He Radna, doe niet zo gek meis, hoezo een heel verhaal over jezelf? Dat is toch alleen maar goed! Ik vind het fijn om te lezen hoor, en je mag alles typen hier. De topictitel vind ik ook niet zo toepasselijk aangezien het over ons allemaal gaat hier! (maar op het moment van openen was ie dat wel hoor ) Maar jij had dat dus ook en bleef het ook dagelijks terugkomen gedurende die 2 weken? En was het ook wel eens even helemaal weg? Of was het de hele dag door een beetje? Had je ook buikkrampen, een soort ongi-gevoel? Sorry veel vragen knuffie
Ow, lieffie! Ik duim me gek voor je! Hoop dat het inderdaad tijdelijk is. Kalmte kan ons redden, zegt mijn moeder altijd....hihi. Klinkt zo bijbels! Maar is wel waar, houd je rustig! en je zal zien dat het goed komt. x Shaar
Thnx skattie! Het klinkt indd heerlijk bijbels, hihi. Ik zal me gedeisd houden (mn uiterste best doen het te proberen ) Hoe is het met jou en hoe was het bij de gyn? Moest je vandaag toch heen? Ben erg benieuwd, let me know! xxx
heyyy meissie, wat zul jij je rot voelen zeg. en wta een onzekerheid zeg. ik kan me verder alleen maar bij de rest aansluiten dat ej ej rustig moet houden, wat idd makkellijker gezegd als gedaan is. heel veel sterkte en een dikke knufff meid
Lieve Marjo, Mijn duimen draaien door. Doe lekker rustig aan! Ik blijf aan je denken. Veel liefs van Senna
he marjo, Ik had indd wel buikkrampen, echt zo'n ongi gevoel, t is een paar dagen weggeweest 2dg om precies te zijn dit weet ik nog zo goed omdat t precies een weekend was, en daarna kwam t weer terug, dus na een week weekend weg en toen weer een week terug. en ik was al die tijd echt mega onzeker, dus heb toen eerder gebeld voor een echo, moest toen uitleggen hoe en wat, en dat wilde ze ook eerder een echo maken omdat t ( dit wil je waarschijnlijk helemaal niet horen, maar zet t toch maar even neer ) ook kan wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwschap, maar ze zag dus gelijk dat dat niet zo was, misschien komt t wel omdat ons lichaam toch wat meer van slag is, met die medicijnen ook enzo. Ik heb er toen ook vanalles over opgezocht op internet, en bij alle vrouwen die voor de 16 de week bloedbruinverlies hebben lijdt dit bij 50% tot miskraam en bij de rest was t gewoon, nog innesteling of iets, dit noemen ze t geloof ik tot ong de 10de week. De zus van mijn vriend heeft t ook gehad, dachten dat t fout was gegaan, gingen ze kijken was er nog wel beebje te zien, dus had er waarschijnlijk 2 waarvan er een fout is gegaan, kindje is nou ondertussen alweer 1jr. En jij had toch ook meerdere eitjes? duim heel hard voor je! Sam, hoe gaat ie met jou? fijn weekend allemaal knuff radna
heyy radna, hier gaat het goed, heb de clomid weer binnen en zit nu op dag 11. gisteren iedere keer steken in mijn eierstok, dus misschien is het toch wat aan het doen. ik hoop het, dan hebben we in ieder geval weer een kansje. en kunnen we er weer vol voor gaan
Hey, Ben gister naar een natuurgenezer geweest. Maandag naar de gyn. Die man had wel een paar goede punten. Komt er min of meer op neer dat ik achteraan stond met het uitdelen van hormonen, ja ik zag jullie daar ook staan...! Daarbij komt dat ze ook nog eens flink wat nodig hebben om te werken. Wat zoveel betekent dat ze lui zijn, niet goed ontwikkeld en weinig. Hij zegt dat hij het gevoel heeft met clomid de finish te zien, en hij wil graag bijspringen omdat hij denk dat de hormonen alleen verhogen niet voldoende is voor mijn hypofyse, er moet ook een bredere basis komen. Daarvoor heb ik druppels gekregen en poeder. Hij wees me ook op mijn rode ogen en nasale stem, last van longen en wat andere zaken. oa behoefte aan suiker. Dat die slijmvliezen met die hormonen in verbinding staan en je suikerspiegel ook. Waren wel logische dingen die hij zei. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik maar. Schijnt van die druppels wel getriggerd te worden, dus hubbie moet oppassen. Hoe is ie met jou dan Marjo? x
Marjo, heel veel sterkte met afwachten, ik ga voor je duimen dat het wegblijft, is veel geruster zwanger zijn! Probeer er vertrouwen in te hebben, pas als je zeker weet dat het niet goed is, moet je je pas druk maken (makkelijk gezegd, ik hoop dat het je een beetje lukt). Liefs, Snoopy
Hihi ben benieuwd of het helpt shar! Hoop dat alles goed gaat marjo! Hier gaat het wel.. erg misselijk steeds Maar ook wel weer zin in lekkere dingen hihi
Ja dat wel.. ook erg spannend. Ik wil het het liefste gewoon vandaag weten! Dan weet ik waar ik aan toe ben haha. Is alleen nog erg vroeg om positief te testen. Dus misschien dat ik woensdag weer een testje er tegen aan gooi.
Heee hoi hoi, Hoe is het hier? T is zo stilletjes! Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie! Radna: Bedankt voor je uitleg! Vind het echt fijn te horen dat het bij jou niks te betekenen had, maar die angst die je hebt is ronduit k*te he.. Ik had indd meerdere eitjes, 3 stuks dus had er ook al wat over gelezen. Gister hoorde ik zelfs van iemand dat zei een week ongi was geweest toen er 1 eitjes afvloeide (uiteindelijk is er toch 1 blijven zitten). Tja, tuurlijk lees je liever de positieve dingen, maar we moeten nu maar gewoon afwachten! Hoe gaat het verder met je? Moon: Duim voor je hoor! Enne het kan echt alle kanten nog op als je gister hebt getest! Zoals ik al zei, ik teste met matcare 4 dagen voor mn NOD ook nog niet positief! Veel sterkte en niet teveel snoepen he Sam: Ben je ook aan het tempen nu of ben je ff gestopt daarmee? Hopeljk springt je follie gauw! Heb je nog fm's tussendoor? Shaar: Dus je bent bij de natuurgenezer geweest. Hopelijk heb je er wat aan meid! Op zich geloof ik ook wel in dat soort dingen hoor. Heb zelf een tijdje bij een homeopaat gelopen en al is het alleen maar doordat je er zelf in geloofd, dat kan al verschil uitmaken. Enne ik stond echt ver achteraan met het uidelen van de hormonen en zie nu! Heel veel succes morgen he bij de gyn! Neem je een briefje mee met punten erop? Toi toi toi hoor, laat je niet afschepen! Pientje, Senna, Kirby en de rest: Hoest met jullie? Let me know! Ben benieuwd! Hier gaat het weer wat beter gelukkig. Gisteren nog wel even wat verlies gehad maar in tegenstelling tot de andere dagen was het al minder en zeker niet rood. Heb het idee dat het na inspanning extra snel komt. Had het namelijk na het fietsen en boodschappen doen.. Doe dus maar ff een btje rustig aan nu. Ooo nog 5 nachtjes slapen! Pfff wist niet dat een week zo lang kon duren haha Gisteren kwam mn schoonmoeder aanzetten met een lievig pakje en 3 slabjes. Had nog zo gezegd dat ik dat niet wilde! Maar ja ze bedoeld het goed dat weet ik... Vanmi. op visite bij mn schoonzusje die is ook helemaal door het dolle heen. Moet iedereen afremmen vlgs mij.. Nou ja, ze bedoelen het goed en leven gewoon heel erg mee.. We'll see vrijdag... Kussss
@ marjo Ja, ik had zelf ook pas 4dagen na me nod positief maar was benieuwd. Denk misschien doet ie het al haha. Fijn dat het al minder is meis. Hoop voor je dat de week om vliegt! Fijn dat iedereen zo blij is haha bij ons waren ze toen ook helemaal gek. Me moeder kwam meteen met hele tas vol en zei ook meteen je krijgt de kinderwagen hihi.
marjo, wat fijn zeg dat het zoveel minder is nu. en idd dan maar even heel rustig aan he. ik temp nog steeds (moet van gyn) en ben vandaag weer gestart met ovu testen, dat vind ik voor mezelf prettiger dan tempen. morgen moet ik naar de gyn voor een fm, dat is op dag 14. dus ben benieuwd.... moon, meid, mijn duimen draaien zwart hiero voor je
spannend sam, hoop dat ze al een mooi eitje zien bij je! komt er weer een drukke tijd aan voor jullie marjo, hoe gaat ie ermee, nog een paar daagjes en dan mag ke al lekker voor echo, vrijdag toch? moon, bij jou al iets te bekennen, waanneer kan je nu testen? Kirby, hoe gaat ie met jou, hou je t nog een beetje vol je bedrust? Hier alles goed, begin aan de kamer is gemaakt aankomend weekend t grote werk, behangen en de vloer, dus dan ziet t er al gelijk heel an=ders uit! De kleine is lekker actief de laatste paar dagen, voel m echt steeds goed echt heel leuk is dat, t is bijna verslavend, wil m de hele tijd wel voelen..........hahahahaha, tis zo gezellig! OHHHH van t weekend, schattig overhemdje gekocht , met ruitjes beetje stoer en dan lijkt of die korte mouwen heeft met zom t shirt eronder uit, kon t echt niet laten hangen, heb maar maat 68 gekocht hahahahah, want in de zomer heb ik er niet zoveel aan hahahahaha...... Sorry, wel heel verhaal over mij meiden als jullie dat vervelend vinden moeten jullie dat ff zeggen hoor, dan hou ik me hier een beetje in over die kleine Ga lekker ff wandelen in t bos met de hond, fijne dag allemaal liefs radna
heyyy radna, niet inhouden hoor. ik geniet van zulke verhalen. dus gewoon vertellen. en dat ej de kleine voelt bewegen dat is zoo lekker he meid. en idd zoveel als ej kan van genieten, wnat dat mis ik het meest van de zwangerschap van kylian, dat heerlijke getrappel aan het einde ben je helemaal beurs van het getrap, maar het is zo ene lekker gevoel hihihihihi dusse gewoon lekker vertellen hoor en we willen wel foto's zien van je kamertje he als het af is.
Wat leuk radna! Is zkr niet vervelend hoor.. is leuk om te lezen/horen. Hier nog niks.. kan alleen wachten is nu 6dagen voor me NOD dus heeft nog geen zin. Wilde eigenlijk de dokter bellen vragen wanneer een bloed test het aangeeft maar wacht denk ik gewoon af Sóchtends dan heb ik gegeten en ga ik werken en dan krijg ik in eens een soort honger gevoel word ik echt beroerd. En ben nog niet weg of ik moet alweer plassen. Verder in de middag begin ik goed misselijk te worden en sávonds op z'n top punt. Verder steekjes en krampen in me buik. Dus als dat geen zwanger is dan weet ik niet wat ik heb. Ik ben een half uur geleden naar de wc geweest en moet nu al weer en dan komt er bijna niks (plassen). Lekker lang verhaal haha Liefsss