Mijn opa wordt 75 in februari en onlangs in hun tuinkabouter kapot gegaan. Er staat nu een verlichte kerstman, maar opa wilt heel graag weer een tuinkabouter in de tuin hebben Hij moet ongeveer een halve meter tot meter hoog zijn en verlicht. Nu kan ik die krengen NERGENS vinden hier in de buurt en ook op internet kom ik niet ver. Wellicht is er hier iemand die weet waar ik zo'n ding kan vinden? Alvast bedankt!
Heb je het al geprobeerd bij Tuincentrum Oosterik in Denekamp? Grote kans dat ze dat verkopen! (misschien van te voren even bellen?) Welkom bij Tuincentrum Oosterik Online
Is zoiets wat je zoekt? Marktplaats.nl > tuinkabouter met verlichting - Tuin en Terras - Tuinbeelden en Tuinkabouters Dit zijn wel mooie (david de) kabouter Webshop voor de nieuwste boeddhabeelden, kunstbeelden en vrolijkste tuinkabouters! alleen geen licht of zo iets Marktplaats.nl > Tuinkabouter , kunststof ,met lantaarn ,(electrisc - Tuin en Terras - Tuinbeelden en Tuinkabouters
Wauw lola! Die eerste link is precies wat ik zoek. Ik ben nu via mn foon, maar morgen ga ik gelijk kijken. Super. Dankje! Twijfel alleen omdat ie tweedehands is, maar dat komt goed, nogmaals dank! Kruimeltje, ik ga morgen ook daar even kijken, dankje!