Ik heb deze cheque gewonnen via Vakantieveiligen.nl maar ik hoef hem niet... Met een Holiday Hotelcheque kunnen 2 personen gedurende 2 of 3 aaneengesloten dagen overnachten in een 3- of 4-sterrenhotel naar keuze in Nederland of het buitenland. Een hotelcheque kost normaal 39,- waarmee de hotelkamer voor 2 of 3 overnachtingen voor 2 personen al is afgerekend. U betaalt alléén uw ontbijt en diner in het hotel van uw keuze gedurende het aantal dagen dat u in het hotel verblijft. Maar eten moet u sowieso en de hotelkamer krijgt u er nu bij cadeau. De hotelcheque jaar geldig tot 01-06-2011, zodat u in alle rust een mooi hotel kunt uitzoeken. De hotelcheque staat niet op naam en is daarom ook geschikt als een leuk en origineel cadeau voor familie, vrienden, collegas of klanten. Uw voordelen: - Met de Holiday Hotelcheque zijn 2 of 3 overnachtingen voor 2 personen al afgerekend - U betaalt alléén ontbijt en diner - De mooiste 3- en 4-sterrenhotels in binnen- en buitenland openen hun deuren - Gratis reserveren hotels in het buitenland - Uw Holiday Hotelcheque is 1 jaar geldig
Sorry, ik dacht dat ik dat erin had gezegd. Ik heb er zelf E 20,- voor betaald dus als ik dat er al uit heb is het goed.
Bedankt voor jouw antwoord. Ik heb net even met mijn man overlegd, maar we laten het toch aan onze neus voorbij gaan. Maar er is vast wel iemand anders die je er blij mee kunt maken.
hoi DvS, ik heb interesse. welke hotels vallen daar zoal onder? heb je een link ofzo? groetjes sorry heb het al gevonden..
Alle hotels op Holiday Concept - De mooiste hotels, ontspanning en lekker eten en dat zijn er behoorlijk wat en erg mooie (vaak 4 sterren).
misschien heel flauw hoor maar je schrijft dat je de cheque hebt gewonnen en even later schrijf je dat je er 20,- voor hebt betaald ? viel me gewoon op..
Ik denk dat er met gewonnen bedoeld wordt dat zij het hoogste bod had gedaan (van 20,-) en er zodoende dus 20,- voor betaald heeft. Lotte
Ze heeft de veiling gewonnen maar dat houdt wel in dat ze het bedrag wat ze geboden heeft wel moet betalen