Wat schofterig! Ik zou interesse tonen en zo hun adres achter halen. Dan zelf gaan en je spullen terug halen.
Ik had geboden op een flessenverwarmer. Mijn schoonmoeder wilde het ophalen. Komt zij aan de deur, doet er niemand open. Kijk ik dezelfde avond op marktplaats is de link weg.
Ik heb nu al een paar keer gehad met kleding van Lief!. Er reageert heel vaak dezelfde vrouw, zegt dat ze het graag wil hebben, geeft adres door en hoor daarna niks meer. Al meerdere keren gebeurt, heel vreemd.
Ik moet zeggen dat ik ook wel laag bied, maar wel redelijk. Een BMW old timer zal ik geen 10 euro voor bieden, maar even rondkijken wat redelijk is. Als de anderen 700 zijn zal ik 600 bieden of zo... Wel lager, maar redelijk Als ik een artikel plaats met een bedrag en er wordt echt enorm lager geboden denk ik dikke pech, en reageer niet. Als het een te bemiddelen verschil is, dan reageer ik wel. Wil ik ergens 50 voor hebben en wordt er 10 geboeden, ja dan dikke mik, maar wordt er nu 35 geboden vind ik het bemiddelbaar... Of er staat in de advertentie dat het goed werkt en je uiteindelijk met onzin in je handen zit, balen dan! Wat mij ook eens is overkomen is een tweetal broekpakken. Zag er netjes uit op foto, maat 48 stond er in de advertentie (ja ik weet overgewicht), dus reageer dat ik interesse heb. Krijg ze thuisgestuurd blijkt broekmaat een krappe 46 te zijn. Jah hey... Uiteindelijk na dreigen met politie en dergelijke bedrag teruggekregen en hoefde ze niet terug te sturen, waarbij ik nog zei dat ik dat dan nog wel wilde doen... Over de verzendkosten wil ik ook nog wel eens soebatten. Ik kom graag uit op ronde bedragen. Stel er word iets aangeboden voor 15 euro excl. verzendkosten wil ik nog wel eens 20 euro bieden incl verzendkosten. (bij pakketverzending van 6.75). En heel laat verzenden, alhoewel ik dat ook wel eens doe. Heb nu besloten dat ik mensen op de hoogte stel dat ik het pas in het weekend kan verzenden Verder erger ik me eigenlijk niet, ik zoek gewoon door als ik het ergens niet mee eens ben...