Marktplaats ergenis maar dan andersom!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lad, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    de afgelopen maanden heb ik vaker problemen gehad met postnl. het vervelendste was nog wel een vertraging van een kaart van groningen naar zwolle die bijna 3 maand heeft geduurd. denk je ook op tijd een verjaardagskaart te versturen voor de verandering
    maar als je zeker bent dat je het hebt verstuurd: er niet meer op reageren. zeker niet als het op zo'n toon wordt gedaan.

2. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    MOmenteel een hoop gedonder met de post volgens mij. Pas fotos besteld zijn ook niet binnen gekomen. Ik gemaild en worden nu nogmaals gestuurd omdat het 2 weken terug al binnen had moeten zijn.

Hopenlijk krijgt ze snel nog het broekje binnen. Snap best dat je het vervelend vind inderdaad. En anders misschien overna denken iets 50/50 te doen?

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Als ze nog iets stuurt zal ik haar wijzen op het probleem bij de post. Maar ik ga echt geen 50/50 doen. Als ze op een normale manier zou reageren zou ik er misschien nog over nadenken maar zo niet. Waarschijnlijk krijgt ze het later en zal ze of nisk meer van zich laten horen of zal ze sturen dat ik het later heb opgstuurd.

4. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Het gaat op dit moment niet geweldig met de postbezorging, dat kan best het probleem zijn!
    Ik ben ook al 5 jaar actief op Marktplaats en heb ook de laatste weken last van vertragingen. Ik vermeld het er nu maar bij in m'n advertenties of de correspondentie met de kopers, dan weten ze er in elk geval van.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ja had jij ook niet van tevoren kunnen weten toch? van die vertraging....
    Je denkt dat het op de normale manier gaat, dus inderdaad de dag erna binnen, maar als dat anders is is dat nou eenmaal anders.

Wat een raar mens ook, direct zo'n toon.... Ik zou niet meer reageren. Jij weet dat je het verstuurd hebt, dus nu is het gewoon afwachten tot zij het binnen krijgt.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Heb twee weken terug ook iets van mp gekocht, direct betaald en zij stuurde op donderdag dat het op de bus was. Die week daarop, op donderdag, kreeg ik het pas binnen! Dus het kan idd een poosje langer duren maar daar hoeft ze jou niet voor te beschuldigen. Als jij het op de bus hebt gedaan, is jouw verantwoordelijkheid voorbij hoor. Maak je er niet al te druk om zou ik zeggen.. Je hebt je taak gedaan en verder kun je niets meer doen voor haar. En het komt heus wel aan, alleen wat later..

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb ook één keer gehad dat iets niet aankwam bij de koper.. Ja das dikke vette pech, geef geen geld terug als iets niet aankomt(of als gezegd wordt dat het niet is aangekomen). Bij mijn advertenties zet ik standaard verzenden op risico van de koper. Sommige kopers vragen bij duurdere dingen altijd of het met pakketpost kan worden verzonden..

Vorige week woensdag ook twee pakketjes verstuurd, waarvan eentje vrijdag aankwam en de andere vandaag pas..

8. MRG

MRG Lid

16 nov 2011
    41
    0
    0
    Hier ook problemen met de post...op 17 maart een pakje met 2 jurkjes verstuurd (per brievenbuspost) en van het weekend (24 maart!) een mailtje gekregen of het pakje wel op de post was gegaan omdat het nog steeds niet aan is gekomen....ben wel blij om te lezen dat het bij meer mensen langer lijkt te duren! Maar vervelend is het wel! :(

9. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Vervelend zeg! Ik heb dit ook weleens gehad, met 'n pakketje wat ik had verstuurd. Ik heb toen gezegd dat ik de TNT zou bellen, ze hebben daar 'n afdeling waar 'verdwaalde' post terecht komt.
    Daar lag het inderdaad, is uiteindelijk wel bij de ontvanger terechtgekomen gelukkig, maar het is wel irriant, je weet natuurlijk ook niet of het pakketje écht niet is aangekomen.
    Misschien kun je dat nog proberen, even 'n belletje naar de post..

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    heeft "mevrouw" al bij de buren gevraagd??
    dat zou mijn laatste mail aan haar zijn... en haar heel duidelijk maken dat je geen geld terug stort (ook niet de helft want daar hebben sommigen ook een handje van!)

wij hebben hier iedere dag een andere postbode en zeker 1 x per week gaat het verkeerd.... (vorige week kwam de achterbuurman met een hele andere straatnaam heel netjes het Lego-boekje van mijn zoontje brengen!)....
    of de buurvrouw van het huisnummer van ons +10 die onze post krijgt (of wij die van hun!)...

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Grote reorganisatie, daar ligt het probleem.
    Overgang van BV naar BV, het is een groot drama!!

12. MRG

MRG Lid

16 nov 2011
    41
    0
    0
    afdeling voor verdwaalde post? Kan daar nogeens navragen idd! (hoe bereik ik die afdeling?

En die tips van de buren vragen is natuurlijk ook nog een idee!
    :)
    Thanx!

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Nou ik had haar gezegd dat de post nogal traag is deze tijd en dat het daar misschien aan kan liggen. Nou!! toen stuurde ze terug: nu lul je echt uit je nek!!!! De rest van mijn bestelling had ik wel op tijd behalven die van jou blabla.
    Ik heb alleen nog gestuurd met: ik ga hier niet meer op reageren.

Zo wat een aso!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    lekker dan zeg nou ze had van mij de boom in gekend zeg ik heb ook pakketje verstuurd en die kwam ook dagen later pas aan

gelijk dat je niet meer reageer hoor

15. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    het lijkt gewoon nep, wat zij typt, volgens mij heeft ze het wel

16. oxbow

oxbow Niet meer actief

Vervelend zulke dingen op martkplaats.

Zo had ik eens een jottumbroekje op martkplaats verkocht en bijgezet dat het gedragen was, stond ook niet zo goed als nieuw, maar gedragen staat.
    Zover ik wist zaten er geen vlekken in.

Kreeg ik later een mail dat de broek duidelijk gedragen was en dat de letters vaal waren geworden.
    Ik heb dus nog aangeboden om het broekje terug te nemen, maar dat de verzednkosten wel voor haar rekening bleven.
    Of dat ik eventueel bereid was, om wat geld terug te storten omdat zij dus vond dat er teveel voor betaald was (ze heeft ook zelf geboden)
    Ik heb hier dus nooit een reactie terug op gehad en ik heb bij mijn eigen zoiets gehad van dat zal dus wel heel erg meegevallen zijn, want anders had ik het echt wel vermeld.

Ik hoop dat je nu met rust gelaten wordt of dat het broekje alsnog aan komt, maar het lijkt erop dat ze het al wel heeft, maar probeerd om geld terug te krijgen.

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Wat een rotwijf zeg..

Als ik jou was zou ik echt niet meer reageren op haar mailtjes.. Het kan toch kwijt raken onderweg..

18. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    Ik heb dit ook eens gehad en het toen mijn rechten nagezocht. Ik was stom verbaasd toen ik er achter kwam dat je als verkoper er verantwoordelijk voor bent dat het pakketje bij de koper aankomt!

Bij mij ging het om 5 euro en ook een niet al te vriendelijke koper dus om er vanaf te zijn heb ik die 5 euro teruggestort. Bij mijn advertenties staat nu altijd dat de koper het mag komen ophalen of dat ik het op risico van de koper best wil versturen.

Succes met jou boze koper. Ik vind haar toon ook raar, iets meer respect is geen moeite denk ik dan....

19. princess25

princess25 Niet meer actief

Oei, als ik dat zo lees, zet ik dat er de volgende keer ook maar bij. Laatst nog ons bankstel verkocht, gelukkig kwamen ze die gewoon halen natuurlijk.

Ook een keer andersom iets gehad. Ik had op een studie geboden, maar wilde er toch vanaf zien. Ik weet het, enorm vervelend voor die persoon, maar toch. het kan gebeuren, toch?
    Nou, ik kreeg toen een mailtje over mij heen! Gewoon bedreigend. Had hem ook gewoon bewaard, voor het geval dat. Volgens mij stond er zelfs iets in over dat diegene zelfmoordneigingen had. Hier schrok ik erg van, dat wist ik natuurlijk ook niet!

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    volgens mij heeft ze het ook, ik heb niks meer gehoord. Ik hoop dat ze het op de radio gehoord heeft dat er problemen zijn bij de post en dat ze zich enigzins schaamt, mar dat zal wel niet!

Deel Deze Pagina