Ik heb ook een bandje rond mijn baarmoederhals gekregen zodat ik niet voortijdig opening kan krijgen... tenzij ik natuurlijk te hevige weeën krijg, dan moet het bandje er toch af, anders scheurt mijn baarmoeder. Morgen moet ik weer naar de gyn en dan zullen we normaal te wete komen of ons kleintje een jongetje of een meisje wordt...
    Verder gaat alles goed met ons... behalve dat ik nog steeds misselijk ben :) Maar ach, dat neem ik er maar bij hoor! Een buikje heb ik nog niet, al had ik gedacht dat dat sneller zou komen omdat het om een tweede zwangerschap gaat... Zodra er iets te zien is, plaats ik wel een buikfoto in m'n album!

Marjo, zie dat jij weer aan de clomid bent, deze keer met progestan... hoop dat deze ronde de goeie wordt voor je meid! Je verdient het wel!

Moon en Sam, ik hoop dat ook jullie snel weer zwanger worden en het deze keer wel goed blijft lopen! Mijn duimen blijven draaien!

Senna, gecondoleerd met het verlies van je schoonvader... hoop dat je je een beetje kunt optrekken aan het feit dat je ukje binnenkort geboren wordt!

Elfje, wat fijn dat het een meisje wordt! Ben superblij dat alles toch in orde bleek na de ontdekking van dat witte vlekje!

Radna en Pientje, blij dat alles goed gaat met jullie!

Liefs
    Kirby

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ Kirby

Jeetje meis... Das niet zo leuk...
    Maar gelukkig gaat het weer goed.
    Spannend, morgen weet je dus wat het wordt.

Liefsss

4. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

kirby,

jee meis, wat een misere. dat zijn mindere dingen om mee te maken zeg.
    heel veel sterkte en ene dikke knufff
    enne toch veel plezier morgen met de echo
    xxx

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ha die Kirby,
    Het zit niet echt met je mee meid, hoe is de echo gegaan gisteren?

Marjo, nog een paar spannende daagjes, ik ben hard aan het duimen!

Groetjes Senna

6. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hey meiden,

Fijn hoor dat er zo lekker gepost wordt.. Zo blijven we toch een beetje op de hoogte van al onze ontwikkelingen. Ik vind het btw echt niet heel erg moeilijk hoor om al jullie verhaaltjes te lezen. Ik gun het jullie ontzettend en weet dat jullie weten en beseffen wat het allemaal inhoudt in die kl*te mmm! Vind het dan ook echt leuk om jullie verhalen te lezen..

Maar indd Kirby jou misten we nog, fijn dat je hebt laten weten hoe het gaat meis, maar wat een narigheid lieverd. Ooo wat erg zeg, wat zul je geschrokken zijn. Doe maar heel rustig aan, ik hoop dat de weeën niet al te heftig worden zodat je bandje mag blijven zitten.. Denk goed aan jezelf hoor meis.. Ik ben ook benieuwd hoe de echo was..

Senna: Gefeliciteerd met je vriendin! Wat leuk, maar minder indd dat ze niet mobiel kan zijn door de bevalling. Veel plezier en succes met het weekje verlengde kraamzorg! Kun je alvast een btje oefenen :)

Moon: Wat goed dat je toch een eisprong hebt gehad! Las in het andere topic iets over Pregnyl?

@ de rest. Nog nieuws? Leuke plannen voor het weekend?

Meiden, ik heb ff een vraag. Ik moet nog 3 dagen wachten, maar zoals jullie weten komt mijn ongi ALTIJD te vroeg! Daarom dus ook die progestan. Ik heb soms behoorlijke steken in mn buik en denk dan gelijk ooooo jeeeeee :rolleyes: maar er komt gelukkig niets hoor! Verder is temp ook nog mooi hoog dus ben ook niet bang dat het ineens uitbreekt ofzo. Maar stel dat het raak zou zijn heh, wat voelden jullie een paar dagen voor je NOD? Merkten jullie ook al veranderingen aan je lichaam en dan met name aan je borsten? Want ik lees overal dat je tepels anders gaan staan enzo (maak mezelf lekker gek :) ) maar t ziet er niks noppes nada anders uit dan anders...
    Nja, gewoon ff nieuwschierig dus... ;)

kussss

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee heb hem nog niet gehad :cry:
    Heb nu gisteren pregnyl gehad en moet volgende week vrijdag bloedprikken en hoor ik die week er na of hij gesprongen is.
    En zo niet dat is het een cyste en krijg ik uitgangs echo ofzo om te zien of ie weg is.. :rolleyes: dus nog langer wachten.. Suikers reageren heel heftig op de pregnyl had ziekenhuis vanmiddag gebeld, wel 6x doorverbonden geweest met jan en alle man maar de gyn wist niet of het invloed kon hebben.

Op je vraag:

Ik dacht dat ik griep had, mega misselijk dacht zenuwen vanwege trouwen, pijnlijke borsten, buikpijn wist gewoon zkr dat ik ongesteld ging worden, pijn onderrug en vieze smaak in me mond. Hele was lijst ;)

Liefsss

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

De echo was fantastisch! Alles is in orde, met mij, het bandje en de beeb! Ons kleintje zit zelfs al meer dan twee weken voor op schema... ik ben morgen pas 17 weken en vrijdag zat het dus al op 19 weken en 2 dagen! Het is al ietsje meer dan 20cm en weegt zo'n 250gr. Ik zal deze week nog eens proberen om wat foto's in mijn album te zetten! Pff, ik ga graag naar de gyn omdat ik dan weer weet dat alles in orde is, maar wat haat ik het om telkens weer op die weegschaal te moeten staan! Niet dat ik te snel verdik of zo, integendeel, ben nog steeds 2kg afgevallen, maar ik doe dat gewoon niet graag als er iemand op staat te kijken.

Marjo, ik hoop echt dat het deze ronde raak is. Ik voelde eigenlijk niet echt iets voor mijn NOD, ik had alleen totaal geen honger en kon bijna niks eten, daardoor dacht ik eigenlijk al dat ik zwanger was... 1 dag voor mijn NOD kreeg ik ook lichtjes gevoelige tepels maar dat kon ook van die Progestan zijn dus daar gaf ik geen aandacht aan! Ik duim voor je hoor!

Liefs
    Kirby

9. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Kirby, wat goed dat de beeb zo goed gegroeid is! Leuk he zo`n echo!
    Doe het rustig aan, hij/zij moet nog een tijdje blijven zitten.

Marjo, ik had eigenlijk nergens last van na mijn nod, ik kwam er ook best laat achter aangezien ik (en de gyn) er van overtuigd was dat het niet raak kon zijn (bij de fm had de gyn geen groot eitje gezien).
    Het eerst kreeg ik last van mijn borsten.
    Ik ga duimen meid, nog twee dagen, spannend!

Moon, op welke manier voelde jij dat je last had van je suikers?
    Nu maar hopen dat er een mooi eitje gesprongen is!

Groetjes van Senna

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ kirby

Fijne dat alles goed was!

@ senna

Ik heb al diabetes van af m'n 10de jaar.

11. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ha marjo,

Ik merkte echt helemaal niks voor mijn nod, had wel erg ongi krampen en bruinige afscheiding enzo, dus alles wees erop dat de ongi kwam. ik kreeg pas echt een beetje klachten met 6 weken en daarvoor merkte ik eigenlijk weinig qua krampen was t bijna af entoe of ik ongi was. wel heb ik een keer gehad als ik nu terug denk, dat ik op met eten een stukje rookworst nam en hier heel misselijk van werd, en normaal vind ik dit heel lekker, maar toen viel er eigenlijk nog geen kwartje bij mij.

maar om een lang verhaal ff kort te maken ;) ik merkte dus helemaal niks verder

duim voor je!

liefs radna

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kom even inbreken...
    Kirby wat een spanning nog alom je zwangerschap! Fijn dat de echo goed was....ik hoop dat je mupke nog zeker een hele tijd blijft zitten op zijn/haar warme plekje om goed te groeien.
    Marjo hoop toch zo dat die Progestan dat extra zetje is geweest en je over een dag of 3 een mooie positieve test hebt.
    Ook voor jou duim ik nog hard verder Moon en dat je idd toch nog een mooie eisprong hebt gehad op die 50 mg.
    Verder alle zwangeren....heerlijk nog een tijdje verder zwangeren.
    Kan hier ook mooi af en toe nog eens kijken hoe het allemaal met jullie is.

....breek weer uit.....

13. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    heeeee wijfies!

@kirby: ik zat ook al aan jou te denken, en hoe het met je was.... jeetje wat een verhaal meis, maar ja, beter het zekere voor het onzekere... fijn dat je echo goed was!

@marjo: spannend meis... ik voelde ook niet zoveel voor mijn NOD, en wat ik voelde schoof ik op de pregnyl... wat ik wel had, was een een aantal uur de hik op 1 dag... hihi misschien heeft dat er wel niets mee te maken... ik denk aan je!

@de rest: hoe is het?

ik zit nu echt midden in de grote verbouwing! en woon zo ongeveer op kamers.... maar het resultaat mag er straks wezen! ik ben blij dat ik nu weer wat meer energie krijg, zo kan ik toch nog een hoop doen!

fijne zondag!
    liefs elfje

14. sam mv kylian

heeey lieve meiden,

marjo, ik voelde ook niks toen met kylian. rekende er absoluut niet op want volgens de gyn kom het niet. ik had net mijn provera kuur afgem,aakt en zat et wcahten op ongi, wel ongikramp maar kwam niks. tot ik op een gegeven moment griep kreeg :rolleyes: jaja. niks geen griep en was dus zwanger, maar was toen ruim 5 weken toen ik testte. ik hoop het zooo hard voor je he.

kirby, wat fijn om te horen dat met je frummeltje alles goed is.

moon, wat balen weer he. nog steeds geen sprong gehad??

alle andere meiden hoe is het met jullie, ben wel blij dat we dit hoekje hebben hoor :) :D

morgen word hier weer een zenuwendag, kylian moet voor de tweede keer aan zijn oortje geholpen worden, 7 weken geleden zijn er in allebei zijn oortjes een sneetje gegeven en zijn neusamandel eruit gehaald. zijn ene oortje is nu goed alleen zijn andere oortje niet. daar word morgen een buisje ingezet. is minuten werk, maar voor mijn gevoel.... :rolleyes: :(
    verder morgen laatste dag clomid, ovu testen zijn ook weer in huis, dus op hoop van :)

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @sam: sterkte met kylian! lijkt me heel naar voor zo'n kleintje! ik hoop dat je eitjes lekker snel groeien deze ronde!

liefs elfje

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sam

Oh spanned, snap best dat het voor jou heel lang duurd.
    Je hebt je kindje liever niet daar.
    Hopelijk gaat het hier na beter.
    Sterkte!
    En op veel eitjes :) ;)

Geen idee.. pijn in me buik is nu wel weg.
    Heb geen ovu testen gehaald volgens me ma heeft pregnyl daar invloed op en kan het het verkeerd aangeven..
    Gisteren bob de bouwer op bezoek geweest hopelijk komt ie vandaag weer klussen ;)

17. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee moontje,

op ovu testen heeft pregnyl geen invloed! (wel op zwangerschapstesten.....)
    veel succes meis, ik hoop dat ie gauw springt!

liefs elfje

18. sam mv kylian

thanxx meiden

moon, volgens mij heeft dat ook geen invloes op ovu testen hoor. idd wel op zwa.testen

heey elfje,
    wat een mooi buikje heb je zeg :D heb net ff gespiekt in je album

19. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Heee girls,

Wat fijn toch om weer ff op de hoogte te blijven van jullie allemaal :)

Kirby: Super dat de echo dik in orde was! Ben helemaal blij voor je meis!
    En ook erg benieuwd naar de foto's :D Enne wbt het verplichte wegen, daar heb ik ook altijd een hekel aan dus t is echt niet raar ofzo.. Hopelijk zijn de ergste kwaaltjes inmiddels achter de rug en kun je nog meer genieten!

Moon: Wat naar dat je suikers zo heavy reageren op Pregnyl. Hopelijk zijn je waardes inmiddels weer op peil meis! En je eitje moet haast wel springen hoor na een Pregnyl injectie.. Ik mocht trouwens geen ovutesten doen na Pregnyl omdat ovutesten schijnen te reageren op HCG (als je zwanger bent en je doet een ovutest is die vaak ook positief) Ik duim voor je hoor dat het toch nog gelukt is! Hoe groot was je eitje ook alweer bij de laaste meting?

Radna: Dat geeft me weer moed! Ik denk steeds het zal wel niet raak zijn door die krampen, echt het gevoel ellk moment ongi te kunnen worden maar tot nu toe nog geen bloed.. Fijn dat het herkenbaar is..

Elfje: Zoo hee! Wat een supermooie buik krijg jij zeg :D Prachtig! Enne nu is het ff afzien met de verbouwing, maar het gaat vast supermooi worden en dan kunnen jullie er met zn drietjes van genieten! Wat gaat er eigenlijk allemaal gebeuren en hoe lang 'moet' je op kamers? :)

Sam: Ach meis wat naar zeg voor jullie kleine man. Heel veel sterkte ermee en hopelijk gaat het gauw beter met zn andere oortje als het buisje erin zit.. Fijn te horen dat je clomid-daagjes weer bijna voorbij zijn.. Duim voor je hoor!

Aldonza: Wat lief van je dat je zo met ons meeleefd meis! Hoe gaat het met jou? Zijn we natuurlijk ook allemaal benieuwd na hoor!

Vanmorgen wakker geworden met hevige krampen in mn buik. Was ervan overtuigd ongi te zijn heb echt even gehuild zelfs. Maar tot op heden nog niets te zien. De krampen houden ook niet de hele dag aan trouwens. T is ff een paar uur weg en dan komt het weer terug. Ben zo bang dat de progestan alleen mn ongi tegenhoud en dat die krampen komen doordat mn lichaam het toch wil laten doorbreken :(
    Maar goed, je kunt er geen peil op trekken dus wacht rustig af. Moet wel vaak plassen trouwens maar dan denk ik gelijk neeeee Mar, t zit tussen je oren! :rolleyes: hahaha ik ben echt aan het mutsen nu... sorry ;)

Kussss

20. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh meiden sorry hoor dat ik niks meer heb laten horen pff het is zo druk hier en ben zo zenuwachtig!
    Maar goed wij hebben dus onze eerste echt kans nu na 1,5 jaar.
    We hebben door middel van puregon een eitje gekregen en we zitten nu in de slopende wacht weekjes.
    Nog een paar dagen en dan weten we hoe of wat!
    Ik heb net zoals marjo allerlei dingen in me hoofd haha en denk bij elk krampje nee toch.
    Bij elk plasje meer denk ik yes!
    Jeetje wat maak ik me druk!
    Ben zo zenuwachtig!
    Maar wat leuk zeg alle bekende meiden bijelkaar ik ga zeker hier elke dag ff kijken en reageren!
    Dikke knuf

Deel Deze Pagina