hoe ziet jou dagindeling eruit als fulltime moeder?

Discussie in 'De lounge' gestart door scheetjuh, 24 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    hallo damens!
    ik ben eens benieuwd hoe jullie doordeweekse dagen eruit zien..
    gaan jullie veel op pad? zo ja wat ga je dan doen met je kindje?
    of ga je veel samen met je kindje spelen? of speelt ie over het algemeen veel zelf?
    vervelen jullie je eigen ooit? of juist helemaal niet?

ben zeer benieuwd!

xxx

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zodra ze uit bed komt krijgt ze een broodje en een halve tuitbeker melk oftewel ontbijten daarna gaat ze even spelen en drink ik een bakje koffie en zit achter de computer, daarna krijgt ze tussendoortje en gaan we boodschapjes doen als we die moeten doen, daarna naar huis lunchen en zij naar bed. daarna weer even spelen en naar buiten avond eten spelen met papa en dan naar bed..

3. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    ontbijten
    wassen aankleden
    kids teletubbies kijken
    ik achter de pc
    dan boodschappen doen(lopend)
    kids buitenspelen met mooi weer in de tuin
    eten klaar maken
    eten
    kids naar bed
    huishouding doen.
    achter de pc
    kids wakker maken
    wandelen.
    eten klaar maken,
    kids spelen binnen of buiten.
    eten.
    in bad
    boekje lezen
    slapen
    en dan komt 18:30 mijn man thuis
    en om 1900 moet ik aan het werk tot 01:00

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier staan we tussen 6.30 en 7.30 op, sam is een vroege vogel. dan krijgt ie een bordje pap en kleed ik hem daarna gelijk aan dan ga ik ontbijten en daarna aankleden dan ga ik meestal een beetje opruimen en sam spelen daarna even naar buiten en wat boodschappen doen als dat nodig is, daarna even wat drinken en tussendoortje en daarna even samen spelen en daarna doe ik nog wat in huis dan is het tijd om te lunchen en daarna gaat sam naar bed en ga ik soms ook even liggen en anders ga ik even op de computer als sam wakker is fruit eten en dan weer even lekker naar buiten daarna spelen en soms even tv kijken voor sam en dan ga ik eten koken daarna eten en na het eten mag sam nog even tv kijken dan in bad een fles en dan naar bed. daarna ruim ik het speelgoed op en heb ik rust. op dinsdag gaan we nu zwemmen dus dan doe ik zoiezo in de ochtend geen boodschappen.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idem :D

6. Dana

Dana Niet meer actief

op dit moment door omstandigheden even thuisblijfmoeder en heb 1 dochtertje van 2:

7 uur opstaan, wassen, tandenpoetsen aankleden, medicijnen
    7.30 uur eten en drinken
    8.00 gaat zij spelen en ik huishouden of boekhouding doen
    9.30 meestal even weg, op visite, boodschappen, moeder opzoeken in het zkh.
    12.00 - 12.30 eten en dan slaapt ze even tot 13.30 uur en heeft mama vrij om te hobby-en of huishouden te doen.
    13.30 drinken en spelen
    14.00 wandelen of buiten spelen in een speeltuin.
    16.00 even tv kijken met mijn dochtertje die dan al erg moe en vervelend wordt
    16.30 koken
    17.00 eten
    17.30 dochter spelen met papa en sesamstraat kijken
    18.30 dochter naar bed en mama avond voor zichzelf

7. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    wat leuk te lezen!!
    mijn meis is rond half 8 wakker
    dan was ik haar en kleed ik haar aan.
    dan gaan we na beneden, krijgt ze haar flesje, daarna stukje fruit.slapen, en ga ik even het huishouden doen.
    smiddags, samen eten, samen even spelen..na het dorp boodschapjes doen, met goed weer in d tuin! eten we samen een tussendoortje. en dan gaat ze nog even slapen, soms niet altijd.en met avond eten eten we gezellige met zijn 3tjes,..en dat gaat mijn vriend met haar spelen, en daarna brengen we haar gezamelijk op bed.

tussendoor zit ik ook te computeren, of ga ik ergens op de koffie met de kleine, maar over et algemeen thuis.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wel grappig dat veel dagindelingen t zelfde zijn. gewoon lekker thuis en in de tuin spelen enzo. kzie vaak op hyves wat voor plannen sommige moeders hebben op een dag. speeltuin, kinderboerderij, dan door naar zwemmen en daarna feestje hier en dit daar en bla bla bla. overvolle agenda's! ik gewoon lekker rustig thuis en gaan regelmatig wel even langs de paardjes en glijbaan hier om de hoek.

Deel Deze Pagina