Kom hier niet zoveel meer lezen, maar wat geweldig nieuws Marjo!! Van harte proficiat en ik duim ook heel hard met je mee dat het deze keer goed gaat hoor!! En inmiddels al dames bevallen en een hoop die bijna gaan bevallen, jullie ook heel veel succes met de laatste loodjes. Sam hopelijk mag het bij jullie binnenkort ook weer snel raak zijn! Ben vast nog mensen vergeten maar heb verder niet teruggelezen, Groetjes, Eva.
@ elfje Wat een verhaal.. mooi om te lezen. Hihi je bent dan al weer snel op de been Geniet er van! Je hebt lekker weer wat wil je nog meer. Ik baal wel beetje dat ik nu in december uitgerekend ben.. zo koudddddd
Hey meiden, Aldonza: Thnx voor je felicitatie! We hebben idd weinig contact gehad de laatste tijd. Wat gaat het bij jou al ontzettend snel meid! bijna op de helft! Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe, voorspoedig? Mooie buikfoto's in je album *jaloers* hihi! Nollie: Thnx, en jij ook nog een ' verlate' gefeliciteerd van mij trouwens meid! ! Super dat het jullie ook gelukt is! Shaartje: Ik wacht op je! Het gaat lukken! Nog eventjes meis! Je bent een lieve schat! Moon: Op zich heeft het ook wel weer wat vind ik, in december uitgerekend zijn. de 23e toch? Wie weet brengen jullie komende kerst al met zn drietjes door! Is toch ook wel speciaal. Hoe gaat het nu met je? Wanneer weer een echo? En hoe stond jij in het begin tegenover meerdere echo's? Sam: Ik moet nog bellen Durf niet zo goed, haha muts he.. Morgen ga ik bellen, dan ben ik ook vrij. Vind het naar om vanaf mn werk te bellen.. Ik hoop echt dat we dit maal een kloppend hartje te zien krijgen! Het liefst zou ik elke wk een echo krijgen vanaf de 7e wk (omdat het toen is misgegaan..) Hoe gaat het met jou nu? Ik heb vannacht toch zo slecht geslapen, ben helemaal brak nu. Krijg weer allemaal eczeem op mn handen. En jeuken! Iemand nog tips wat ik erop mag smeren? Heb nu een soort creme van de dokter die je ook mag gebruiken tijdens de zwangerschap, maar heb het idee dat ie geparfumeerd is en daar kan ik niet tegen. Nou, maar weer ff verder ploeteren.. Geen zin vandaag.. Kusss
Thnx Peetje! En jij ook alweer 14 weken, wat gaat dat snel zeg! Jammer dat we weinig contact meer hebben gehad, ik hoop dat alles bij jou ook voorspoedig verloopt! Net ff in je album gespiekt en echt al een duidelijke echo zeg!
@ marjo ja indd erg weining gesproken erg jammer! Maar hier gaat alles prima hoor groei hard! Oh ik ben zo benieuwd hoop dat je snel voor een echo mag! knuf
marjo, hier gaat het wel hoor, zit op ongi te wachten. maar eig nog meer op volgende maand. heb een voorgevoel dat dit hem ook were niet gaat worden. dus hoop dat de maand snel om is en we terug kunnen naar de gyn om te kijken hoe nu verder. en voor je eczeem, bij de DA kun je Zemelenbad halen. weet niet of je een bad hebt, maar dan zou ik daar in gaan liggen. dit maakt de huid vet en soepeler en krijg je minder jeuk van. dit gebruiken we voor kylian altijd namelijk, en werkt bij kylian erg goed.
Marjo het verloopt idd voorspoedig....en het gaat idd snel, maar kan me voorstellen dat nu de eerstkomende weken even heel snel voor je om mogen vliegen en dat het goed blijft gaan. Maar ik hoop dat je over tijdje ook zo'n buikje kunt showen.... En Sam dat hoop ik voor jou ook binnenkort hoor....dikke knuffel! Groetjes, Eva.
@ marjo 31 dec hihi. Maar door diabetes worden ze vaak eerder gehaald om dat het dan nog al mega beebs zijn. 13 juni hebben we weer echo. M'n vader die gaat mee wilde nu ook wel is z'n klein kind zien Ik ben/was erg blij met de vele echo's. Vind het fijn gevoel dat ze het goed in de gaten houden.
Heee meiden, Aldonza: Fijn dat je zwangerschap zo goed verloopt. Tis jullie ook zo gegund! De weken mogen van mij omvliegen hoor ha ha. Het vertrouwen moet gewoon weer groeien. Maar we gaan van het positieve uit! Moon: O, de 31e haha. Nou ja, we gaan uit van zo'n 2 weekjes eerder dan hihi! Zou toch echt prachtig zijn, met zn drieeën onder de kerstboom *zwijmel*.. Wel zielig dat oud en nieuw er zo vlak op zit trouwens.. Leuk dat je pap meegaat de komende echo! Nog een paar nachtjes dus en je kunt je beebje weer zien zwaaien! Ben benieuwd naar de echo en wat er allemaal al op te zien is! Nou, ik heb toch maar gebeld voor een afspraak vanmi. En mag 25 juni komen voor de 1e echo Whaaaaaaaaa, het dringt nu een btje door vlgs mij! Zo weird. Tis ineens zo snel gegaan dat het soms nog wat moeilijk te geloven is.. Nu maar heel hard hopen dat het goed zit en goed blijft gaan! xx
ik zit ook al een hele dag te kijken, maar volgens mij si ze al een hele dag niet geweest, spannend hoor
Oei, ben zeer benieuwd! Ga ook nog maar ff op hyves kijken nu of ze daar ook niet is geweest.. hihi Spannend! !