Senna gefeliciteerd met jullie meisje! Leuk hoor een meid, lekker tutten Geniet ervan! Marjo Spannend 25 juni echo, hoever ben je dan? Ook nu weer benieuwd hoeveel beebjes er groeien Zolang er maar een hartje klopt...duim duim duim! Sam vind het zohiezo te gek voor woorden dat ze je zolang laten emmeren, nog 1 kans met clomid,hoop dat het lukt! Anders heb je echt zoiets van Laat me toch meteen spuiten! Dat gevoel heb je misschien al aangezien je zo bij je zoontje bent zwanger geraakt. Maar het kan wel met clomid,kijk maar naar je 1e ronde,dus we duimen heeeeeel hard! Moon Morgen echo toch? Succes! Al heb je dat vast niet nodig Alle vertrouwen in! Kirby & Radna oooow jullie zijn bijna aan de beurt, spannend, spannend,spannend! Zet hem op! Nog bedankt voor het stemmen op mijn kereltje
Heeee meiden, Sam: Thnx voor de info meid Heb het gelijk opgehaald en heb nu al het idee dat de ergste jeuk er een btje af is. Goed spul! Wat naar dat Kyan ook zo allergisch is zeg. Hopelijk groeit hij erover heen. Ik was als kind ook altijd heel allergisch en had bronchitus. En nu is het weer terug dus.. Vlgs de huisarts heeft het met verminderde weerstand te maken. Hey, maar positief blijven he meis! Dit wordt jouw ronde! We duimen ons suf! Nannie: Fijn dat de IUI weer geweest is! 90% beweeglijk lijkt me erg goed toch? En die 5 miljoen is na opwerking natuurlijk, ze halen de besten eruit! Veel sterkte en succes op het bankje en dat jij er ook maar aan de goede kant af mag vallen dit keer! Duim voor je! Veel plezier alvast met jullie weekje weg, lekker joh! Kirby en Radna: Nog de puf om de laatste dagen uit te zitten? Spannend meiden, nog ffies! Pientje: Ik ben dan 6 wk+5.. Vind het ook heel erg spannend.. Stiekem hoop ik natuurlijk op 2 8) Maar ik ben al het allergelukkigste meisje van de hele wereld als er maar een hartje klopt! En het dan allemaal goed gaat! Vond jij het soms ook moeilijk om er na je mk vertrouwen in te hebben? Het wisselt bij mij namelijk echt per dag.. Hoe gaat het met Jason eigenlijk? Ben ik heel benieuwd naar! Nou, gister dus weer bij de HA geweest voor die eczeem en zinkzalf meegekregen. Daar werd het alleen maar erger van, dus smeer nu met die Cardiflor van Sam.. Voor a.s. onderdag heb ik op eigen houtje een afspraak gemaakt bij de dermatoolg, dit omdat ik al mn hele leven zo allergisch ben en zeker wil weten of het gevolgen zou kunnen hebben voor de zwangerschap.. Verder ben ik ook nog es snipverkouden op het moment en zelf een wit bultje in mn keel.. PFff, geen koorts gelukkig.. Denk erover om morgne maar thuis te blijven want voel me echt een btje belabberd.. liefs Marjo
@ pientje Ja morgen Dank je! @ marjo Gelukkig helpt dat van vsm. Gelijk heb je dat je daar heen gaat hoor.
Thnx French Ik heb net even in jouw album gespiekt en het is al echt wat zeg! Mooie, duidelijke echo! Ik hoop ook gauw zo´n eentje te hebben! Hoe gaat het met jou verder? Veel kwaaltjes? Moon: Ik ben heel benieuwd hoe jullie beebje er bij ligt/zwemt/koprolt morgen Je vader ging mee toch? Leuk!
Ben ook heel benieuwd.. maar ben telkens bang dat ie overleden is Omdat dat vorige x ook zo in eens was. Weet het moet positief denken maar na 2x is nu de angst groter dan de vreugde. Daarom wil ik snel de 12 over zijn Ja me pa gaat me en daarna gaan we even kleren kopen. M'n boven kleding zit nu ook niet meer.
Ik snap het meissie. Die angst zal ook niet zomaar weggaan. Ik heb het ook en moet nog heel wat weken voordat ik 'safe' zit. Maar het is fijn dat je zo vaak voor een echo mag komen en het is nu nog maar even en je bent de 3 mnd gepasseerd! En we blijven positief hoor, het zit gewoon goed! Ben je al veel aangekomen eigenlijk?
Ik was 6 kilo afgevallen door het uitdrogen en geloof dat daar nu weer 2 kilo van terug zijn. Ik eet alles op wat los en vast zit Marco en m'n ouders kijken soms hun ogen uit haha. Moet toch goed eten voor 2 8)
Gelukkig maar dat die creme werkt! Het lijkt me heel vervelend jeuk de hele tijd! vind het wel jammer dat ik de 25 ste op de camping zit ben dan wel heel benieuwd hoe het is gegaan met de echo en hoeveel hartjes je ziet kloppen! @moon heel veel succes morgen! ik zal aan je denken! maar komt vast helemaal goed
Alles was goed.. alleen de kleine was in diepe slaap en wilde niet wakker worden. Opa was heel trots! Vond het wel jammer voor hem dat ie nu zo aan het slapen was. Over 4 weken weer echo en 15 aug 20 weken echo. Ze heeft me ook gerust kunnen stellen dat de kans dat er iets gebeurd nu zo ontzettend klein is. Zal echo straks scannen .. Had truitje laten maken voor marco met Mijn papa is de aller liefste.. zo schattig! die krijgt ie in vaderdag Mam die denkt dat het een jongen word haha aan de echo te zien 8) Gingen we kleren kopen en bij de kassa zegt die vrouw.. en weet je al wat het word? M'n vader helaas is dat nog niet te zien. Oh zei ze met grote ogen.. Ik zei ben net 11 en halve week nou ze kon net de ogen er in houden haha
Hey Simone! Fijn dat alles in orde was hoor! Ik ben zo blij voor je! Wat schattig van dat shirtje dat je hebt laten maken Hehe is wel lief van je papa dat ie zo trots is Naar mijn gevoel krijg je een meisje En Marjo een jongetje Ik hoop dat bij jou ook alles ok is als je voor de echo gaat meis! Ik duim voor je! Nannie, alles goed met je? Wanneer kan je testen? Sam, alles ok? Zou Radna nu al bevallen zijn? Hoe is het met onze andere kersverse mama's? Liefs Kirb
Gisteren had Radna 4cm ontsluiting. Dat stond bij juni mama's. Ja heel leuk dat shirtje. Ik kon niet wachten dus heb het al gegeven Hij vond het heel erg leuk hihi
Ow daar heb ik dan ff over gelezen van Radna... Hehe je hebt het al gegeven! Natuurlijk was je mannetje er blij mee! Ik heb dat nu ook altijd... kan ook nooit wachten met geschenkjes en verrassingen
Heee ladies! Het worden spannende tijden hier lees ik wel Voor Radna zou het nu zeker niet lang meer duren. Wie weet is ze nu zelfs wel aan het bevallen! Kirby: Jij ook nog heel even meis! Vind het zo spannend en ben echt benieuwd naar jullie beebjes! Simoon: Superfijn dat alles in orde was! 'Jammer' dat beebje lag te slapen. Zul je net zien he ha ha.. Leuk dat truitje ook..Ben echt zo blij voor je dat het allemaal zo goed lijkt te gaan nu! Nog even en je bent aan de veilige kant! Dan kun je mij vandaaruit heel veel positieve energie sturen! Nannie: Voel je al iets ha ha.. Zou nog wel vroeg zijn he.. Ik duim voor je. En wie weet wat die vakantie nog even doet toch? Lekker ontspannen enzo.. Jij gaat gewoon ook volgen! Net als Sam! Komt helemaal goed! Nou, hier gaat het al wat beter dan gister, toen voelde ik me echt zwaar belabberd.. Echt grieperig.. Deze zwangerschap lijkt wel 10 x meer energie te vragen van mn lichaam dan de vorige.. De teststreep ik nu ook al megapaars en de controlstreep lichter.. Oei oei, het kriebelt toch wel hoor, hoeveel zullen het er zijn 8) Ik ben al het allergelukkiste meisje als er 1 beebje zit hoor met kloppend hartje! Nog een kleine 12 dagen wachten op de echo... Pffft.. Het positieve is dat ik tot nu toe nog nix geen bloedverlies heb, en dat had ik de vorige kaar al vanaf wk4 tot 5.. Ben ook al heel misselijk bij vlagen, nu ook weer en eet vlgs mij voor 3 haha.. Maar kan het nog goed hebben hoor kus Marjo
Wat goed simone! Gefeliciteerd hoor! enne ik denk ook een jongetje hoor... Kirby ik moet nu nog 2 weken wachten ze hebben niet echt gezegd wanneer ik mag testen maar door de extra pregnyl die ik altijd krijg weet ik precies wanneer ik ongi wordt. Dat is altijd zelfde dag, zelfde tijdstip. Wil niet eerder testen dan 27 juni of zo.... Liefs Nannie
enne marjo lekker "genieten" van je zwangerschapskwaaltjes haha Kan mij goed voorstellen dat je nerveus bent maar zoals je zelf al zegt vorige keer had je al bloedverlies en alles! en ja misschien zijn het er wel 2 hihi dat zou leuk zijn. Had je ook 2 eitjes? moon wat een leuk idee dat truitje! Haha ik zou me denk ik ook niet in kunnen houden... En nee marjo voel nog niks haha nu 2 weken lekker vakantie vieren... Liefs
Dus nog even in spanning Nannie! Heb je er dit keer zelf ook een goed gevoel over? Of vind je het moeilijk om er wat van te zeggen. Wel super dat je nog 3 x extra pregnyl krijgt! Ik weet niet of ik meerdere eitjes had, bij de fm zaten er behalve die ene van 20mm. ook nog 1 of2 van zo'n 15 mm vlgs mij, en een dag later had ik toen de pregnyl gezet. Dus weet niet of er meer dan 1 is gesprongen uiteindelijk.. En lees nu pas Kirby dat jij een voorgevoel hebt dat ik een jongetje ga krijgen haha. Ik heb het bij Moon en mij net andersom We zullen het zien! Hoe voel je je nu eigenlijk? xx
Aan de ene kant heb ik wel een heel goed gevoel bij! maar ja dat had ik vorige keer ook dus durf er niks van te zeggen. Heb ook nog beetje het gevoel dat er iets mis is vanbinnen met de eileiders of de baarmoeder of zo. Door de mk curretages van vorig jaar of zo. Dus voor jou echt even spannend hoeveel het er zijn...! kan je mij niet smsen of zo de 25 ste? en ik denk bij moon en jou beide een jongetje Kus Nannie
@ marjo De gyn zei bij ons.. hoe zieker hoe beter. Hij zei dat dat een beter teken is dan als je bijna niks voelt. Dus dan moet het nu bij jou goed zitten! Ja echt waar.. ik dacht nog in de wachterkamer straks ligt het te slapen en ja hoor. Maar goed opa was net zo trots @ nannie Zou dat dan kunnen dat er iets beschadigd na een curretage? 2 weekjes wachten.. pff echt lang haha Ik ben zo benieuwd.... Zal morgen foto van het shirtje in m'n album zetten.
he meiden, Dinsdag 12 juni 20.09 is Mano Luca geboren! We moesten 1 nachtje in t ziekenhuis blijven, zijn sinds gister lekker thuis en alles gaat goed, hij is zo lief en mooi Over de bevalling zal ik nog vertellen, hij was erg snel daarom wel erg heftig, verder geen scheur knip of hechtingen! met jullie alles goed? zal ook ff proberen fototje te plaatsen.