Hoi, Ik ben sinds vannacht echt alleen maar aan het overgeven. Zo vervelend! Heerst er iets? Zijn er meer mensen ziek? Ennuh... Nog tips? Ik ben het nu al zat.
Nee, niemand is ziek. ... Serieus, maakt het uit of er op zp iemand ziek is? Ik zou eerder eens bij jou in de buurt kijken Er is altijd wel iets op te pikken... Rust nemen, kleine slokjes water proberen te drinken, even niks eten. Als water ok gaat, kun je een klein beetje 'brat' proberen. Banaan, rijst, appelmoes of toast. Maar vocht is belangrijker voor nu, dus niks forceren.
Bah..niks aan buikgriep. Ik heb het deze winter gehad. Witte rijst en witbrood kon ik redelijk eten. Maar niks smaakte echt goed. Sterkte...hoop dat je snel opknapt. Hier wel snotterige en hoestende kinderen...maar niet echt heel ziek. Hoop dat dit ook wegblijft..
Ja. Dat is waarschijnlijk wel zo. Naar mijn weten niet. Ik twijfel of ik gisteren verkeerde pesto heb gemaakt ofzo... Maar dochter en man zijn in orde. Oef... Alleen al aan die pesto denken is genoeg.
Ja hier heerste buikgriep zo'n 1-2 maanden geleden.. iedereen is er nu eindelijk een beetje doorheen lijkt het. Beterschap!
Hier geen buikgriep. Maar ik ben al wel 4 weken flink verkouden. In combinatie met astma is dat echt niet fijn. Sinds deze week hoest ik ook af en toe bloed op... En dan moet ik overmorgen op vakantie Van mijn man moet ik morgen naar de huisarts, maar ik ben er vorige week al geweest en toen was het gewoon een fikse verkoudheid... Beterschap Zilvervosje!!
Jep, hier ook. Zoon is sinds afgelopen weekend ziek, buikgriep en nu flink verkouden. Man heeft inmiddels voorhoofdsholteontsteking en in combinatie met zijn astma is dat niet fijn en ik begin me ook flink beroerd te voelen. Ben er dus helemaal klaar mee met dat ziek zijn. Afgelopen 5 jaar nooit ziek geweest en nu 2 keer achter elkaar
He jakkes! Beterschap allemaal! Ik hoopte op een 24-uursdingetje, maar dat zit er dus ws niet in? Flutzooi....
Hier weekend ons zoontje ziek. Overgeven en koorts. Onze dochter is heel erg verkouden en koorts... Zelf na 2 nachten werken en weinig slaap ook heel erg verkouden. Gelukkig geen buikgriep. Vreselijk is dat!!! Iedereen beterschap!!!!