ohh een hoop gemist hier, tis hier ook steeds druk, en moet nog ff beetje in ritme komen, mano ook trouwens hahaha. Kirby hartstikke gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Hoop dat alles goed is gegaan en gaat en dat jullie lekker aan t genieten zijn! Marjo, ook goed nieuws zag ik, heb niet heel goed gelezen maar t is een beebje he? En de echo was goed? hoe voel je je zelf? Sam, hoe gaat t bij jou, zijn jullie al stap verder of ben je nog in je laatste clomid ronde? zo beetje kort maar kleine man ligt nu nog te slapen dus daar moet ik ff gebruik van maken, was vannochtend veel wakker, we gingen weer proberen aan te leggen, maar hij is dan daarna nog zo onrustig alsof die niet genoeg drinkt maar als ik kolf komt er in 10 min soms wel 2 voedingen uit, dus dat zou bijna niet kunne, denk dat ie de fles makkelijker vind hoeft ie minder moeite voor te doen hahahaha, dus dan kolf ik maar, want dan slaapt ie tenminste ook nog even lekker paar uurtjes, kan ik dan mooi de hond en t huis doen! lieffs
heyyy radna, ik zit nu in wachtweken, toch een ei gehad als het goed is. 18 juli heb ik een afspraak bij de gyn voor verdere stappen en heb net je foto's bekeken, heerlijk mannetje heb je hoor
hey hey zo ben weer terug van vakantie! morgen helaas weer aan het werk! Boel gebeurt hier lees ik wel... Gefeliciteerd kirby met jullie meisje! Nu lekker aan het genieten waarschijnlijk! mooie naam ook weer. Marjo zat al te wachten op je smsje tevergeefs... Ben blij voor je dat alles goed is met je beebje en idd goed op jezelf passen meid! Sam jij zit weer in de wachtweek toch? zal duimen hoor! ik ben in de vak weer ongi geworden had het wel verwacht! 10 juli de kijkoperatie ben wel blij want mijn arts wou het perse zelf doen! heb toch het ge voel dat er wat aan de hand is want het is allemaal zo gevoelig met vrijen enz... liefs Nannie
He meiden! Sorry ben ff een tijdje niet zo actief geweest. Ben toch angstiger dan ik had verwacht. Heb er op zich geen 'gegronde'reden toe hoor, maar mijn'kwaaltjes' wisselen zo. De ene dag voel ik nog van alles en de vlgde dag zou ik haast vergeten dat ik zwanger ben.. (Aan m'n lichaam te voelen dan, in m'n hoofd.... ) Heb toch maar het zkh opgebeld en mag a.s. vrijdag komen voor een extra echo! Ligt er denk ik ook heel erg aan dat we nu precies in de week zitten waarin het de vorige x verkeerd gegaan is. Ik heb heel weinig vertrouwen in m'n lichaam.. Ik hoop maar zo dat vrijdag alles er goed uitziet, dan ben ik deze week tenminste 'goed door'.. Radna: Hoe gaat het nu met je en met Mano? Goed geregeld zo met het kolfen toch? Lukt het je een beetje allemaal? Je hebt vast veel visite of niet? Sam: Super dat je toch een ei hebt gehad Wanneer is je NOD? Nannie: Meis, hier ook nogmaals mijn oprechte excuses! Ik vind het zo stom dat ik het vergeten ben. Maar ben jou zeker niet vergeten hoor! Vind het echt balen dat je ongi geworden bent in je vakantie Nog een wkje tot de kijkoperatie! Ik hoop natuurlijk dat daar niks bijzonders uitkomt, maar snap je angst wel hoor meis. Je gaat toch twijfelen he.. Heel begrijpelijk. Wat naar dat je zo'n pijn hebt tijdens het vrijen, ik hoop dat ze iig daar een oorzaak voor kunnen vinden. Moeten jullie dan ook een maandje overslaan of mogen jullie gelijk verder met IUI? Moon: Thnx Hoe gaat het met jou en de beeb nu? Gaat al snel he! liefs Marjo
@ marjo Ik snap je angst meis.. ik ben nu ook nog heel erg bang. En al helemaal voor de 20 weken echo. Bang dat er iets verkeerds aan is.. maar dat is gekomen door dat ik naar gedroomd had op vakantie. Begon in de droom in eens mega te vloeien dus toen ik wakker werd meteen naar de wc slip checken. Maar is fijn dat je extra echo mag. En probeer te genieten weet dat het moeilijk is en krijg ook wels op m'n kop van marco en m'n ouders dat ik me te veel zorgen maak.. maar voor je het weet is het al weer over/ Hier alles goed.. hij/zij is soms druk met trappen Conditie gaat ook wat beter. Morgen weer al m'n uren werken dus ben benieuwd hoe het gaan zal.
Hey Marjo, even een dikke knuffel van mij! Denk dat het een hele normale reactie is dat je je zorgen maakt... weet zeker dat ik dat ook als ik ooit weer zwanger ben. Ik las laatst iemand die het verglijkt met een zwaar beladen rugzak. Bij elke goede echo, elke week die voorbij gaat, de eerste trapjes... verlies je een stukje van de 'lading', en groeit het vertrouwen. Misschien een mooie gedachte waar je je aan vast kunt houden? Denk in ieder geval aan je! Liefs, Daan
hey marjo het is niet meer dan logisch dat je nu dat gevoel hebt en in deze week kan ik het me helemaal voorstellen! Vrijdag zul je zien dat alles goed is. zoals daan het zegt is het ook denk ik het is een zwaar beladen rugzak! Wij gaan niet verder met IUI deze maand of volgende maand. We beginnen na de bruiloft weer. Behalve als de arts natuurlijk zegt dat de vruchtbaarheid toch een stuk groter is na de kijkoperatie dan wil ik wel verder. ben nu ook alweer 9 dagen ongi dat is toc h niet normaal?! Nou meiden tot gauw. en marjo rustig aan dikke kus en knuf!
hoiii allemaal, hoe is het met jullie? en de nieuwbakken ouders, gaat alles goed met de frummels? marjo, kan me je angst helemaal voorstellen, denk dat ik dat ook heb als ik weer zwanger raak. dikke knuf moon, jij ook dikke knuf nannie, 9 dagen ongi, jee das ook niet leuk meer hoop dat er wat uitkomt met de kijkoperatie hier nog 4 dagen wachten om te testen, maar misschien test ik dinsdag of woensdag pas. de vorige keer was ik ook 3 dagen overtijd ik word wel langzaam gek hier, mijn temp is nog nooit zo hoog geweest, hoogste is normaal 36.9 en nu 37. en ben verschrikkellijk moe, maar eig al bijna een week, dat kan toch niet zo snel al? xxx sam
Hoi meiden! Ben weer thuis na 2,5 dag in het ziekenhuis te hebben gelegen. Met beebje alles goed gelukkig, zal hieronder even verslag doen.. Dinsdagnacht werd ik om 1 uur misselijk wakker met ontzettende pijn in m'n maag. Eerst dacht ik, gaat wel over even rustig aan doen, maar het werd steeds heftiger. Op een gegeven moment wist ik echt niet meer hoe ik het had. Ik heb echt nog nooit zo'n pijn gehad! Kon niet meer staan, niet meer liggen en toen begon ineens het overgeven. Het was zo heftig! Ik heb dit tot half 5 'volgehouden', maar ging door de grond van de pijn. Toen heeft hub maar de HAP gebeld en binnen een uur zat ik bij de spoedeisende hulp en ben ik 'lekgeprikt' en besloten ze me op te nemen. Tot 12 uur de vlgde dag kon ik nieteens liggen, want zodra ik plat lag moest ik weer overgeven. Echt een drama. Ik heb medicijnen gekregen en nadat ik die eerst had uitgespuugd, bleven ze er bij de 2e poging in. Gelukkig! Toen kon ik ook even slapen en ging het iets beter. Diagnose: Veel te veel maagzuur, waarsch. door de hormonen. En ongetwijfeld zal er ook spanning mee hebben gespeeld, zoals jullie weten was ik erg onzeker de laastste dagen. Gelukkig hebben ze woensdag gelijk een echo gemaakt en zag en hoorde ik een prachtig kloppend hartje .. Zo mooi! Beebje lag zelfs 3 dagen voor op schema, dus die trekt zich niks aan van mijn misselijkheid e.d. Gistermi. zou ik eerst naar huis mogen, maar het eten ging bijna weer fout. Ik kreeg gelijk weer pijn, dus toen besloten ze me nog een nachtje te houden ter obervatie. Vannacht is het gelukkig goed gegaan en vanmorgen heeft hub mij lekker opgehaald en heb ik heerlijk thuis nog wat bij kunnen slapen. Ik lag met 4 andere zwangere meiden op de afdeling en 's nachts was het een af en aan lopen van verpleegsters dus slapen was er niet echt bij. Heb medicijnen meegekregen en een aangepast dieet. En tot nu toe gaat het allemaal goed! Ik ben gelijk 'afgestraft' met mijn onzekerheid dus liefs Marjo
Hey Lieverd, Fijn dat je weer thuis bent. Schrok wel van je sms, al deed ik net als of van niet....hihi Nu rustig aan doen hoor! Gaat echt allemaal goed komen, met zo'n vechter als moeder! Dikke kus en tot snel.
jeee marjo, schrik gewoon van je bericht poehee, je krijgt het weer niet zo maar he heel veel sterkte en rust lekker uit, laat je maar lekker verwennen door hubbie
yeetje meis, das ff schrikken zeg, gelukkig is wel alles goed met beebje, hoever ben je nu eigenlijk. Dat wordt wat als je nu al last van maagzuur hebt, wordt alleen maar erger als beebje groter wordt Wat voor een dieet heb je nu dan, hoop dat je je eten daarmee beetje binnen kan houden en dat beeje goed gaat groeien! Sam, bij jou wordt ie spannend nou toch? wanneer mag je testen? duimen draaien hier voor je hoor! Hier gaat alles goed, gaat steeds beter, t is echt een lieffie, maar ja dat zegt iedereen natuurlijk van zijn eigen kind hahahaha fijn weekend allemaal liefs radna en kleine mano
heyy radna, heb vanochtend getest, moest van hap ivm met galsteenaanval en dat ik nu ana de zware antibiotica en pijnstillers zit en negatief, dus helaas....
@marjo jeetje wat een toestand ineens! Gelukkig dat beebje goed groeit je hebt nu al op en top last van de hormonen dus... hopen dat het met het dieet beter gaat! @sam balen meid! op naar 18 juli dus! Liefs Nannie
ohh Sam wat balen zeg! En nu gaat de gyn andere plannen maken voor behandeling? Dit was toch laatste keer clomid. Een galsteenaanval klinkt ook pijnlijk, gaat t alweer wat beter met de medicijnen? Hoop dat de gyn een goed ander behandelplan voor jullie heeft en dat dat snel goed resultaat geeft! hele dikke knuff
heyyyy meiden, hier gaat het redelijk, de pijn is zo goed als weg, alleen ben errug moe en errug misselijk. straks om half 11 naar de huiasrts voor verwijzing chrirug, want galblaas moet eruit. dus de behandelingen komen zoizo stil te liggen, want ik mag nu niet eens zwanger worden de hap arts had het over 6 weken zaterdag voor ik geopereerd word en mijn ma moest toen 8 weken wachten. dus we liggen er zoizo ruim 2 maanden uit met behandelen de waren er ook vanochtend dus hoe mooi alles er ook uitzag is het deze keer ook helaas niet gelukt, maar aan de andere kant maar goed nu ivm de zware pijnstillers en ab kuur en de operatie in het verschiet
Hey meiden, Sam: Wat naar dat je zo'n last hebt van je galblaas. Heb je dan ook last van te veel maagzuur en zure oprisperingen enzo? En moet je ook overgegeven? Gads meis, ben je weer klaar mee. Hoop dat ze 'm er snel uit halen! Balen dat je nu 2 mnd stil ligt qua behandeling, schiet niet echt op dan he.. Bah Vanaf hier een hele dikke knuffel voor je meissie! Ook weer verschrikkelijk kl*te dat de toch zijn doorgekomen.. Maar geef niet op hoor, hoe zwart het nu ook lijkt ook voor jou zal het zonnetje gaan schijnen! Radna: Idd dat ik nu al zo'n last heb van maagzuur beloofd nog wat ben ik bang.. Maar goed, met de meds en mijn lichtverteerbare dieet gaat het allemaal goed en blijft het binnen. Wel steeds op het randje van overgeven, zo smerig is dat! Ben nu vlgs de laatste berekening over de 9 wk, maar ik wacht de echo vrijdag nog ff af bij mn eigen gyn. Vlgs mn eigen berekening zit ik namelijk op 8+5.. Hoe is het met Mano? En het is ook echt een supermooi kindje hoor! Hoe gaat het met drinken, slapen etc? Geef je borstvoeding? Shaartje: Jij vandaag heel veel succes bij de gyn! Hoop dat je weer een mooie echo meekrijgt! Toi toi toi! Nannie: Hoe is het met jou? Zijn jullie nog druk met de 'regeldingetjes' voor de bruiloft of is alles in kannen en kruiken? Hoe is het met je cyclus? Hoop echt dat je ongi niet nog langer duurde dan 9 dagen, vreselijk zeg.. Hopelijk hebben ze er een verklaring voor. Heel erg veel succes en sterkte morgen met de kijkoperatie! Hoe laat word je opgenomen? Moon: Hoest met jou? Las vlgs mij dat jullie al geslaagd waren voor een kinderwagen? Ben benieuwd.. Wanneer heb je weer een echo? Nou, hier gaat het nog niet zo geweldig, moet echt heel rustig aan doen anders heb ik het gevoel over te moeten geven. Ook al ben ik kotsberoerrd, iets eten helpt vaak wel.. Lekker tegenstrijdig he.. Ga ook eerst niet meer werken tot de vakantie (over 2 weken) en dan zein wel wel weer. Gelukkig hebben we niks geboekt, want we hadden al plannen om in huis aan de slag te gaan.. Vrijdag echo nr.3! Liefs Marjo
he, Jeetje sam wat heftig allemaal, das ook wel erg balen zeg dat je behandelingen zo lang stil komen te liggen, maar je eerst zelf weer beetje beter zijn is ook wel belangrijk. Is zeker ook gewoon echt een buik operatie? moet je dan denk ook wel een aantal weken van herstellen. sterkte iig. Hoop wel voor je dat je dan beetje snel aan de beurt bent voor operatie en dat ze niet zon lange wachtlijst hebben! Marjo, had ik ook erg in t begin, heel misselijk steeds, eigenlijk te misselijk om te eten maar asl ik dan wat kleins licht at voelde ik me wel weer ff wat beter, ind heel tegenstrijdig maar ja, ik luste in t begin ook ineens dingen niet meer. Hier gaat t goed hoor met kleine man, ik geef wel borstvoding maar gekolfd en dan in de fles, tepels waren op dag 8 echt kapot, tot bloedens toe, toen ze weer heel waren heb ik t nog keer geprobeerd maar werkt niet echt, ging die steeds liggen sabbelen, kon die wel anderhalf uur volhouden, nam soms tussendoor wel een echte slok, met als gevol dat ik zowat non stop zat te voeden want hij dronk niet genoeg, dit is dus stuk fijner zo en t doet geen pijn! verder doet ie t goed, is echt een lieffie, gister met rob onder de douche geweest vond die echt lekker! Ga me tijd weer even nuttig gebruiken, hij slaapt nu heeft net gegeten en er komt zo een vriendin, dus kan ik nu mooi nog ff wat doen! liefs