Dat zou inderdaad kunnen maar stel dat ik in zo'n situatie zou zitten waarin ik krap zou zitten dan nog had ik niet zo'n kartonnen kaartje verkocht. En dan schiet je er 3 euro mee op? Kan je niet echt heel veel van kopen tegenwoordig.
2 a 3 broden voor je gezin? Moeite wel waard voor veel mensen hoor.... Je kunt in niemand zijn protemonnee kijken en dus moet je ook mensen niet be- of veroordelen.
Klopt, je kunt niet bij iemand in zijn portemonnee kijken en dat hoeft voor mij ook niet want dat maakt voor mij niet uit wat iemand wel of niet in zijn portemonnee heeft zitten.
Nee, is niet gek, vind ik ook heerlijk! Ik verheug me nu al op de december-maand, met alle plannen die we daarvoor hebben! Maaaaar.. Ik vind het ook niet verschrikkelijk als iemand wel geld vraagt voor iets dergelijks en maak daar dus graag gebruik van. Ik doe het niet, zij doen het wel, ik vind het allebei helemaal prima. Als de mensen die ik er nu een paar euro voor heb betaald, ze gratis weg hadden gegeven, waren er waarschijnlijk tientallen anderen geweest die die bonnen óók wilden hebben, waardoor ik achter het net had gevist Misschien willen de mensen die er geld voor vragen ook héél graag iemand blij maken, maar zijn dat in dit geval geen vreemden die een bon willen hebben, maar hun eigen kinderen met een kindersurprise-ei. Of zichzelf, met een tompouce. Mij om het even