he meiden, AhhhhhhhhhSam, das balen! Zeker omdat t langer duurde dat je ongi kwam dus dan ben je helemaal zo hoopvol. duim hard voor je volgende ronde! Marjo, spannend, weer beginnen met clomid ed. Wat een lomperds zeg op je werk! Is juist wel fijn als je dan na zon tijd weer moet beginnen dat je begripvol verwelkomd wordt zegmaar, dat maakt t dan net iets makkelijker. Stappen, zo dat is bij mij al tijdje geleden.........hahahaha voor t goede doel hoor, maar soms hoor ik die meiden en dan denk ik ja gezelli, maar zou er nu niet de fut voor hebben. oma Moon, jeetje zeg, zit ook niet mee bij jou, hoop echt heel heel heel erg dat deze mooi blijft zitten. a.s donderdag heb je echo toch? ga aan je denken donderdag en heel hard voor je duimen! Kirby, nog maar 5 weekjes? Gaan ze jullie kleinen iets eerder halen dan? spannend, gek idee he, dat je dan over 5 weekjes mama bent, wel heel erg leuk, maar ik vind t ook wel beetje raar, ondanks dat ik t heel graag wil en er al vanaf oktober naar uitkijk, maar nu komt t zo dichtbij enzo. Senna, lekker he dat verlof! jij bent toch ook de 17 e uitgerekend? Ik heb t ook prima naar mijn zin hoor zo thuis. moet ook nog alle baby spulletjes wasen ga ik zo langzamerhand mee beginnen. Wil eigenlijk nog een heleboel maar weet steeds niet waar ik moet beginnnen hahahahaha. Aan de ene kant kan ik ook niet wachten tot die kleine er is, en aan de andere kant denk ik, geniet nou ook nog maar even van die laatste weekjes, lekker je eigen dingen doen, boekje lezen, ff shoppen enzo, hahahah, ja ik kom die weken wel door! Hier alles goed, alleen balen van t weer! vind die regen echt niks! Van de week gaan we lekker aan onze slaapkamer beginnen, verf uitzoeken enzo en leuke spulletjes kopen! Morgen komt nicht van mij, is zo 3 jaar ouder, en woont in amerika daar en is nu zwanger van derde. Ze blijven hier dan 2 wk bij haar ouders en fam bezoekjes, dus wij gaan ff lekker mutsen en babyshoppen druk, druk druk dus. denderdag mams jarig dus ga morgen nog even leuke muffins bakken! liefs
heel lieverds! @sam: he getver meis.... wat een gemene streek van je lichaam, om je overtijd te laten gaan.... ik had het zooo voor je gehoopt! @marjo: wat een kl@#$releier die baas van jou zeg! die mag wel eens op cursus "personeelsmanagement"! wat een bot gedoe! ik hoop dat je je er door heen slaat meis! zet m op! @moon: meissie, ik denk aan je! morgen de echo toch? ik hoop dat alles goed zit! @senna en radna: heerlijk he, dat verlof! merken jullie ook, dat je stiekem een beetje uitgeput was? ik kan heeel veel slapen! (behalve 's nachts..... moeite met houding vinden) @kirby: spannend he, dat aftellen.... ik "hoef" nog maar 4 weken, ik hoop echt niet dat het eerder komt.... heb nog veel te doen in huis..... ik ben gisteren weer bij de VK geweest, en mijn meisje ligt goed! ze is gewoon spontaan gedraaid! zelf had ik dat gevoel ook al, maar deze bevestiging doet goed! morgen heb ik mijn afstudeer gesprek! en maak me er sinds vandaag pas een beetje zenuwachtig over..... eind maart had ik alles al ingeleverd, en dit is dus nog het laatste.... morgen ochtend is het zover, en dan moet ik de rest van de dag wachten op een eventuele diplomauitreiking (om 1615 u)..... hele dikke knuf voor jullie! liefs elfje
Hoi meisjes, Heb donderdag echo, roze is nu helemaal over. Zetpillen helpen niks helaas Verveel me dood op de bank maar kan ook bijna niet op zijn
yeahhhhhh! ik wilde even zeggen dat ik mn diploma heb gehaald! ben helemaal trots op mezelf! liefs elfje
Gefeliciteerd Elfje, mag je ook trots op zijn toch! Moon, spannend, vandaag, hoe laat moet je? denk aan je! liefs radna
Hee super Elfje, van harte gefeliciteerd! Was het een opleiding die je via je werk volgde? Goed joh, mag je best trots op zijn hoor, dat je dat toch even voormekaar bokst met dikke buik en al Ik las net in het andere topic dat Moon is opgenomen in het zkh met uitdrogingsverschijnselen. Ze ligt nu aan een infuus.. Gelukkig hebben ze wel al een kloppend hartje gezien! Dat is een geruststelling.. Dus vanaf hier ook veel sterkte gewenst! liefs Marjo
elfje super joh, gefeliciteerd en mag je met recht trots op wezen hoor. moon, ook hier heel veel sterkte meis. hoop dat j snel opknapt
Hallo meiden, Hoe is het met jullie? Mijnimeel heeft een zoontje gekregen Maurits, hij is te vroeg geboren maar alles gaat prima! Met mij gaat het prima, ik heb flink last van nesteldrang (ik kon mij niet voorstellen dat ik dit zou krijgen ). Kus van Senna
Heey Marjoh, hoe gaat het meid? Ik heb lang niets van me laten horen.... Druk door allerlei dingen op het werk. Ik wens je het allerbeste en succes met je komende ronde!
Hoi hoi hoooooi Hier ben ik weer Net terug thuis van de gyn Alles prima in orde met mij en de kleine babymeid Nouja klein Het wordt een hele flinke meid... ze weegt nu al 2kg200! Mijn bandje gaat er af op 20 juni dus aan een goeie 37 weken, tenminste als ik voordien geen weeën meer krijg. Vind het eigenlijk helemaal niet erg dat het dan pas is, zolang alles maar goed met haar is. Hoe langer ze blijft zitten hoe groter de kans dat ik ze meteen mag meenemen naar huis. En nog nieuws: ik moet niet meer de hele dag platliggen! Ik moet natuurlijk nog heel veel rusten enz, maar het mag nu ook al zittend en ik mag ook al een keertje meer rondlopen. Volgende week mag ik zelfs een keertje naar een babywinkel, zolang ik maar voorzichtig doe en ga liggen zodra ik iets voel Meiden ik ben echt zooooooooooooooooooooo gelukkig Ik kijk zo uit naar mijn kleine meid, wil mijn dochtertje knuffelen en het feit dat ze het goed doet in m'n buik geeft me altijd zoveel moed! Oja, ons meisje was gedraaid, maar niet de goeie kant op Ze ligt dus nog steeds in stuit... maar dat geeft niks want ze doet het helemaal goed! Donderdag 31 mei om 14u40 moet ik terug! Jeeeeeeeeuuuuuj! Hoe gaat het met jullie allemaal? Senna, Elfje, Radna! Voor jullie komt het ook dichterbij hé. Marjo, alles ok? Waar zit je nu ergens in je cyclus? Moon, veel beterschap gewenst! Sam! Alles ok? Elfje, van harte gefeliciteerd met je diploma meis! Liefs Kirby
Hoi meiden, Wat leuk weer wat berichtjes te lezen hier! Senna: Nesteldrang joh? Dus alles ziet er zeker tip top uit bij jullie in huis nu! Spannend he allemaal, nu is het echt nog maar even. Hoe gaat het verder met jou en de beeb? Damie: Ooooo meis, wat zie ik nu joh! Je bent gewoon al 7 wk zwanger Een hele late, maar zeker gemeende GEFELICITEERD! ! van mij meissie! Super zeg, eerste IVF, gelijk raak dus! Ik heb de afgelopen tijd zeer weinig hier gepost dus ook van mijn kant sorry dat ik nu pas reageer.. Ben echt blij voor je hoor! Hoe voel je je verder? Kirby: Fijn te horen dat je er zoveel vertrouwen in hebt! En dat het helemaal goed gaat met jullie kleine meid! Ben ik echt blij om, kan me voorstellen hoe zeer je naar haar komst uitkijkt! En wat fijn dat je niet alleen meer hoeft plat te liggen zeg! Veel plezier bij de babywinkel vlgde wk meis! Nou hier gaat het eigenlijk wel goed. Maandag weer heen voor fm. Voel zelf heel sterk groeiende follies aan de rechterkant, weet bijna zeker dat het er meer is dan een. Dus hopelijk zijn het er niet meer dan 3! Maar dat denk ik niet, want heb hooguit 3 gehad op 100 mg. clomid.. Spannend weer.. Dus nog een paar dagen en tis weer klustijd denk ik.. kusss
Heeeey Meiden! Daar ben ik dan even! Heb niet zoveel tijd meer en kom vaak niet verder dan het april mama topic Maar denk wel elke dag aan jullie hoor! Jason ligt nu te slapen,moet eigenlijk de was doen,maar dacht "eerst eens even hier weer reageren" Nog bedankt voor jullie felicitaties! Het is echt zo'n lief mannetje joh! En absoluut het wachten waard geweest! Ik hoop dat jullie het ook snel mee mogen maken Marjo en Sam! Zal nu proberen snel op jullie te reageren voordat Jason wakker wordt @Marjo,ow spannend maandag FM! Ben zoooo benieuwd hoeveel eitjes er groeien! ALs er weer 3 zijn, gaan jullie er dan gewoon weer voor? Hoop echt zo ontzettend dat je gelijk weer zwanger raakt! Laat je maandag weten hoe het was? Ben je inmiddels al weer aan het werk? Wat een stomme leidinggevende heb je trouwens zeg! @Sam,wat balen dat je ongi bent geworden zeg! Maar ik zie dat je nu alweer op dag 12 zit joh! Sjonge wat gaat de tijd hard! Voor mijn gevoel dan! Misschien gaat het voor jou wel erg langzaam? @Moon,heb je al die tijd wel gevolgd,maar niet gereageerd,maar vind het schandalig dat ze zo'n grote fout hebben kunnen maken! :x Toen ik je verhaal las over bbz had ik al mijn twijfels...sukkels! :x Maarja ben in ieder geval heel blij dat dit beebje bij jullie wil blijven! Wel balen dat je je zo beroerd voelt! Hoop dat je je snel beter voelt en optimaal kan genieten van je baby! @Elfje,sjonge jij bent ook al ruim 37 weken zeg! Net als jou weet ik nog als de dag van gister dat je positief testte Nog even en je hebt je meisje in je armen! Nog gefeliciteerd met je diploma Heerlijk dat je dat kan afsluiten voor de bevalling! @Radna, wat een leuk kamertje zeg! Dan kan je haast niet wachten totdat je beebje erin ligt he? Geniet je van je verlof? @Kirby,wat een mooi buikje heb je zeg! En wat een leuke foto's van jou en je hubbie! Die had ik nog niet gezien! Leuk om nu een gezicht bij je te hebben! Wel fijn dat je meid het zo goed doet! Wel spannend bij jou hoor,vooral als dat bandje eruit gaat! Ben benieuwd hoe je lichaam daarop gaat reageren. Ook lekker dat je niet meer de hele dag plat hoeft zeg! Hopelijk draait je meisje nog ff voor de bevalling! @Senna, nog last van de nesteldrang? Wist jij nou al wat jullie krijgen? @Mijnimeel,gefeliciteerd met jullie ventje! Ben blij dat hij het goed doet ondanks de vroeggeboorte! Geniet van je gezinnetje! Zoooo gelukt en Jason slaapt nog Ik ga nou maat weer eens wat doen... tot gauw meiden!
Hey meiden hier weer s ff een berichtje van mij... ben echt een heel tijd niet op het forum geweest... Hoe ishet met jou marjo? Sorry dat ik zo lang niks heb laten horen schaam me diep ik zou nog op hyves ff krabbelen maar dat ben ik weer vergeten! Laat je maandag ff weten hoe het was? meestal voel je toch je lichaam wel goed aan lijkt me... Voor de "hoog" zwangere meiden succes nog met de laatste loodjes ben blij dat het voor allemaal zo goed gaat! Kirby lekker dat je even mag bewegen en zelfs naar een babywinkel straks! Met mij gaat verder alles goed druk bezig voor de bruilof heb er nu echt enorm veel zin in Tot gauw liefs Nannie
Hoi hoi! Pientje: Leuk weer wat van je te horen meis! En, echt wat een supermooi knulletje hebben jullie gemaakt! Echt een cutie! Hoe doet ie het verder en hoe gaat het allemaal? Drinkt hij goed? En geef je BV? Ben erg benieuwd.. Nannie: Spannend zeg, de bruiloft komt al dichtbij nu! Hoe gaat het verder met je en hoe sta je momenteel in de behandeling? Deze mnd al een 1e IUI? Heb je een leuke verjaardag gehad trouwens? Enne hoezo schaam me diep. Hihi, nergens voor nodig joh! Nou, ff laten weten dat ik er net weer ben van de gyn en op dag 10(!) al een groot ei heb zitten van 20 mm. Verder 2 van zo'n 15 mm. dus denk dat die net niet meer mee gaan. Heb bloed geprikt en hoor vami. of ik vandaag of morgen de Pregnyl mag zetten.. (hoef niet bang te zijn dat ik al te laat ben, want mijn eitjes springen uit zichzelf niet voordat ze 30 mm. zijn..) Erg blij dus! Heb er wel een goed gevoel bij.. We zullen iig weer ons uiterste best doen.. xx
Hé meiden! Blij dat alles ok is met jullie! Pientje, jullie hebben idd een heeeeel mooi mannetje Marjo! Hoop dat je snel je Pregnyl mag zetten, en dan maar weer klussen! Ik duim voor je meis! Liefs Kirby
Spannend Marjo, drie eitjes! Ik ga voor je duimen! Pientje, nee wij weten niet wat het word, wisten jullie wel dat het een knulletje zou worden, of had je een voorgevoel? Nannie, ga je al snel trouwen? Sam, hoe is het met jou? Kirby, wat heerlijk dat je niet meer plat hoeft te liggen! Voel jij je nog goed, ligt de kleine meid nog in een stuit? Radna, Elfje en Mijnimeel hoe is het met jullie? Hier gaat het allemaal nog steeds goed, ik ga elke dag wel bij iemand een bakkie doen en verder vermaak ik mij thuis prima. Ik ervaar het zwanger zijn ook niet als zwaar, ik kan alles nog en daar ben ik echt heel erg blij mee! Ik ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet, of het gezond is en of het een jongen of een meisje is, ik kan bijna niet wachten! Kus van Senna
dag lieve meiden! tis weer een poosje geleden, maar ik lijk het nu het drukst te hebben tijdens mijn zwangerschap tot nu toe! ik denk veel aan jullie hoor! @pientje: wat een fantastisch mannetje! wat een knapperd! ik hoop dat je heel erg aan het genieten bent! @marjo: wauw! 3 eitjes meis! heel veel plezier de komende dagen! en dan weer duimen op het wachtbankje! @sam: hoe is het meissie? nadert je eisprong al? hoest met je temp? hopelijk deze ronde weer een goed ei! @mijnimeel: HEEL ERG GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE! ik ben blij dat alles goed is gegaan, ondanks dat hij al zo snel hier op de wereld wilde rond kijken! @senna, kirby en radna: pffffff de laatste loodjes he dames! hebben jullie ook dat het voelt, zoals je vroeger uitkeek naar je verjaardag? gespannen, maar zooo verwachtingsvol! mijn update: ik heb een babykamer! oooooh ik ben zo gelukkig! gisteren de laatste hand gelegd aan verschillende details..... (ik plaats vanmiddag wel even een fotootje) ook vorige week eindelijk mijn bugaboo uitgepakt, en keihard rondjes door de (nog lege) woonkamer gescheurd! haha alle kleertjes zijn gewassen, gestreken en liggen netjes in de kast.... planning: de badkamer is na dit weekend volledig getegeld, en begin volgende week wordt al het sanitair geplaatst..... dan is mijn huis "bevallingsklaar" pffff kortom; ik doe alles last minute... hopelijk blijft mijn meisje dus nog even zitten.... ik houdt jullie op de hoogte! dikke knuf, elfje
hallo lieve meiden, ook weer even een berichtje van mij eindleijk. heb jullie danig verwaarloosd , zal het niet meer doen elfje, hoe is het met jou? al enig idee of denk je van, mijn meissie blijft nog ff zitten? en hoe is het met de verbouwing? senna, alles al opgeruimd? marjo, hoe is het bij jou? ben het even kwijt hoe ver jij nu in cyclus bent? sorry radna, ook alles goed meis? ook al nesteldrang? nannie, waar sta jij nu? weet het echt niet meer pientje, lekker aan het genieten van je manneke? doet ie het goed? pff, verder weet ik het eig niet meer. Hier heb ik van het weekend de cyclus weer afgebroken, want kwam were geen ei. dus nu de provera en dan ronde 9 alweer . als die ook weer niet lukt, terug naar de gyn en zullen we denk ik een stap verder gaan. hoop dat het niet hoeft, maar heb er en hard hoofd in. heb vorige maand wel de temp in kast gesmeten en die blijft daar voorlopig liggen. we zien het wel ff. ik werd helemaal gek van die temp iedere keer, dan weer hoop en dan weer niet pff. dus ff niet meer. liefs sam
Ik leef nog maar ben niet veel. Kan bijna niet op zijn. Ben nu aan het oefenen er mee Hoi! De echo was mega goed Alles zat er op en aan Zagen armpje bewegen, hartje gehoord en hersentjes gezien (net zo groot als die van papa ) Over 2 weken weer 1tje. Mij gaat ie wel. Kan nog niet veel. Ben begonnen met andere medicijnen die helpen goed. Dus nu hopen dat ik snel weer energie krijg.