ik heb een dringende spoedvraag We willen zometeen BBQen maar aangezien we geen BBQ hebben moet ik zo een wegwerpding kopen. Bij de Jumbo hadden ze er geen. Voordat ik dalijk 100 winkels af kan gaan dacht ik dat misschien iemand van jullie weet waar ze deze verkopen?
Ik ben bang dat het nog niet het seizoen is. Heel misschien blokker met tuinafdeling? Wij doen vaak bbq op een tafelplaat. Wat je vaak ook net gourmetten gebruikt. Misschien als vervangen mocht je niets vinden
De action heeft het hele jaar door bbq spullen. Ideaal want wij slingeren altijd de bbq aan met de verjaardag van mijn zoontje en mijn man. En die zijn 10 en 16 januari jarig. Heerlijk ee paar hamburgers en je kan er veel tegelijk bakken wat ook praktisch is met 40 mensen op een verjaardag die mee eten.
Je weet niet wat je mist haha! Altijd handig. Vooral als we maar met zijn 2en BBQen dan hoef ik niet de grote BBQ aan te maken (en schoon te maken). OT: ik heb er eindelijk eentje gevonden hoor pffff. Jumbo had geen, AH had geen, Action had geen maar de Blokker gelukkig wel. Ik was ook nog net optijd want het was de allerlaatste! Toen ik thuis kwam was het zonnetje weg en was het frisjes maar met de jassen aan hebben we toch doorgezet