@ marjo Hihi ik weet totaal niet hoe groot ie was. Heb daar niet opgelet haha. Was alleen druk met bedenken wat ik zou gaan zeggen. Ze zei wel dat ie ook leeg kon zijn maar dat hoop ik niet. Spannend ik duim heel hard voor je! Liefsss
@ marjo; nog ongeveer 2 maanden leven als studentje hier.... hahaha volledig huis in de renovatie.. (nieuwe badkamer, nieuwe keuken, extra slaapkamer, vergroten woonkamer, volledig nieuwe electra etc....) probeer je niet te druk te maken meid! (makkelijker gezegt dan gedaan) hou nog even vol de komende dagen.... duim,duim,duim,duim! @peetje: jij ook heeeeeel veel succes de komende dagen meis! liefs elfje
Hier gaat het eigenlijk wel goed hoor Marjo....druk aan het spuiten en tot nu toe gaat het best goed (af en toe een mindere dag, maar heb eigenlijk niks te klagen). Het was vrijdag even spannend maar inmiddels zijn we met volgende stap bezig. Hoop echt dat alle meiden die hier nu weer schrijven een mooie zwangerschap mogen uitdragen (sommigen zijn er al mee gestart) en dat de rest dus snel volgt! Toi toi toi meiden! Groetjes, Eva.
Heey ben ik ook weer...we zijn een weekendje weg geweest,vandaar geen reactie's van mij. Maarrrrr ben toch wel errug benieuwd hoe het met je gaat Marjo! Morgen testen toch? Nou laat gauw wat weten hoor!
Lieve Marjo! Wil je even laten weten dat ik mijn duimen volle toeren draaien voor je! Hoop dat je morgen of zo een positieve test mag in je handen hebben! Dikke knuffel! Liefs Kirby
Ooh Aldonza, meid, ik vergeet het telkens te zeggen! Ik wil je echt heel veel succes wensen met je eerste ivf-poging! Hoop dat het deze keer raak mag zijn want ook jij verdient het hoor meid! Liefs Kirby
Meiden, houd jullie vast................. ONGELOFELIJK! Ik ben er stil van! Het kan niet meer van de Pregnyl komen, want heb vrijdag getest of die uitgewerkt was en die was negatief.. Vlgs mij mag ik geloven dat ik eindelijk ZWANGER ben!! Ga zo gelijk de gyn bellen.... Bedankt voor het duimen lieverds! Ik kan het nog niet bevatten.. WHAAAAAAAAAAA eindelijk! kussss
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah TE GEK meis! Ik ben zooo blij voor je! Gefeliciteerd en snel gaan genieten vanag nu! Hele dikke kus!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MARJO! WAT GOED! SJEEE BEN OOK HELEMAAL BEDUUSD... OW BEN ZOOOOOO BLIJ VOOR JE! GEFELICITEERT JOH! WELKOM BIJ DE CLUB SUPER ZULK GOED NIEUWS IN DE OCHTEND! NOU GA LEKKER GENIETEN! (WANNEER BEN JE UITGEREKEND?) HOE REAGEERDE JE MAN? TELL ME EVERYTHING!
aaaaaaaaaHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH super super super super super gefeliciteerd meid! voelt lekker he zon test in je handen, en ook heel ongeloofwaardig vond ik! Zit hier bijna net zo blij te zijn toen ik t las als met mijn eigen test! Hie rook goed nieuws, gister 20wk echo gehad en alles was goed, wat is dat super zeg om te zien, de kleine lag wel een beetje moeilijk voor de vrouw maar alles is gezien! Beebje ging ook nog een keer heel uitgebreid gapen precies toen t van bovenn af in beeld was! echt zo gaaf! we zijn helemaal blij! volgend weekend beginnen we aan t kamertje! ben echt zoo blij voor je marjo! hoe is t met de rest, sam hoe gaat ie bij jou! He kirby op jou had ik nog niet gereageerd, wat balen meis dat je plat moet, gebiet je er nog wel van nu? wel proberen he, straks krijg je iets moois! en wiuj vermaken je wel hier liefs radna
sorry voor deze inbraak! WWWWHHHOOOEEEEEHHHHOOOEEEEEEE! Wat een nieuws, en wat heb jij het ongeloofelijk verdiend! Het werd tijd voor een goed nieuwtje! Super, hele dikke kus. Shaartje
marjo! yes yes yes! wijfie! ik had al een erg goed gevoel bij je! super meissie, heeeeeeeeeel erg gefeliciteerd! ! ! ! wat een fantastisch nieuws! geniet ervan he! hele dikke knuf elfje
Ooooow meiden, t is gewoon niet te bevatten! Haha heb inmiddels al 2 x getest, beide keren vet positief dus t kan niet anders... O echt zooo bedankt voor jullie felicitaties! Ben echt superblij, maar ook erg bang en onzeker, maar dat hoort er vast bij.. Ik kan het gewoon niet geloven, hub evenmin. Zijn er echt ondersteboven van.. Hij is natuurlijk ook helemaal door het dolle heen.. Net de gyn gebeld trouwens is ze op vakantie Dus de assistente gaat overleggen met een andere gyn. Wanneer kregen jullie de 1e echo? Ook zo rond een week of 7? Oooo echt spannend zeg, ik hoop zoooo dat het goed blijft gaan allemaal! Kussss
oh ik zit hier met tranen in me ogen echt waar! meid wat ben ik blij voor je! geniet ervan meis! Het is je zo gegund. Dikke knuf Nou hier nog steeds geen zeker heid uitslag komt einde van deze week pas verdorrie! Ik heb zelf het gevoel dat het raak is weet niet waarom maarja me lichaam zal me wel voor de gek houden.
Peet, ik hoop het meissie! Ooo dat zou geweldig zijn, gaan we samen naar de oktober-mama's Wat balen dat je nog zo lang moet wachten op de uitslag, waarom duurt het zo lang dan? Hoeveel dagen na de Pregnyl zit je nu? xx