hey meiden hier ff kort berichtje van mij. Kijkoperatie is vies tegen gevallen hebben een bed in de kamer gezet want ik kan niet eens traplopen. Ben absoluut niet kleinzerig maar dit doet echt pijn! Al mijn ribben voelen zwaar gekneusd aan en de wond in mijn navel en eromheen brand enorm. De uitslag is onduidelijk. De arts snapte het zelf niet eens want alles zag er super uit totdat hij met de blauwe vloeistof de eileiders wou doorspuiten. Dat wou maar niet vier keer werd het katheter er weer uit geduwd en de vloeistof wou niet door de eileiders heen. Dat duidt er toch op de ze volledig dichtzitten. Maar ja hoe kan ik dan vorig jaar zwanger zijn geraakt. Het zou na de tijd dicht kunnen gaan zitten dat zou dan het enige zijn. Nu afwachten tot 11 september tot die tijd moeten we goed nadenken wat we willen. Of ivf of misschien nog baarmoederfoto dat het daar beter op te zien is. nou zo kort was het berichtje niet he haha marjo rustig aan meid straks lekker genieten! en sam jij ook rustig aan en beterschap! Liefs nannie
Hey Nannie, Fijn dat je weer thuis bent. Wat naar dat je zo'n pijn hebt zeg Komt natuurlijk ook nog van al het gas wat ze in je buik hebben gespoten denk ik? En jeetje, wat naar dat de contrastvloeistof niet goed door je eildeiders wilde lopen. Idd, kan me voorstellen dat je dan je vraagtekens hebt bij verstopte eileiders omdat je vorig jaar wel zwanger geraakt bent. Veel sterkte de komende tijd met het nemen van een beslissing.. Als je wilt praten, je weet me te vinden he! dikke kus en doe maar rustig aan!