Marjo, je banner belooft niet veel goeds.... of begint deze automatisch opnieuw? Toch nog een beetje hoop, bij mestruatie zou er CD 1 staan.... Ben ook aan het duimen voor je!
hoi hoi, Marjo, ohhhhhh spannend, en al enige tekenen van iets! duim heel hard voor je! Sam, laatsre ronde clomid? heb tijdje al niet bijgelezen hier, wat gaan ze dan doen? spannend zeg, hoop voor je dat je iig nog een mooi ei hebt en een kans met deze ronde clomid. Kirby, hoe gaat ie bij jou, jij weet al wanneer ze de kleine halen toch, ook spannend zeg, lijkt me zon raar idee, dat je weet die dag heb ik me baby in mijn handen! zou ik ook wel willen, dit is nu zo wachten, iedereen om je heen gaat t nu ook steeds vragen dus je bent er dan ook zo steeds mee bezig. Hier alles goed, kleine was vrijdag nog niet ingedaald. Dacht vanaf gister voel m niet meer zo goed, had t al wel vrijdag aan de vk gevraagd en die zie dat de bewegingen indd wel anders werden door ruimte gebrek. Ik dacht vannochtend nu ga ik vk bellen voel m nu echt weiniog en daar was die weer...........hahahah gelukkig en vanmiddag ook goed gevoeld, dus ben weer blij, je hebt er nu ook de tijd voor om op te letten, dus misschien wil ik gewoon steeds dat ie beweegt is zon leuk gevoel maar ja mannetje wil natuurlijk ook wel een lekker slapen hahahahaha, ongeduldige mama Elfje, alles goed met floor, hopelijk is je huisje beetje aan kant en zijn jullie lekker aan t genieten van jullie meis! Moon, voel je je al wat beter? hoeveel weekjes ben je nu eigenlijk, schiet al aardig op richting de 12 toch! liefs radna
@ radna Hoop voor je dat je ventje snel gaat indalen. Ja 10w1d.. dus nog 2 weekjes. Volgende week woensdag weer echo om te kijken hoe het met de kleine gaat. Mij gaat het steeds wat beter.. maar kan weinig. Verder zie ik er erg bleek uit volgens marco haha.. maar ga echt niet onder de zonnenbank. Straks heb k zo'n masker
Hee meiden, Wat een medeleven zeg! Liefff! Eerst even op jullie reageren hoor.. Kirby: Wat spannend zeg, dus eigenlijk hoor je overmorgen wanneer je gaat bevallen. Wat een mooi idee dat je waarsch. over een wk jullie meisje in je armen kunt sluiten Nannie: Wat balen meissie dat de IUI mislukt is. En dan helemaal met zoveel goede zaadjes, dan heb je toch meer hoop. Snap daarom heel goed dat je even afstand genomen hebt. Dat heb ik ook een tijdje gedaan en dan moet je de link soms echt uit je favorieten gooien want anders 'trekt' het toch steeds weer. Ik hoop dat met 50 eenheden je follies mooi doorgroeien. Ga weer voor je duimen en hoop dat het bij 3 blijft en de kijkoperatie je bespaard blijft! Sam: Fijn dat vandaag alweer je laatste Provera-dag is! Je hebt gelukkig goede ervaring met Clomid na Provera dus ik ga weer keihard voor je duimen meis! Het moet nu ook echt jouw ronde worden! Moon: Fijn dat de kleine zo lekker doorgroeid! Nog eventjes en je bent over de magische grens heen Enne idd niet onder de zonnebank gaan nu hoor! Las namelijk laatst dat het nooit goed bewezen is wat die straling kan doen, + dat je idd zo'n zwangerschapsmasker kunt krijgen. Zit je ook niet op te wachten denk ik ha ha.. Radna: Gelukkig heb je jullie beebje weer goed gevoeld vandaag, kan me wel goed indenken dat je ongerust wordt als je hem even niet voelt. Wat jammer dat hij nog niet ingedaald was, maar het kan nu vast niet lang meer duren! Wanneer moet je weer naar de VK? Katrien, Nollie: Jullie ook bedankt voor het duimen en berichtje! Zal ik het nog even spannend maken....... ? Nou ja, vooruit ik vertel het maar gewoon. Wilde eigenlijk pas morgen testen, maar vandaag waren mannetje en ik alletwee vrij en vond dat wat relaxter dan voor ons werk aan testen.. Gelijk 2 dikke strepen! ! ! Dus ik ben weer zwanger! Vind het nog wel heel eng hoor en heb het verder ook nog aan bijna niemand verteld, maar heb er een goed gevoel over en hoop dat dat zo blijft! Dus alle positieve energie is welkom! Dikke kus Marjo
Whahaha! Gefeliciteerd! Geweldig lieverd... en die angst is normaal. Heb ik nu ook nog.. dit x gaat het gewoon goed. Liefsssss
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat super! dat wilde we horen! onwijs gefeliciteerd! en van hieruit een heleboel positieve energie voor jullie en jullie beeb! vind t echt super! hele dikke knuff
Lieve Marjo, Super gefeliciteerd meid! WAUW Radna....succes! Jij mag bijna kijken wat er in je buikje zit!
Jaaaaaaaaaaaa Marjo! Onwijs gefeliciteerd! Whoehoe ben zo blij voor je! Helemaal superrrrr! Probeer ervan te genieten,het is echt zo voorbij die 9 maanden! We duimen heel hard dat het dit keer goed gaat! @Elfje, onwijs gefeliciteerd met jullie mooie meisje Floor! Wat leuk zeg! Ben errug benieuwd naar je verhaal! Wel geinig dat we allebei een Mei kindje hebben, dat hadden we vorig jaar niet gedacht Nou Sam nu jij nog en dan is ons clubbie van toen compleet! duim duim duim... Hier verder alles goed,lekker aan het genieten! Jason doet mee aan baby van de maand,maar we komen nog wat stemmen te kort, dus als jullie op mijn kereltje zouden willen stemmen Nou straks zullen er weer veel baby's geboren worden, waren een hoop in Juni uitgerekend toch? Senna, Radna en kirby... succes met de laatste loodjes!
hee lieve meiden! WAUW MARJO! echt onwijs gefeliciteerd meissie! het is je zooooooooo enorm gegund! @sam: gaat het wel een beetje met je meis? ik hoop echt dat jij nou eens aan de beurt mag zijn! @radna, kirby en senna: wijfies jullie kunnen het! het is het allemaal zooooo waard! ik kan me niets mooiers verzinnen! @moon: nog 2 weekjes, en dan in de veilige zone! het schiet gelukkig al op! @pientje: idd wie had dat gedacht! ik vind het zooo heerlijk om moeder te zijn... het is alsof ze er al weken is! hier mijn bevallingsverhaal: op zondag de 27e hadden wij een familie feestje in de tuin bij mijn ouders... ik zat heerlijk aan mijn stukje taart en kopje thee, toen ik even ging verzitten.... 16:00 u toen voelde het alsof ik in mijn broek plaste, maar ik kon het niet ophouden, met als resultaat een grote plas op het tuinkussen en de grond! ik keek mijn moeder een beetje vreemd aan, en die zei: "wat gebeurt er? zijn je vliezen gebroken?" dus ik barste in tranen uit, en riep: " mijn badkamer is nog niet af!" vervolgens begon mijn moeder te huilen en toen ook mijn zus.... haha jankboel! mijn vader en mijn zus zijn vervolgens met mij en mn lief terug naar ons huis gereden. mijn zus zorgde voor een zeil op mijn bed, en zorgde ervoor dat alles wat ik nodig had in de buurt was.. (ze heeft 3 kinderen, en wist dus wat handig was.... ik kon niet meer denken...) mijn vader heeft samen met mijn lief nog de douche geinstaleerd, en toen gingen ze naar huis. (18:00 u) we belde de verloskundige, en die zou om een uur of 22/23 langs komen, om te kijken hoe het ging. 18:30 u begonnen echt de weeen, en al snel werden ze ook pijnlijk en volgde ze elkaar snel op. ik ben nog in bad geweest, maar dat vond ik niet fijn, ik had te weing ruggesteun.. op een gegeven moment, vond ik het zo heftig worden, dat mijn lief de VK opnieuw belde. 21:00 u 5 centimeter ontsluiting! de VK sprak af om om 00:30 terug te komen, tenzij het vruchtwater groen werd of dat ik persdrang kreeg... 22:30 u gevreesde persdrang was een feit......... VK gebeld 23:00 u persdrang en helaas maar 6 cm! ik moest de weeen dus opvangen tot de 10 cm..... dit was enorm vervelend, en de VK zei doodleuk; dit is een van de vervelendste dingen die je kan overkomen.... nou lekker dan.... de volgende tijd heb ik nauwelijks bewust meegemaakt... maar VK ging niet meer weg, en duwde in mijn rug tijdens de weeen, terwijl mijn lief blauw geknepen werd door mij... 00:30 u volledige ontsluiting en ik mocht beginnen met persen, dit voelde als een opluchting. het pijnlijkste was, dat haar koppie na iedere wee weer een beetje terug zakte..... uiteindelijk is dit alleen maar gunstig geweest, want hiierdoor werd mijn bekkenbodem rustig opgerekt, en ben ik uiteindelijk niet ingescheurd of geknipt! 1:30 u werd Floor geboren! helemaal gezond! ik heb dus geen hechtingen, en ben zelfs al met haar aan de wandel met de bugaboo! super speciaal! ik heb een heerlijke kraamweek gehad, en heb echt met volle teugen van haar kunnen genieten... borstvoeding gaat als een speer, en het is heerlijk om met haar te knuffelen! ik zit nogsteeds op een roze wolk......... hele dikke knuf, elfje
Marjooooooooooooo JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Van harte gefeliciteerd meid! Heb me de hele dag suf geduimd! En je angst is heel normaal hoor, maar deze keer gaat het helemaal goed! Ik stuur tonnen positieve energie naar je! Pientje, ik ga strax ff op jouw mooie kereltje stemmen!
Pientje, ga zo ff op jullie man stemmen! Elfje, is opzich allemaal best snel gegaan toch voor bij eerste beebje, geniet ervan, lekker aan de wandel met dit mooie weer, zie ook elke keer de wagen staan en wil ook..............hahahaha, die tijd komt vanzelf. Hier vast weer onrustig nachtje tegemoet, steeds beetje last van mijn buik, misschien aan t zakken, ben wel moe maar avl pas sochtends in slaap liefs x
heyyyyy, marjo, al gewend aan het idee? elfje, die persdrang pohouden is echt zooo verschrikkellijk, weet er alles van bij kylian. maar je hebt een mooi moppie zeg, en wta heelrijk dat je alweer buiten bent geweest. radna, spannend meid, hoop dat je snel mag volgen hoor. kirby, ook voor jou spannend, je weet al snel wanneer je je meissie in je armen houd. hier gaat het wel hoor, maar ik wil ook! om eerst op radna haar vraag te antwoorden (sorry was ik helemaal vergeten) dit is ws de laatste ronde clomid omdat ik na deze ronde terug moet naar de gyn en dan gaan we verder kijken welke stappen we gaan nemen. ws of spuiten en zelf klussen of gelijk spuiten en IUI. liefs sam
Hey meiden, Allemaal heel erg bedankt voor jullie felicitataties Ik hoop zo dat de komende 8 weken voorbij vliegen en we dan zullen zien dat het goed gaat! Dat moet gewoon. Ik voelde eigenlijk al heel sterk dat ik zwanger was.. Best bijzonder. Echt blij dat we zo snel weer een tweede kans gekregen hebben! Elfje: Wat fijn om je bevallingsverhaal te lezen. Ik ziehet al helemaal voor me, jullie allemaal in traantjes. Kan me heel goed voorstellen hoor dat het je ontzettend overviel. Maar op zich heb je dus wel een redelijk vlugge bevalling gehad! En super dat je niet ingescheurd bent enzo. Floor is echt een moppie hoor, hebben jullie mooi gedaan Hoe gaat het met voeden enzo? En slaapt ze goed? Pientje: Ik ga ook gauw op Jason stemmen. Heb net ff in je album gespiekt en wat staan er prachtige foto's tussen! Vlgs mij is Jennifer een hele trotse grote zus! Kirby: Nog 1 nachtje en ook jij weet wanneer je jullie meisje in de armen mogen sluiten. Ben heel benieuwd! Radna: Heb je nog een btje kunnen slapen vannacht? Spannend zeg, hoop echt dat beeb gauw indaald! Het duurt nu vast niet lang meer! Heb je er al de kriebeltjes voor? Bind het heel spannend! Sam: Jij volgt deze ronde ook gewoon! Dat moet! We gaan allemaal heel hard voor je duimen, dan komt het vast en zeker goed! Gun het je ontzettend meis! Succes met de komende clomiddaagjes! Ik zit nu op mn werk, maar kan maar moeilijk mn aandacht erbij houden ha ha.. Tis ook wel erg rustig nog, dus alle tijd nog ff om te forummen.. liefs en dikke kus!