Hallo, Wie weet de website van het babymerk LIEF? Ik weet dat ze er leuke dingen van verkopen, maar ik kan via google de website ook al niet vinden. Dus misschien iemand hier die het weet? Ik hoor het graag. Liefs MamaDeborah.
hallo, voor de liefhebber..ik heb nog een rood rompertje met korte mouw met Lief! erop tevens een rood t-shirtje met Lief erop en ook een blauw t-shirtje met stoer! erop... het blauwe shirtje is maat 74 en de het rompertje en shirtje 68...valt wel klein vindt ik... 1x gedragen... als er gegadigden zijn dan hoor ik het wel groetjes
Alleen jammer dat echt IEDEREEN hiermee loopt! Heb zelf ook een shirtje met LIEF! erop. Kom hem steeds vaker tegen, helaaas!
Ik ben ook nu al helemaal verslaafd aan Lief! Heb al veel kleertjes van Lief! voor ons meisje. Shirtjes lange mouw, shirtjes korte mouw (leuk met romper lange mouw ofzo eronder), van die hestjes, jurkjes, paar rompers (maar niet zoveel want zie je toch niet onder kleding) sokjes (heel veel!) broekjes.... helemaal leuk het Merk lief!. Zullen nu wel steeds meer mensen komen die het kopen, maar degenen die ik ken, hebben geen kleding van lief! Liefs Sylvia
Ik heb toevallig gister in Maastricht een mutsje van Lief gekocht, echt een geweldig leuke winkel. Had een truitje kado gekregen en ben er helemaal weg van. Gr. Kat