Wij zijn gister terug gekomen van vakantie .. Mijn husky was bij mijn vriendin .. Voor de 2e keer vorig jaar daar ook geweest .. Nu heb ik mijn hond dood ziek terug gekregen .. Het is een hele lieve puberende husky en druk wilt overal bij zijn en is blu met alles .. Maar nu gister heb ik hem daar opgehaald .. Hij lag op het balkon in de velle zon .. Vermoedde is dat hij daar bijna 2 weken zowat heeft gelegen .. Hij eet niet .. Al een week lang niet zei vriendin 😱 Zit aan de diarree en ksn zijn plas niet ophouden .. Zijn ontlasting is net water en is groen . Zijn urine is bijna wit komt gewoon water uit .. Gister en vanmorgen dronk hij nog heeeeeel veeeeel leek wel zowat uitgedroogd .. Hij kan zowat niet lopen en reageert niet op mij of mijn man/ kinderen .. Ik moet hem optillen om hem te verplaatsen .. Hij kijkt mij ook niet aan .. Net ging mijn man hem uit laten en zakte hij door zijn poten en bleef liggen .. Maar nu drinkt hij ook niet meer .. Ik ben bij de dierenarts geweest ( waar hij niet eens op andere honden reageerde is zo niet mij Hond ) maar ik ben weg gestuurd met zijn vitale functies zijn goed dus hij had heimwee .. Maar er zit gewoon geen leven meer in .. Hij lijkt ook verward te zijn steeds .. Wankelt op zijn benen .. Ik weet het niet meer .. Ik maak mij zo'n zorgen hij ziet er echt ziek uit .. De dierenarts zei ook nog dat hij denkt dat mijn hond zich aansteld maar dat geloof ik echt niet .. Ik heb zelfs katten voet voor z'n gezicht gezet .. Ik10x zijn naam genoemd maat hij keek mij niet een aan .. Iemand misschien een idee .. Ik ben als de dood dat ik hem straks dood aantref .. Met dit weer en ook niet drinken .. Als hij loopt dat lijkt hij ook gewoon dronken .. Misschien iemand een idee .. In kreeg de boodschap om een paar dagen aan te kijken maar dat durf ik echt niet 😭
Debiele dierenarts. Welke dierenarts zegt in godsnaam dat een dier zich kan aanstellen. Belachelijk. Morgen naar een andere dierenarts gaan. Welke dierenarts zit je in Almere?
En je vriendin heeft niet eerder aan de bel getrokken? Bijzonder! Sterkte. Hoop dat hij er weer bovenop komt.
Een hond die zich aanstelt? Wist niet dat dat kon... En wat vreemd dat die "vriendin" eerder niks heeft ondernomen.
Als ik jou was, zou ik een andere dierenarts bellen. Ik zou voor nu echt niet meer wachten. En die vriendin van jou wat mij betreft...hoe in godsnaam laat zij jouw hond in FELLE zon liggen. Jouw hond is misschien oververhit geraakt. Waardoor misschien hij/zij aan de diarree is geraakt! Doe aub een natte handdoek onder de buik van je hond. Bel liever nog vanavond en wie weet is het iets ernstig en wordt die morgen niet meer wakker.
Ik zou ook zeker een andere dierenarts op zoeken. Hier met de kat ook gehad. Ik mag 1 van de dierenarts niet, een echte bitch sorry dat ik het zeg. Ze vond mijn kat niet urgent, terwijl ze haar halve staart kapot had gebeten en het bloed er uit kwam. Naja! Toen naar de universiteitskliniek gegaan in Utrecht, keurig geholpen. Wat duurder, maar dat had ik wel over voor mijn poezenbeest.
Juist hier ben ik zo bang voor dat hij niet meet wakker wordt .. Ja ik was echt boos ... De balkon deur zat ook dicht niks buiten .. Hier laat ik hem zijn ga gaan op hete dagen en staan er buiten en binnen verse bakken water .. Het is mijn hond gewoon niet meer 😭😭
Wat sneu voor je hond! hopelijk knapt hij op en idd een andere dierenarts opzoeken! En als dit achter de rug is een hartig woordje met je vriendin spreken. Wat een vriendin zeg, gewoon mishandeling.
Onze hond vroeger lag ook altijd in de felle zon, om vervolgens af te gaan koelen. Dus dat vind ik nog niet zo'n punt. Wel zodra een hond ziek is. Sowieso belachelijk dat de hond al een week niet at en dat die vriendin niets heeft gedaan.
Ik zou een second opinie gaan vragen. En wel vanavond nog. Je vergeeft het jezelf niet als je het nog een nachtje besluit aan te kijken en je hond de ochtend niet haalt. En die vriendin van je, daar heb ik geen woorden voor.
Ik zou naar een andere dierenarts gaan. En ook even goed met die vriendin gaan praten. Hopelijk knapt je hond snel op, sterkte!!
Ja ik heb ook alles voor hem over ... Kan me niks schelen hoeveel het kost .. Zolang ik m'n hond maar terug heb .. Hij springt altijd op m'n bank.. Ik heb er een bloedhekel aan en kan dan echt boos worden (nieuwe bank ) maar nu hoopte ik zo dat hij dat weer deed ..