Kirby En Radna, nog gefeliciteerd met jullie kindjes...eindelijk zijn ze er Niet meer voor te stellen he, de weg die je moest bewandelen om dit wondertje eindelijk te ontvangen Geniet van jullie mooie beebjes! Marjo,heeeeel veeeel succes straks! Ben zoooooooo benieuwd hoeveel het er zijn, ik gok op 2 8) Laat je wel meteen weten hoe het was? Sam, ow joepie weer een ei! Weer na de provera he? En weetje...ookal geloof je er niet meer in...juist op de momenten dat je het niet verwacht...kan je droom weleens uitkomen! We blijven gewoon doorduimen!
heyy marjo, ben benieuwd meid. en ik zit nu op het wachtbankje, vrijdag en zondag geklust, zaterdag en zondag krampen die zondagmiddag over waren. dus weer 14 dagen wachten. pientje, idd weer na provera, alleen voelde ik nu niks groeien tot hij sprong en toen voelde ik het, dus had de moes al opgegeven en me helemaal ingezetld op spuiten en doet mijn lichaam weer zoiets thanx voor jullie duimen meiden
Sam, wat fijn dat je weer een ei hebt zeg! Marjo, jij komt dus strax gewoon met goed nieuws terug he, ik duim voor je! Liefs Kirby
Thnx voor het duimen meiden! We hebben een kloppend hartje gezien Beeb lag precies op schema! Wat een opluchting! Wel kreeg ik het dringende advies om halve dagen te gaan werken omdat mijn misselijkheid s avonds heel erg word en dat vlgs mn gyn te maken heeft dat ik me te druk maak .Sowieso houd ik het al met moeite vol, ook door die hoge dosis progestan, dus net mn baas gebeld die er natuurlijk niet om zit te springen. Word vanmi. teruggebeld over het hoe en wat het en wat er valt te regelen... Moet nu echt even aan mezelf denken.. Ben verder echt ff opgelucht nu! 13 juli 2e echo.. Wat een datumpje weer he.. Tis op een vrijdag kus Marjo
wauwww, marjo, wet een geweldig nieuws zeg. en idd denk aan jezelf en ga ook die halve dagen maar werken, jij en je ukkie gaan nu voor hoor
Whoehoe! 1 is ook helemaal super wauw wat mooi zeg! Er groeit een beebje in je...gefeliciteerd! Lekker minder werken, dan kan je nog meer van je beebje genieten als je niet te misselijk bent dan... Ben echt zo blij voor je!
Thnx Shaar! Jij gaat vlgde week ook zo'n mooi knipperlichtje zien, dat voel ik gewoon! Komt helemaal goed! Had je mijn 2e sms nog gehad? Vlgs mij ging er iets verkeerd namelijk... Thnx voor je duimen! Net belde mn baas terug, die had overlegd met de arbo arts. Die vond zelfs dat als ik het niet trok ik maar helemaal niet moest werken komende weken. Mocht alleen komen als ik het zelf tro, me goed genoeg voelde en op tijd aan de bel trekken als dat niet zo is.. Jeetje, dat is echt een omslag van die man, want we hebben wat 'woordjes' gehad de afgelopen tijd.. Dus ben er erg blij mee en ga vanaf nu lekker om 12.30 naar huis tot na mn vakantie over 4 weken. Dan zien we wel ff weer hoe het gaat. Alleen maar opluchtingen dus! kussss
Yoooohooo! Ben zo blij met dit nieuws! Doe maar lekker rustig aan meis! Je moet nu ff gewoon aan jezelf en aan beebje denken... ze zullen wel hun plan trekken op het werk. Bij mij zeiden ze ook dat ze het niet zouden aankunne zonder mij en uiteindelijk moeten ze het nu toch al 8 maand doen. Dus! Laat je geen schuldgevoel of zo aanpraten en geniet lekker van je zwangerschap! Liefs Kirby
Thx Shaartje! Jij ook zwanger! Wist het nog niet omdat ik even niet online ben geweest met de bevalling enz! Van harte gefeliciteerd meis! Geniet er maar lekker van!
Thnx Kirby, we postten bijna tegelijk zonet! Hoe gaat het met jou en hoe doet Ana-Lucia het? Vind het echt zoooooo'n mooi meisje! Was het een heftige ervaring die keizersnede en hersteld je een beetje?
Met mij en Ana-Lucia gaat alles heel goed, ze is de afgelopen 4 dagen 180 gram bijgekomen wat behoorlijk veel is gezien het gemiddelde zo'n 20 gram per dag is Maar goed, ze kan die extra grammetjes best gebruiken Nou de keizersnede viel echt heel goed mee! Heb er eigenlijk geen last van gehad. Ik ben wel in huilen uitgebarsten op de operatietafel het moment dat ik haar hoorde huilen Maar da's vast normaal... het was gewoon een hele grote opluchting na alles wat we hebben doorgemaakt.
Super Marjo, lekker relaxen! Wanneer ga je op vakantie? En waarnaartoe? Heb de 2de voor de helft gekregen, maar context was duidelijk. Kan niet meer wachten tot volgende week, hoop zo op een goede echo, ga ook niet meer lezen bij het topic van "leeg vruchtzakje". Maak mezelf echt gek! thankx Kirby, heb stiekum nog even gekeken, sorry hoor, maar vind kindjes met zoveel haar zooo leuk! en zo donker! Ga maar lekker slapen, ben er aan toe! x Shaartje
Hihi, nou dan duim ik dat je straks ook een beebje met veel haar in je armen kan houden Slaap lekker meid