Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee marjo,
    das heel erg schrikken he meis! maar idd wat sam al zegt, kan nog een beetje met de innestelling te maken hebben... en wat ze bij de poli zeiden, klopt natuurlijk ook! alles is enorm goed doorbloed! ik was ook veel gevoeliger down under in het begin..

sterkte met wachten meis... die eerste weken kruipen in eerste instantie he!

liefs elfje

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Kan me voorstellen dat je schrikt...je wilt zoiets kostbaars niet verliezen.
    Wat gaat de tijd langzaam dan heh....

Ik merk ook daar het daaronder extra doorbloed is.
    Want elke keer na de sex had ik licht bloed verlies. Vooral in het begin.

En het komt zoooo vaaak voor licht bloed verlies tijdens zwangerschap.
    Zelfs als je te hard perst met ontlasting kan je bloed verliezen.
    Probeer niet teveel zorgen te maken (makkelijker gezegd dan gedaan...)
    Weet nog hoe killing ik die die eerste tijd vond...

Nou ik blijf door duimen en tel mee af naar volgende week vrijdag.
    En als je je weer eens zorgen maakt of meer bloed verliest,gewoon de gyn bellen hoor!

Liefs Pientje

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marja pff, kan me je ongerustheid wel voorstellen. Maar ik heb het idd ook al vaker gehoord. Mijn vriendin hetzelfde verhaal (2e ivf nu bijna 33 weken zwanger van 2-ling), had het ook in het begin en later ook nog wel. Maar ik snap je gevoel ...het gaat nu om jou! Maar hopen dat het snel vrijdag mag worden en dat je in katzwijm mag liggen van jullie kleine mupke waarvan het hartje krachtig klopt! En de tranen zullen zeker vloeien meis.....maar denk van geluk en een groot gedeelte spanning die van je af valt hopelijk!
    Heel veel succes en dikke knuffel!

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    He meis,
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Probeer rustig te blijven en iets te gaan doen, als je je thuis extra druk maakt (wandelen, boek lezen, wat dan ook)
    Ik hoop voor je dat het snel volgende week is en je dan je traantjes van geluk mag laten rollen. Hou je taai he!
    Kus

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Bedankt voor jullie adviezen en tips meiden! Heb er enorm veel aan hoor!
    Gelukkig is het gestopt (fingers crossed ;) ) en heb ook geen echte buikkrampen oid.. Toch heeft het wel de hele dag wat doorgezeurd..
    Blijft wel heel spannend hoor.. Ik wil zo graag genieten! Houd jullie op de hoogte..

veel liefs

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heeyyy meid, fijn om te horen dat het weer weg is.
    hoop dat het nu wegblijft en je lekker kan gaan genieten meid

knufff

7. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ha die Marjo,

Wat fijn dat het nu weg is dat geeft toch een beetje een zekerder gevoel.
    Ik had in het begin ook elke keer het gevoel dat ik ongesteld moest worden (krampjes).
    Er gebeurt toch een hoop in je baarmoeder ;) .
    Ik vond de eerste drie maanden toch erg onzeker, ik was blij dat deze voorbij waren maar iedereen ervaart dat natuurlijk anders.
    Fingers crossed!

Kus van Senna

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Nog steeds alles in orde Marjo? Ik duim mee hoor!

Liefs Lenneke

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hey,

Hoe gaat het nu?
    Nog een weekje tot de echo...spannend...
    Laat je nog ff weten hoe het met je gaat?

Liefs Pientje

10. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Hoi hoi,

Sorry dat ik even niet geweest ben, ik trok het ff niet. Ik zit zo in onzekerheid meiden. Verlies sinds dinsdag dus steeds kleine beetjes bloed. Echt roze veegjes, soms denk ik het stopt, maar gisteravond zaten er ook rode sliertjes door :(
    's Morgens heb ik nergens last van, maar vanaf een uur of 16.00 begint het. Ik Vind het echt dood en doodeng. Ben zelfs helemaal over de zeik geraakt gisteren, was ervan overtuigd dat het een mk ging worden. Hub is thuis gebleven en heb de hele dag op de bank gelegen. Ontzettend duizelig.
    Heb het zkh gebeld en later heeft hub zelfs nog gebeld. De dosis progestan mag omhoog, maar als er iets mis is met het vruchtje gaat het sowieso afkomen. Daar kan geen 'extra boost' tegenop.. Kan ook niet eerder naar het zkh, want er is nog niks te zien zeiden ze. Moet gewoon afwachten. Nou ja gwoon, ik sta echt doodsangsten uit. Willen jullie alsjeblieft voor me duimen dat het goed gaat? Ik houd jullie op de hoogte. Het verlies is nu wel weer gestopt trouwens..

veel liefs

11. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    @ Marjo83: Wat vervelend meid dat je je zo onzeker voelt! Hoop echt van ganser harte dat het allemaal goedgaat! DUIM VOOR JE!

Groetjes en suc6!
    Marjo

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik ken je gevoel het is ook echt mega eng.
    Ik duim zkr voor je en hoop dat het gewoon blijft zitten!
    Maar probeer rustig te blijven en positief te denken hoe moeilijk dat ook is.
    Is een stuk beter voor het kindje.

Liefsss

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Bedankt, ik weet heel goed dat ik me rustig moet houden. Ben ook boos op mezelf dat ik zo over de toeren ben geraakt. Het is nog steeds weg als sinds gisteravond maar dat was gisteren dus ook zo.. Ik probeer echt om rustig te blijven. Ik word zo heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees, het is bijna niet te doen..

14. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    STERKTE MEID!

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    lieve marjo,
    probeer anders even lekker uit te waaien of zo... je zinnen even op iets anders te zetten (makkelijker gezegd dan gedaan)..

en wij slepen je wel door deze week heen meis!

ik denk aan je!

liefs elfje

16. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hier draaien de duimen ook hoor !
    En met dit berichtje stuur ik je een hele lading rust mee ...............................

Liefs, Bibu !

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Marjo, wat leef je nu tussen hoop en ellende meis! Kan ook weinig zeggen om je gerust te stellen denk ik. Je hebt niks aan verhalen van anderen die het ook hadden en waarbij het allemaal wel goed is gegaan (zoals bij verschillende vriendinnen van mij), want het gaat nu om jou!
    Maar een hele dikke knuffel en dat het maar gauw tijd wordt voor de echo en je een mooi knipperend lichtje ziet!

Liefs, Eva.

18. peetje22

peetje22 Actief lid

21 jul 2006
    332
    0
    0
    oh marjo wat k*t die onzekerheid.
    Ik ga voor je duimen echt waar
    Hou je lekker rustig meis al is dat zo moeilijk!
    een hele dikke knuf van mij!

19. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Ik zit bijna met tranen hier om die lieve zorgen van jullie! Ik blijf dankjewel zeggen. Vind het echt fijn dat jullie zo meeleven, zelfs de meiden die het zelf harstikke moeilijk hebben omdat het al zo lang duurt. Vind jullie toppertjes!

Het verlies is nog steeds gestopt. Wel met afvegen een klein stipje maar niet noemenswaardig. Vind die rode sliertjes van gister zo eng. Het was best veel. Maar nu las ik net dat dat ook kan komen als er 1 vruchtje afkomt. Het blijft gissen natuurlijk, maar aangezien ik 3 eisprongen heb gehad kan het misschien wel. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik me niet langer gek ga maken.. En tot komende vrijdag blijf ik jullie gewoon lastig vallen ;)

veel liefs

20. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    lieve marjo,

wat balen dat je nu weer zo in onzekerheid zit! is nie eerlijk!

Ik ken je gevoel heel goed, ik heb dit ook gehad, dacht nl ook dat ik gewoon ongi was geworden alleen dan beetje raar en stuk minder, en dat is echt dood eng, hele tijd naar de wc om te kijken of t er weer is of niet!
    IK heb er 2 weken last van gehad, meestal was t rood bruin maar ook paar keer echt wat roder met afvegen, en ze hadden er toen bij mij ook geen verklaring voor, zat zelf aan dat echo ding toen ze die eruit haalden :oops: dus kon ze wel gelijk goed zien wat ik bedoelden!

T is zo een heel verhaal over mezelf, maar denk misschien als je dit leest wordt je weer iets zekerder, maar ik begrijp precies hoe je je nu voelt, heel veel sterkte met wachten tot volgende week, en ze kunnen nu indd nog niks zien ik ging met 6wk 2dg en toen was t echt zoeken was pas 2,5 mm!

Ga heel hard voor je duimen!

dikke knuff radna

Deel Deze Pagina