ik zou hem ook op gaan halen hoor. je wilt toch weten of het iets goeds is of toch "te gebruikt". bovendien haal ik grotere aankopen (dus boven 50 euro) altijd op. ik ben 1x goed op de koffie gekomen op deze manier en dat gebeurt mij niet nog een keer. Mocht het al niet anders gaan, idd aangetekend laten versturen.... (al krijg je bij elk pakje een track en trace nummer dus je kunt het altijd volgen... ALS de verkoper eerlijk is en het op de post doet)
Tjah, als het een "oude" opknapper is, waar je helemaal verliefd op bent geworden..is opsturen misschien de enige optie (als het echt te ver weg is). Anders, maak er een gezellig dagje van! Ga winkelen daar in de omgeving en bezichtig de wieg (en koop als hij naar je zin is). Bij een nieuwere wieg...nog even verder kijken of datzelfde dagje weg plannen
Hoi hoi. Wij hebben al een aantal meubels en baby spullen op mp gekocht. Alleen wij kopen dit soort dingen alleen waneer we het in het echt gezien hebben en hallen het dus op. I.v.m vaak de hoogte van het bedrag en ook omdat een foto toch vaak anders uitziet dan in het echt,denk hierbij aan verlichting etc. Als we spullen verkopen wachten we altijd eerst tot het geld op onze rekening staat.
ik spreek helaas uit ervaring ..dus in het vervolg, ga ik het voor een groot bedrag halen.....al is het aan de andere kant van NL...*net wat Elmo zegt..maak er een dagje van , lekker in het weekend ofzo * Niet dat niemand meer te vertrouwen is ...maar neem het zekere voor het onzekere.. .zeker met zo'n bedrag...
wij hebben toevallig dit weekend allerlei baby spul opgehaald. en in het echt was het gelukkig nog mooier dan op de foto! ik zou het ook liever eerst willen zien dan weet je ook uit wat voor huishouden het vandaan komt. wij hadden toevallig allemaal nieuwbouw wijken hhaha was wel grappig. maar alles zag er super netje uit!veel succes met het kopen en ik zou zeggen ga gewoon lekker kijken! en contant betalen xxx sky
ja het is altijd zo dat je eerst betaald maar met zo'n bedrag kan je het echt niet ophalen? er zijn mensen voor opgelicht.. misschien kun je mocht je het wel overmaken, zn gegevens in google intoetsen samen met oplichting... dan zie je zo of hij al geregistreerd staat. maar zelf maak ik zulke bedragen niet meer over...mij te link
Thanx voor al jullie reacties! Ik ga er inderdaad gewoon een ritje voor maken. Eerst even kijken, en wanneer het goed is meteen afrekenen, wel zo gemakkelijk. Fijn hoor, zo'n forum waar je handige tips krijgt!
Beetje late reactie miss, maar ik koop NOOIT meer iets op mp zonder dat ik het op kan halen. Ik ben 1x opgelicht en vertrouw niemand meer daar. Ik verkoop wel veel en stuur het ook gewoon op maar als ik iets koop/wil zoek ik altijd in de buurt zodat ik het samen met mn vriend op kan halen.