Ik heb iets gekocht via marktplaats. Ze heeft het kennelijk al verzonden voor het geld op haar rekening stond want ik zie net dat het teruggestort is door de bank. Nu heb ik van te voren gevraagd past het door de brievenbus?nee zei ze helaas niet. Toch is het verzonden voor 2,70 ipv 6,75 zelf heeft ze niet gemaild dat de verzendkosten lager uitvielen alleen dat het verzonden was Ik moet dus nu opnieuw het geld overmaken, maak ik de echte verzendkosten over en aankoopbedrag?of gewoon wat ik al overgemaakt had en perongeluk verkeerd is gegaan? Wat zouden jullie doen?
Ik zou gewoon doen of mijn neus bloedt en heel naief zeggen dat je zag dat het bedrag was teruggestort én dat de verzendkosten lager waren. Dus dat het een win-win-situatie is... Nu hoeft zij dan die 4 euro niet meer terug te storten en kan jij het gewoon direct verrekenen
Ik zou idd het aankoopbedrag en de werkelijke verzendkosten betalen. Waarom meer betalen. Ik zou haar wel even een mailtje sturen zoals hierboven.
idem als er echt een stikker van 2.70 opzit dan dat betalen. ik had alleen onlangs iets verkocht, ze wou het opgestuurd hebben, prima ik doe alleen aan pakketpost (ivm traceren en gezeur te voorkomen) het had eventueel wel door de brievenbus gekunt, maar was geen optie, keus was ophalen of verzenden tegen haar kosten van 6,75 of gewoon verder zoeken. (lag me niet in de weg) goed ze koos voor verzenden van 6.75 en zo heb ik het ook gedaan, alleen was ze achteraf toch boos omdat het door de brievenbus kon, tja ik heb ook nooit gezegt dat het niet zo kon, maaar dat ik alleen wou verzenden met code. dus wel even goed kijken wat voor prijs er op zit, maar dan zou ik dus gewooon die kosten betalen. (werkelijke kosten)