Ik heb vorig jaar of dat jaar daarvoor zelfs een paar kortingskaarten voor een dagje uit van je opgestuurd gekregen. Vond dat toen zo lief van je!
Grrr er zijn wel een paar ergernissen hier hoor. Koop er best vaak wat maar het gedrag van sommigen 😳 1. Veel geld vragen voor gebruikte (!) make up. Brrr die wil je toch niet? 2. Iemand die je enthousiast mailt over dat hij iets komt ophalen, dan af laat weten omdat ie ziek is, nieuwe datum afspreekt en dan gewoon nooit meer komt opdagen. Het liefste had ik het voor zijn neus in de fik gestoken haha! Ook nog extra oppas geregeld voor de kids. Vindt dat niks, vreemden aan huis terwijl ik alleen ben. Zaten mijn ouders ook voor niks daar. 3. Wat betreft de vouchers: ik heb zitten zoeken naar de kortingskaarten voor de efteling en ik zag opeens een lief klein jongetje dat ze verkocht. Ik denk voor wat zakgeld. Heb het geld betaald (paar euro) en hem bedankt. Kreeg zó'n blij berichtje terug, werd ik helemaal vrolijk van
Ik heb er ook een tent op staan....... Ik heb serieus al 25 geïnteresseerde gemaild/gebeld uit eindelijk reageren ze niet meer, zien ze er vanaf of komen ze niet opdagen:x zo'n 15 mensen hebben een bod gedaan die ik accepteerde en nooit meer iets van hoorde:x
Hier kun je ook die bonnen vinden, moet je ze alleen zelf nog ff printen! Bekijk al onze kortingen of zelfs gratis acties, bestel of doe mee
Bluuuuh ik vind dat zo cheap ass. Ik weiger daar aan mee te doen. Wij hebben onze retro scooter te koop staan, daar wordt je ook niet goed van. Mensen die niet meer reageren, debiel bieden etc. Als het goed is, moet het eerst nog maar eens zien, wordt 'ie maandag opgehaald.
Dat is ook echt een ergernis van mij: mensen die niet meer reageren. Vind ik zo asociaal! Als je er vanaf ziet, laat je dat toch even weten?
Ik ben het met Debaky eens. Het zou werkelijk waar niet bij mij opkomen om geld te vragen voor iets wat ik zelf GRATIS heb gekregen. Dat vind ik zelf het toppunt van gierigheid en volgens mijn normen en waarden ook moreel onjuist. Die paar minuten energie in een ander steken om iemand ergens blij mee te maken.....als je daar óók al geld voor wilt hebben is het triest gesteld met je, mijn mening.
Oh ik zie ze ook vaak staan, Achja als je geen korting kan vinden kan het vaak zeker wel uit. Snap zelf niet dat mensen zoveel moeite doen om er 2,50 of 3,- aan willen verdienen. Maargoed misschien vervelen ze zich thuis en proberen ze zo ook een extraatje te verdienen om eens weg te kunnen . Zelf geef ik t vaak weg. Zit niet verlegen om paar euro . Maar zou daar ook niet hele marktplaats advertentie voor maken om korting bon weg te geven. code deel ik vaak op facebook . Waar ik mij aan irriteer is mensen die geen benul van verzendkosten hebben. Had klamboe te koop krijg ik lollig berichtje 7,50 inclusief verzendkosten. Uhhhh de verzendkosten zijn al 6,- . En nieuw kosten ze 45,- pfff wat een doos. Dan steek ik t ook nog liever in de fik
Ik moet zeggen: ik begrijp het probleem ook niet helemaal. Oké, ik zou ze zelf gratis weggeven (maar niet via mp), maar stel je voor dat iemand een koffiezetapparaat bij een tijdschriftenabonnement krijgt. Diegene drinkt geen koffie dus besluit het koffiezetapparaat op mp te zetten. Vinden jullie dat ook gek dan? Dat heeft diegene dan toch ook gratis gekregen?
Ik zou hem dan gewoon verkopen. Het is toch een hoop geld waard en nieuw. En dan uiteraard niet voor de volle mep, maar hooguit de helft ofzo. Win win situatie voor beide partijen hoor
Ja dat vind ik vreemd. Die krijg je er toch bij? Vind het iets anders als je zo'n apparaat koopt en hem dan daarna weer door verkoopt, dan heb je er zelf wat in geïnvesteerd maar gratis verkregen dingen door verkopen? Nee sorry, dat is raar. Wij hadden laatst een probleem met onze zelf gekochte Senseo Sarista. Hij deed het op zich prima alleen moest je 10x drukken op het aan/uit knopje om koffie te krijgen en dat werd vervelend, zeker voor iemand die een ochtend humeur heeft . Wij hebben toen Philips gebeld met de vraag of het gerepareerd kon worden, dat kon maar dat zou 180 euro kost. Voor 60 euro heb je een nieuw apparaat. We hebben hem toen GRATIS op een weggeefhoek geplaatst met de mededeling dat hij voor een handig iemand misschien nog perfect zou zijn. Ik kreeg toen een reactie van een vrouw die hier niet zo ver vandaan woont dat haar man dit soort dingen maakt voor zijn beroep. Ze heeft hem toen van ons gekregen, die man heeft hem zelf gemaakt en hij doet het weer. Mensen hebben dus in principe weer een heel goed werkend koffiezet apparaat gratis. De blijheid van die mensen ( ik zie en spreek ze nog steeds ) is vele male mooier dan die paar euro die ik er voor zou hebben kunnen vragen. Dus zelfs met dit soort dingen zou ik niet eens geld vragen terwijl er echt mensen waren die mij er geld voor wilde geven. Dus als je dan bij mij aankomt met de mededeling dat je geld wilt hebben voor een kortingskaartje wat jou niets heeft gekost dan lach ik je echt vierkant in de rondte uit want dat vind ik gewoon belachelijk. Als je op die manier nog geld wilt verdienen aan mensen dan vind ik je echt raar.
Gratis vouchers weggeven vind ik ook bijzonder, je krijgt ze uiteindelijk zelf ook... Bij mij lopen de irritaties via mp ook behoorlijk op. Laatst een accoord voor een kamertje, zouden we het weekend erop komen halen, word ik een paar dagen erna gemaild dat ze een hoger bod heeft ontvangen of ik meer wil betalen want anders gaat het naar die ander. Zo onbeschoft als je al overeen bent gekomen...offcourse had ik het kamertje niet meer nodig en ik hoop dat die ander deze ronde niet is komen opdagen...
Ooow die zijn ook irritant ja. Hadden wij ook een keer, kids helemaal happy met een nieuwe fiets kregen we op de dag zelf een mail dat iemand anders hem al had opgehaald want die bood 10 euro meer zucht ......
Mocht je nu eens een fiets oid winnen waar je niks mee kan...ja logisch dat je dat verkoopt...maar vouchers
Wat ik zelf heel irritant vind is als mensen die iets verkopen pas na anderhalve of 2 dagen op je reageren. Misschien ben ik daar de enige in en heel erg ongeduldig, maar dat vind ik zo irritant. Als je iets verkoopt dan wil je daar toch vanaf lijkt me. Snap heus wel dat je niet elke minuut op internet zit, maar ik vind na 2 dagen pas reageren wel laat