Marjo83

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pientje, 16 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja heel spannend en ben mega ongeduldig.
    Hopelijk is het zo weer zondag.
    Heb wel veel te doen nog in huis dus wie weet helpt dat.
    Ik haal niet eens de middagen moet echt gaan slapen anders rol ik om.

2. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ohh moon, wat spannend! een weekje is zo voorbij, als je er op wacht duurt t wat langer maar voor je t weet is t zondag...........duim duim duim!

Sam, al bij de gyn geweest of vanmiddag pas?

Ik zit hier tew wachten op de anwa wilden vannochtend met hond naar t bos maar auto starte niet, heel de dag in de war, moest nog zon hoop dingen doen, dus hopen dat t meevalt en dat als ze m gestart hebben hij niet hoeft te blijven lopen, want dan kan ik nog niks :( naja we zullen zo wel zien, beter hier op ze wachten dan langs de weg :)

liefs radna

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

moon, idd maar ene beetje bezig blijven dan he.
    en gewoon smiddags maar even gana liggen dan als je zo moe bent.

radna, balen van je auto, zul ej altijd zien als ej het net niet kunt gebruiken geven ze de brui eraan :(

vanmiddag moet ik naar de gyn toe, pas om kwart voor 4.

4. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ radna

Das balen van je auto.
    Hopelijk mankeerd ie niet al te veel.

@ sam

Pfff das laat.

5. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    zooo, anwb is geweest, en met me meegereden naar de garage, moest nieuwe accu en nieuwe vsnaar in en nu doet ie t weer gelukkig, kan ik weer op pad!

das laat sam, vond t altijd fijn als ik lekker vroeg mocht, anders was ik de hele dag zo zenuwachtig, waarom, weet ik ook niet maar denk omdat je er toch veel mee bezig bent en soort van naar uitkijkt om te horen hoe of wat

moon, we houden je wel bezig hier hoor! zorgen gewoon dat je een hoop te lezen hebt ;)

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Is goed! :)
    Ga denk ik even tukken me ogen willen dicht hihi.

Tot later meisjes!

7. sam mv kylian

nou je kan in ieder geval weer op pad he.
    wat ben je dan geisoleerd he zonder auto :rolleyes:

en is idd laat, maar ik moest er weer tussen gezet worden.
    vind het ook niks hor zo laat pas, had het liever al achter de rug gehad

8. sam mv kylian

moon, welterusten meid :)

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Thnx Sam.
    Ben net weer wakker.. lekker lang hihi

10. sam mv kylian

joepieeeeeee!

er zit niet 1 maar 2 eitjes :D :D :D :D :D :D :D

1 van 15 en 1 van 18mm. ik is zoo happy. lag te glunderen in die stoel :rolleyes: :)
    mijn lijf doet eindleijk weer iets. en dubbele kans met 2 eitjes.
    owww ik hoop het zo.

vrijdag moet ik progesteron prikken en volgende week woensdag weer om te kijken of ze gesprongen zijn. duim duim duim duim

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    \:D/ das mooi nieuws Sam! \:D/
    Mijn duimen draaien al [-o<

12. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Heee meiden,

Ben ik weer.

Sam: Jeeeeeeeeeeeuj :whistle: Wowie wat super! Eindelijk weer een kans meid, een dubbele zelfs :D :D
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes!

Radna: Wat naar he als je autootje je laat staan, Gelukkig is ie weer gefixt! Ik heb een keer op de vluchtstrook gestaan met kapotte bouchies, doodeng was dat! Maar kwam de wegenwacht aan huis dan? Vlgs mij doen ze dat hier niet of moet je daar extra voor betalen vlgs mij..
    Fijn dat je beebje zo lekker actief is, het lijkt me een heel speciaal gevoel om je kindje te voelen! En kleertjes kopen, dat gaat straks ook mijn verslaving worden ben ik bang.. ;)

Moon: Ik tel me je mee af! Ik vind het zo mega spannend meis! Ik heb dat ook ik moet smorgens gelijk eten anders ben ik zo weeig op de maag. En vanaf een week voor mn NOD moest ik ook veel vaker plassen. Ooooo spannuuuuuuuund!

@ the others: Vertel, hoe is het met jullie?

Nou hier gaat het nog niet helemaal super, het rozeverlies verdwijnt niet maar het is echt stukken minder dan afgelopen dagen. Op zich heb ik er niet een heel slecht gevoel over hoor, het is gewoon balen weer wat te zien bij het afvegen.. Oooo meiden nog 4 nachten slapen! Ik ben zoooo bang en ongeduldig tegelijk.. Heel apart gevoel..

Liefs

13. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.062
    0
    0
    Hey Meiden,
    Even reageren hoor, Sam wat onwijs spannend, fijn dat het werkt joh! En 2 eieren......rapen!

Moon, ik vind het zo spannend dat ik er haast zenuwachtig van word. Had je dat de vorige x ook?

marjo, fijn dat je niet meer zo lang hoeft te wachten, nog heel even volhouden! Hoe laat moet je vrijdag?

Hier alles goed hoor, ben vandaag bij de gyn geweest en een uitgebreid gesprek gehad, was de 1ste x. Hebben goed gepraat en ik word vanaf nu weer met echo's gevolgd. Clomid gaat omhoog, naar 100mg en dan zien we wel weer verder.
    Gebruik natuurlijk ook nog de druppels en poeder van die natuurman. Mijn tijd zal wel komen.....snel hoop ik.

Radna, vooral niet stoppen met vertellen hoor, leren wij alleen maar van! En genieten!

X Shaartje

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ marjo

Balen dat het nog niet helemaal weg is.
    Maar is bijna vrijdag meis dan ga je je kleine ukkie zien.
    Das echt zo mooi, ook al is het nog zo mini.

@ shar

Hihi gekkie...
    Ja had ik vorige x ook alles precies zelfde.
    Maar ben bang dat ie negatief zegt :(
    Ben best zenuwachtig er over.

15. sam mv kylian

bedankt meiden,
    heb jullie duimen hard nodig :D
    het MOET nu gewoon lukken 8)

want anders gaat ie me al heel snel doorsturen naar rotterdam voor IUI, zei ie gisteren en dat wil ik ECHT niet. :rolleyes:

shaar, hopen dat de 100 bij jou ook aanslaat meid en dat de kruiden ook hun werk goed doen.

moon, echt spannend meid, hoop dat de wachtweken snel om zijn

marjo, wat balen dat het nog steeds niet over is. bijna vrijdag en ik hoop dat je dan een supermooi kindje ziet :D

16. sam mv kylian

heyyyyyyy meiden,

moet het ff kwijt hoor :D

heb jullie wel eens verteld dat mijn schoonzusje via ivf zwanger is geworden van een tweeling.

kreeg net een telefoontje, ze ligt te bevallen!

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, vind het zooo spannend!

17. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Spannend Sam! Vlgs mij heb je dat wel es verteld ja! O wat leuk zeg.. Gaat het goed met haar? En weten ze al wat het gaat worden?
    Meis ik hoop echt dat jij geen IUI hoeft te doen, duim mn duimen helemaal blauw voor je!

Shaar: Wat een gave banner heb je 8) Hopelijk mag die gauw plaats maken voor een andere! Fijn dat je gyn meedenkt en je op 100 mg. over mag! En nog thnx voor je knuf op hyves, je hebt er eentje terug ;)
    Maar natuurlijk hoop ik het allerliefst van alles dat je nooit meer aan de clomid hoeft (oke 1 uitzondering, pas als je voor een 2e beeb gaat!)
    Denk aan je hoor en duim me ook gek voor jou!

Ow ik kon het niet laten om ff weer te testen, ik moet gewoon bevestiging ha ha erg joh! Maar deze test was echt mega knalpaars, zo paars nog nooit geweest! Gisteren was het verlies echt minimaal en heb zulke zere borsten, hongerrr en ben moe moe en nog es moe.. Dus ik hoop zoooooo dat het goed zit! Nog 3 nachtjes slapen!

kusss

18. sam mv kylian

thanxxx marjo. die duimen heb ik nodig.
    mijn schoonzusje is vanaf vanochtend half 5 in het zh, maar het wil niet vlotten. ze heeft om half 9 een infuus met weeenopwekkers gekregen in de hoop dat het dan wta sneller gaat.

marjo, wat super dat ie gewoon knalpaars was je test. volgens mij zit het wel goed bij jou :D:D:D:D:D

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sam

Wat leuk!
    Spannend hoor..
    Hopelijk gaat het dan wat sneller voor haar.

@ all

Gister avond over gegeven kon nog net de badkamer halen.
    Vandaag ook nog erg misselijk.
    Morgen weer testen hihi.

20. sam mv kylian

owwwwwwwwwww, moonnnnnnnn

ik hoop en hoop en duim en duim

Deel Deze Pagina