Ik kreeg pas bij week 12 ofzo Maar omdat ik begon te vloeien toen mocht ik bij 5w3d. Maar dan is er echt nog weinig te zien. Dat onzekere gevoel hoort er zeker bij. Als je de echo ziet gaat dat wel over Probeer wel te genieten hoor! Het is echt zo iets moois zwanger zijn hihi.
Marjo ik zit nu 12 dagen na de pregnyl prik! Ik weet echt niet waarom het zolang duurt baal er ook flink van! Als ik tehoren had gekregen dat ik een eisprong heb gehad dan zou ik wel eens kunnen gaan testen.
Marjo, Ik vind dit echt super nieuws! VAN HARTE GEFELICITEERD DUS!!!!!! Ik wist gewoon dat het raak zou zijn eens je met die Progestan begon, alleen jammer dat je gyn niet vroeger wou luisteren hé! Nuja, het maakt allemaal echt niet meer uit! Je bent eindelijk zwanger en nu moet je er maar van gaan genieten! Een hele dikke knuffel! Kirby
Oja, ik kreeg de eerste echo toen ik 5w2d was... toen was er enkel een vruchtzakje te zien, een weekje later zagen we al een flink kloppend hartje! Lieve meid, ik ben echt superblij voor je! Je verdient het echt!
lieve marjo, ik kreeg mn eerste echo met 7,6 weken bij de gyn! maak je niet te druk meis! het gaat vaker goed dan niet goed! liefs elfje
Wil niet lullig over komen.. maar 1 op de 3 gaat mis hoor elfje. Hoop heel erg dat dat niet gebeurd bij marjo! Want is totaal geen leuke ervaring
Maar dan nog gaat het vaker wel goed dan niet! Ik had trouwens gelezen dat 1 op de 10 fout gaat! Anyway ik zou eerst een echo krijgen met 9 weken maar dat duurde me te lang en heb toen gebeld en mocht toen eerder komen met 7 weken. Niet teveel zorgen maken hoor! Ik heb een heel goed gevoel bij jou! Je moet nu toch door met de progestan? Ow zooo gaaf hoor!
he marjo, leuk een oktober mama! bij ons bij de gyn doen ze met 7 wk een echo, ik kreeg er een met 6 omdat ik steeds bruinverlies had en toen weer weer een met 8 maar normaal is t 7 en 9 of 10! spannend, en t staat je goed hoor zo'n banner! knuf radna
Jullie zijn zoooo lief, enorm bedankt dat jullie me zo gesteund hebben al die tijd! De ene keer wat minder contact dan de andere keer, maar ben echt blij met jullie hoor! En ik hoop echt dat het goed blijft gaan! Indd Kirby, Progestan dat is het 'm! Ik had het een half jaar terug al aangekaart, maar goed niet achterom kijken, van nu af aan vooruit Net teruggebeld door de vervanger en krijg vlgde week vrijdag al mn 1e echo! Dan zouden ze al kunnen zien of het 1 vruchtzakje is of misschien wel meer.. Tot die tijd zeker progestan doorgebruiken en waarsch. zelfs tot de eerste 3 maanden! Om een mk te voorkomen! Oooo ik ben zo excited, niet normaal meer! kusss
Marjo ik open deze site en ging als eerste even hier kijken (was natuurlijk reuzespannend)...en.......... Wat heerlijk meis...wat een goed nieuws! Lijkt me idd ook nog heel onwerkelijk....hier heb je zolang op gewacht en eindelijk is het zover! Van harte proficiat met dit goede nieuws en wens je een voorspoedige zwangerschap toe. Nu eerst op naar de 1e echo, succes!
Bedankt Aldonza, vind je zo'n supersportieve meid hoe je altijd meeleefd en oprecht blij bent! Als ik het iemand gun dan ben jij het wel! Hopelijk mag je gauw volgen! Denk ook aan jou hoor en blijf duimen! liefs
@ pientje Dit is mij verteld maar misschien heeft dat ook te maken met dat ik diabetes heb en dat het daarom groter risico is.
MARJO! GEFELICITEERD MEID! WAT ONGELOFELIJK SUPERDEPUPER GAAF! ZIT HELEMAAL TE SHAKEN HIER VOOR JE GENIET ERVAN MEID, JE VERDIENT HET. DIKKE KNUFF VAN EEN GAT IN DE LUCHT SPRINGENDE SAM p.s ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken
Heee Marjo, Lees net je supergoeie nieuws! Echt van harte GEFELICITEERD! Gaaf he? Waanzinnig hoor! Kan me helemaal indenken hoe je je voelt, zit in dezelfde positie ongeveer. Ik moet de progestan tot 6 weken na de positieve test gebruiken. Nogmaals van harte, echt geweldig! Veel liefs Lenneke
He Marjo, Helemaal super zeg! Gefeliciteerd! Ik snap dat je onzeker bent, is het eindelijk raak (lang leve de progestan!) en dan ben je natuurlijk bang dat het misgaat. Dat zou ook mijn grootste angst zijn. Maar probeer er van te genieten en hopelijk krijg je over een aantal weken al een kloppend hartje te zien! (Gewoon eisen dat je met 7 weken ofzo weer een echo krijgt). Liefs, Snoopy
GEFELICITEERD MARJO Ik had gewoon tranen in mijn ogen, meid wat een geweldig nieuws! Ik ben gelijk helemaal blij. Heeft al dat duimen eindelijk geholpen. Ga er heerlijk van genieten, het is eindelijk zover! Dikke knuffel en kus van Senna
Thnx allemaal! Ik zit alleen behoorlijk met het vlgde. Gisteravond begon ik ineens roze verlies te krijgen. Klein btje bij het afvegen en in mn onderbroek. Vannacht was het over, maar vanochtend begon het weer een beetje dit keer oranje/roze. Tis echt geen rood bloed maar ik heb toch in mn ongerustheid de poli opgebeld. Vlgs hun kon het van alles zijn en ermee te maken hebben dat het allemaal wat beter doorbloed is nu. Moet gweoon afwachten tot de echo vlgde week vrijdag. Het is nu trouwens opgehouden. Toch maar ik me wel zorgen hoor! Wie van jullie heeft dat ook gehad? kusss
heyyyy meid, jee dat is schrikken dan he. maar ze kan idd gelijk hebben, of een innestelingsbloeding of idd een vaatje geknapt. zolang je geen krampen hebt en het geen helderrood bloed hoeft er niks aan de hand te zijn. wanneer mag je naar de gyn? knufff
Nee heb geen krampen, tenminste niet anders dan de afgelopen dagen. Voel wel vaak een soort trekkerig gevoel in mn baarmoeder, maar dat heb ik al een paar dagen. Net nog maar weer getest voor de zekerheid en die was zonder ochtendurine gelukkig nog helemaal positief.. Toch ben ik ongerust, ik heb hier zo lang op gewacht en ben zo bang dat het verkeerd gaat.. Ik weet het moet rustig blijven, maar aangezien ik momenteel thuis zit let ik overal extra hevig op.. Mag vlgde week vrijdag (09-02) voor de echo komen.. Oooo ik hoop zo dat het goed blijft gaan! kuss