Model voor pedicure-examen gezocht

Discussion in 'De lounge' started by Manuela79, Feb 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo allemaal!

Mijn buuvrouw is bezig met de opleiding tot pedicure en zij heeft op 10 juni aanstaande haar laatste praktijkexamen. Hiervoor heeft ze een model nodig wiens voeten ze dus mag behandelen. Schijnbaar is het erg moeilijk een geschikte kandidaat te vinden en als ze geen model heeft, mag ze dus ook haar examen niet doen.

Wil jij graag model staan dan moet je aan een aantal exameneisen voldoen en dat zijn de volgende:
    * lange teennagels
    * minimaal 2 eetplekken van tenminste de grootte van een euromunt
    * nog een ander 'probleem', dan kan zijn een ingegroeide nagel, een likdoorn/eksteroog etc.

Het examen is overdag op 10 juni in Amsterdam maar ook als je woonachtig bent in omgeving Hilversum is het geen probleem want daar woont ze dus ;) En eventueel zou je dan ook kunnen komen zodat ze kan oefenen in de komende maanden.

Pb me even bij interesse, dan stuur ik je haar telefoonnummer zodat jullie verdere afspraken kunnen maken.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    :D ik lees nu mijn berichtje nog eens na en zie een typfout... je moet dus eeLtplekken hebben, geen eetplekken hihi

3. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,064
    3,859
    113
    Ik heb een aantal jaar geleden ook dat examen gedaan en je moet echt rampenstampers hebben.
    Was ook een meisje dat tegelijk examen met mij deed en haar model bleek niet 'erg' genoeg te zijn, mocht ze geen examen doen, kon ze weer naar huis. Bij ons op de opleiding (dat meisje zat niet bij mij in de klas) moest je sowieso je model een keer mee naar school brengen om te laten controleren.
    Sterkte met zoeken, lief dat je voor je buurvrouw hier een oproepje plaatst!

4. noukie89

noukie89 Niet meer actief

dan heb ik een vraag voor ik heb een soort wrat op dikke teen maar die groeit naar binnen heb hem al jaren maar wil eerst weten wat het is en of het pijnlijk is om het te verwijderen;)

5. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ze moet eens een advertentie in een bejaardehuis ophangen. Die hebben de hele dag niets te doen, dus alle tijd om mee te gaan.

Vinden het misschien wel leuk zo een uitje, en die hebben meestal wel eeltplekken/likdoorns/lange nagels etc.

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    @Jo; ja erg is dat he, je mag dan geen examen doen maar moet wel het exaxmengeld betalen. Ik ben gisteren bij haar geweest en heb haar gevraagd of ze wilde dat ik hier een oproepje deed.

@noukie; een wrat mag een pedicure niks aan doen, daarvoor moet je toch echt naar de huisarts. Die stipt hem aan met speciaal spul of snijd hem weg, dat is verder niet pijnlijk hoor.

@gebakje; dat is op zich wel een idee alleen zijn dat vaak de 'medische gevallen' en daarvoor moet je na de normale pedicure-opleiding en vervolgopleiding doen.

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Een weer onder de aandacht brengen ;)

8. te ver weg !! helaas..

en voldoe niet helemaal aan de norm

Share This Page