Hey meiden, Sam, wat goed van je! 2 mooie eitjes! Hoop dat het deze keer raak mag zijn hoor! En wie weet krijg je dan wel meteen een tweeling als beloning voor het lange wachten! Of zou je dat niet zo goed zien zitten? Marjo, ben blij dat het verlies geminderd is! Nu maar duimen dat het snel helemaal weggaat en je vrijdag goed nieuws krijgt hé. Je bent waarschijnlijk ook wel benieuwd hoeveel het er gaan zijn! Moon, ik duim voor je hoor, hoop dat je morgen positief mag testen meid! Over mezelf kan ik niet veel vertellen... doe natuurlijk ook niet veel hé, enkel een beetje voor de tv hangen, lezen, slapen enz... je zult me wel geloven als ik zeg dat de tijd voorbij kruipt op die manier. Nuja, alles voor ons ukje hé. Kijk erg uit naar maandag, dan heb ik weer echo en misschien gaan we dan wel weten wat het wordt! Ik zal dan ook eens even m'n echootjes in m'n album zetten want heb er al een hele hoop hoor. Liefs Kirby
kirby, ben ook wle benieuwd naar je mooie ukkie hoor. is egr vervelend als je niks mag he. idd alles voor het ukkie, maar leuk is anders he. en wat betreft die tweeling.zou wel wennen zijn hoor, maar ik zou ook dolblij zijn hoor. zal wel ff wennen zijn, maar komt wel weer goed. liefde genoeg in ieder geval en dat is het belangrijkste he de rest is bijzaak
@ sam Marco die schrok zich dood toen ik zei dat we zwanger waren van een 2ling. Nu zei ik dat het me leuk leek als het weer zo zou zijn. Maar dat ziet ie niet zitten hihi.
hihi, erg herkenbaar john zat ook al van, gewoon 1 is meer dan zat, hij wil maar 2 kids en that's it. maar hij weet gelukkig dat het risico erin zit en hij zegt als het ene tweeling is komt het ook wle were goed, maar de schok zal voor hem groter zijn als voor mij denk ik
heee Kirby wat fijn weer wat van je te horen, zat vanochtend net aan je te denken! Kan me voostellen dat het saai is zo lang thuis, ik verveel me nu al en als ik erbij nadenk hoe lang jij nog moet. Maar indd alles voor de uk he! Ben ook zeer benieuwd naar je echo vlgde week! Moon: Hey waar ben je nou op msn Goed teken dat overgeven haha dat is het niet vaak! Ooo ik heb er de kriebels van, hopelijk mag je ook gauw aansluiten bij de oktobermama's Sam: Ja een tweeling zou ik ook super vinden hoor! 2 x zoveel kans he deze ronde! Ik ben ook erg benieuwd hoeveel het er zijn bij mij hoor. Ze waren alledrie zo'n 21 mm. voordag ik de pregnyl zette dus grote kans dat ze ook echt allemaal gesprongen zijn.. 2 lijkt me geweldig, 3 niet zo praktisch, ben zo'n smal poppie dat past nooit vlgs mij Mar, niet op de zaken vooruit lopen ha ha.. xxx
hihi die mar, wie weet joh weten jullie trouwens of ze apart kunnen springen? ik bedoel, ik had 2 eitjes van 15 en 18mm. kan nu bv die van 18 morgen springen en die van 15 een dag later? denk trouwens dat ik morgen een posi ovu test ga krigen, heb er net 1 gedaan en die bijna positief owww meiden, het moet nu toch lukken? (valt niet op dat ik sterf van de zenuwen he )
@ marjo Ik ben er nog gewoon. Ik haat overgeven. Met de 2ling heb ik vaak kennis gemaakt van de wcpot lol. En de struiken haha
Geen idee joh Sam! Dacht dat ze vaak tegelijk gaan, want na je eisprong gaat je lichaam gelijk progesteron aanmaken wat ervoor zorgt dat de baarmoeder zich weer sluit.. Hmm nog nooit over nagedacht eigenlijk.. Hoop dat je ovutest positief is morgen! Moon: Staat me nog wat te wachten dan ha ha..
he meiden, wat een drukte hier zeg, ben ff niet geweest en moet gelijk erg veel bijlezen......hahahahha Sam, super zeg 2 eitjes, owwwww spannend hoop t voor je meid, wist de gyn al wanneer ze ong zouden springen, naja alvast aan de klus kan geen kwaad, kan maar beter al wat liggen te wachte spannend, bij je schoonzus toch? die tweeling, leuk, kan je straks lekker alweer twee kleintjes vast houden! Marjo, lekker gevoel denk ff weer zo;n super posi test! heb er wel een goed gevoel over bij jou hoor, denk dat t gewoon nog van de innesteling is, t vruchtje nessteld zich nl steeds nog wat verder in, ben heel benieuwd vrijdag! Shaartje, spannend 100mg en nu met echo,s hebben ze bij mij toen na 2 keer 50 ook gedaan, en vond dit echt super, je weet nl al veel eerder of er wat groeit dan met alleen bloedprikken en dan duurt t wachten steeds zo lang! tis alleen ff plannen met je werk enzo met die echos maar was bij gelukkig goed te doen, bij jou ook? moon, echt spaanend meis, en alweer een dag dichterbij! je hebt toch ook van die testen waarmee je 4 dagen voor je nod al kan testen? Kirby, gaat t nog een beetje zo met die rust, heb je vrijdag 20wk echo? las iets over een echo mar weet niet zeker of t je 20wk echo is? willen jullie weten wat t wordt als ze t kunnen zien? sterkte nog met liggen en misschien nu ook wel vervelen, maar heel veel plezier vrijdag, t is echt zo leuk, zou zo weer willen lekker naar die kleine kijken......hahahaha Nou, hier ook goed nieuws, wij wonen vrij klein en waren al een hoop aanpassingen aan t maken voor de kleine, wel steeds aan t zoeken naar iets anders ook, wel huur dus dat kan ff duren, belt mijn vriend vannochtend dat ie eerste staat voor een eengezinswoning en dat we maandag met alle papieren moeten komen en als alles dan klopt en wij willen t dat t dan rond is! echt super, we hadden ons er gewoon op ingesteld dat we hier zouden wonen en een beetje meer moeite moesten doen qua ruimte en dan dit! en precies op tijd rob zou zaterdag met vrienden gaan behangen en een vleor leggen in t kamertje, dit stellen we nu dus maar even uit, wie weet wel na t nieuwe huis! ineens komt dan ook alles op je pad he? een baby en dan ook nog een huis, dan zou 2007 echt wel ons jaar zijn! hahahahaha, naja eerst maandag maar even afwachten! ga even naar de stad nu, even positiespijkerbreok kopen, mijn eigen kunnen nu echt niet meer, heb nu alleen nog spijkerrokje, wat ik aantal weken geleden maat groeter heb gekocht dus dat past nu nog en meer heb ik niet mer hahahah beetje einig dus moet er nu echt aan. liefs radna
@ radna Wat leuk joh! Zou dan wel perfect wezen he! Geen idee, ik had nu van etos merk en heb ook nog digitale van CB liggen.
@ radna Ik zag ze net hier op de site staan die jij bedoelt. Maar staat niet bij wanneer je ze dan binnen hebt.
@ Radna Super joh van die woning! Jeetje wat een mazzel, zo op het laatst! Maar goed dat jullie nog niet zijn begonnen met alles aan te pakken! Enne leuk joh positiekleding shoppen, ik kan ook niet wachten hi hi! Laat je weten wat je gekocht hebt?
Radna, ik weet zelf niet goed of het m'n 20 weken echo zal zijn Ik moet nu elke twee weken naar de gyn en krijg elke keer een echo dusjah... We willen zeker weten wat het wordt, wil me een beetje kunnen voorbereiden op de bevalling, het wordt zowiezo een heel emotionele tijd, maar denk dat het nog erger zal zijn als het een meisje wordt... omdat alles dan weer meer naar boven zal komen van mijn dochtertje... Weten jullie al wat het wordt? Fijn dat jullie misschien binnenkort in een huisje kunnen gaan wonen! Sam, meestal springen eitjes samen, en als er eentje alleen springt, dan zal het andere hoogstwaarschijnlijk niet meer springen... Mar, wij hadden een tweeling ook heel fijn gevonden, liefde genoeg, en zoals Sam zegt, de rest komt dan ook wel in orde Liefs Kirby
kirby thanxx. dan houden we het op 1tje die er zoizo springt of ze springen allebei tegelijk. maar apart kan dus niet, weten we dat ook weer snap wel dat je graag wil weten wat het word hoor. lijkt me ook erg zwaar voor jullie. radna, wat spannend meid een ander huis. hoop dat alles rond komt voor jullie
he kirby, o, ja dat was ik helaaml vergeten van jullie dochtertje sorry, dat maakt alles wat nu anders dan anders loopt natuurlijk extra spannend. Vaak zeggen ze dan toch ook dat t beter is als t kindje wat daarna geboren wordt van t andere geslacht is? t is niet leuk zo , maar wel fijn dat je nu extra controle krijgt! wij zijn vorige week maandag geweest, en t wordt een jongetje! hoever ben je nu, heb eigenlijk helmaal niet gekeken of je banner hebt? in t ziekenhuis kijken ze misschien ook niet naar t geslacht. hoop dat jullie vrijdag weer wat moois te zien krijgen! dikke knuf radna