Ik zeg verkocht is verkocht en Germanië tot aan de verkopers voordeur tenzij anders afgesproken. Dit vind ik een hele goede tip! Mijn man wil binnenkort misschien een aantal van onze spelconsoles verkopen. Dank je wel!
waaauww! Ik ga dat zeker onthouden! Niet dat wij een Wii hebben. Of een Playstation. Of Xbox. Toch ga ik het onthouden!
Nou een reactie terug gehad op mijn mail. Ze vindt het heel jammer dat ik de bon niet meer heb, want hij kraakt echt heel hard Dat bestaat echt niet maargoed.. Tenzij ze er zelf iets mee (of te hard op) gedaan hebben misschien.. Ze was ondanks dat, ontzettend blij ermee want hij staat prachtig. En dat was het. Nou prima. Ik heb er verder niet meer op gereageerd. Ben bang dat er anders misschien toch nog weer vragen of iets komen. Hoop dat het hier bij blijft..
tsja garantie tot de voordeur toch?! moet je maar iets in de winkel kopen, da heb je wel recht op garantie! idd niet meer op reageren en lekker laten gaan!
Garantie tot mijn eigen voor deur.. Dan hadden ze maar naar een winkel moeten gaan. Zo kwam mijn man thuis met eetkamer stoelen. En in het donker gekocht. En bij ochtend licht onder de krabbels van hun katten. Jammer maar wij hadden beter moeten opletten. Heb ze naar een jeugdsoos gebracht. Weg ermee